Er man sindsyg hvis.......?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er man? (Læs)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.217 visninger
34 svar
46 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den at vi lige har siddet og haft en totalt hektisk aftensmadstid. Slet ikke hyggeligt og det hele var bare skrig og skrål fra start til slut. .. Mit barn er 2 år. ..

Vi vil ikke have at vores barn går fra bordet før vi andre gør og i aften ville h*n ikke have noget at spise, hvilket resulterede i meget skrigende stemning. ..

Det skal lige siges at jeg ALDRIG kunne finde på at slå mit barn!!!!!! ..

Mit spørgsmål er så: Når nu man sidder i sådan en situation, er man så sindsyg fordi man i et splitsekund tænker på at kyle ungen ud af vinduet? ..

Og svar nu ærligt, de damer.. ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

B&J

Nej, man kan godt få den ÅHHH for helvede inde i hoved, fordi man ikke kan gøre noget...

MEN..... i skal lade jeres børn få den tid det har behov for IS I MAVEN! for ellers går det helt galt, jeres barn kan få det sådan at det ikke vil spise når i har det på den måde det kan barnet altså mærke......

nu ved jeg ikke hvordan det ellers går....... når barnet spiser og alder....

Anmeld

7. april 2013

LR85

Nej men jeg synes det er 'sindsygt' at forlange sit 2-årige barn skal sidde ved bordet hele måltidet. Det synes jeg virkelig er en kamp som kun er synd for barnet. -Noget andet hvis barnet var 6-8-12 år. 

Jo mere man selv laver 'et problem' ud a maden/måltidet, jo større blir det også. 

Men jeg har selv kaster med ting og sager fordi tingene bare var frustrerende. Tror jeg de fleste kender. 

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Sagen er den at vi lige har siddet og haft en totalt hektisk aftensmadstid. Slet ikke hyggeligt og det hele var bare skrig og skrål fra start til slut. .. Mit barn er 2 år. ..

Vi vil ikke have at vores barn går fra bordet før vi andre gør og i aften ville h*n ikke have noget at spise, hvilket resulterede i meget skrigende stemning. ..

Det skal lige siges at jeg ALDRIG kunne finde på at slå mit barn!!!!!! ..

Mit spørgsmål er så: Når nu man sidder i sådan en situation, er man så sindsyg fordi man i et splitsekund tænker på at kyle ungen ud af vinduet? ..

Og svar nu ærligt, de damer.. ..

Hmm den er lidt svær synes jeg... Jeg forstår fuldt ud din frustration over dit barn og når man bliver så frustreret får man nogle dumme tanker, også selvom man selvfølgelig aldrig kunne finde på at gøre sit barn fortræd! 

Så nej jeg vil ikke kalde dig sindssyg.

Anmeld

7. april 2013

Isabella_mor

tror ALLE forældre har lyst til fra tid til anden at kyle sin unge, og sikkert også andres unger ud af vinduet... 

så længe det kun er tanke og ikke handling... 

Anmeld

7. april 2013

L&V

Nej det tror jeg vi alle kan tænke på den ene eller anden måde. Men jeg syntes det er meget at forlange af en to årig og måske ber man lidt selv om det

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Nej men jeg synes det er 'sindsygt' at forlange sit 2-årige barn skal sidde ved bordet hele måltidet. Det synes jeg virkelig er en kamp som kun er synd for barnet. -Noget andet hvis barnet var 6-8-12 år. 

Jo mere man selv laver 'et problem' ud a maden/måltidet, jo større blir det også. 

Men jeg har selv kaster med ting og sager fordi tingene bare var frustrerende. Tror jeg de fleste kender. 

Det er heller ikke noget vi forlanger hver dag. .. Men når h*n ikke har spist noget hele dagen og slet ikke vil smage på maden, så synes vi at det skal gøres. ..

Det er bestemt ikke noget vi gør til daglig. ..

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej, man kan godt få den ÅHHH for helvede inde i hoved, fordi man ikke kan gøre noget...

MEN..... i skal lade jeres børn få den tid det har behov for IS I MAVEN! for ellers går det helt galt, jeres barn kan få det sådan at det ikke vil spise når i har det på den måde det kan barnet altså mærke......

nu ved jeg ikke hvordan det ellers går....... når barnet spiser og alder....

H*n spiser normalt helt fint og sidder og hygger, men nogle gange, måske 1-2 gange om måneden ender det med skrig. .. Desværre. ..

Anmeld

7. april 2013

Silas&Mille

Isabella_mor skriver:

tror ALLE forældre har lyst til fra tid til anden at kyle sin unge, og sikkert også andres unger ud af vinduet... 

så længe det kun er tanke og ikke handling... 

lige min tanke

Anmeld

7. april 2013

LR85

Anonym skriver:

Det er heller ikke noget vi forlanger hver dag. .. Men når h*n ikke har spist noget hele dagen og slet ikke vil smage på maden, så synes vi at det skal gøres. ..

Det er bestemt ikke noget vi gør til daglig. ..

Men undskyld, men hvordan skal barnet dog finde ud af hvornår man skal sidde i 2 minutter eller hele de voksnes måltid? Jeg tænker at det forvirre og frustrere barnet mere end nødvendigt. 

Og når barnet ikke har spist hele dagen og i så tvinger det til a sidde hele måltider, ja som en anden siger, så bet i nok selv om konflikten. 

Et godt råd: tænk om i selv er skyld i den optrappende konflikt fordi i forlanger noget urealistisk. -dette er sagt venligt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.