Nogle der har tilgivet ''utroskab''?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

C-Dog

simone_jacobsen skriver:

Må da lige tilføje, at man ille bliver afhængig af hashen men af tobakken man blander i. Jeg har haft noget familie der har røget adskillige gange om dagen, i mange år, og droppede det fra den ene dag til den anden!

Man bliver afhængig af hashen. Nu er jeg selv kommet ud af et årelangt misbrug af hash. Og jeg kan love dig for jeg var døden nær hvis jeg måtte klare mig bare et par timer på ren tobak. Det virksomme stof i hash gør noget ved din hjerne der får dig til at slappe af på en helt anden måde end nikotin. Og abstinenserne er meget værre imo. :-) men ja kold tyrker absolut den nemmeste måde at afvænne sig selv på, men det er ifølge min misbrugkonsulent også den farligste(jeg kan bare ikke huske hvorfor, ironisk nok, hehe)
Men det var et sidespring. Kram til dig ts. Har desværre ingen gode råd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

B&J

simone_jacobsen skriver:

Må da lige tilføje, at man ille bliver afhængig af hashen men af tobakken man blander i. Jeg har haft noget familie der har røget adskillige gange om dagen, i mange år, og droppede det fra den ene dag til den anden!

Ja men jeg skrev også nogle kan andre kan ikke i teksten

og jeg kender også alkoholiker der er stoppet fra den ene dag til den anden uden at falde i, men nogle gange kan man altså ikke vi er jo alle sammen så forskellige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.