Nogle der har tilgivet ''utroskab''?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

Anonym trådstarter

Juliekp skriver:

Ja det kan jeg forstå, men han havde vel også de tanker mens han var sammen med hende og i var gået fra hinanden.. Det vel ikke en tanke der pludselig dukkede op da i mødtes.. Tror du ikke han har følt sådan hele tiden? 

Ja kan godt forstå den er svær, det er den virkelig.. Du skal bare huske at tænke på din søn! Er din kæreste overhovedet klart til et fast forhold og stifte familie? 

Den med hash, så er det sikkert svære for ham at stoppe end det var for dig. Du havde en baby i maven som du ikke ville gøre fortræd og derfor var det sikkert nemt. Derimod skader din kæreste ikke nogen fysisk ved at ryge hash. Kan du følge mig?

Jeg kan sagtens følge dig . Syntes bare stadig at det er en svær situation jeg er kommet ind i .
Også fordi at han må have følt det samme da han drak sig stiv og lavede noget med hende.
Og at det skulle gå så langt før han fortrød hvad han har gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja han vil også søge hjælp hvis det bliver et problem
men ved ikke, det gør lidt ondt at han ''dummede''sig så hurtigt

det er ikke sikkert, måske havde han brug for noget andet for at se hvad han kan miste desværre er der nogle der først oplever hvad de mester når de har mistet det og nogle får lov at kæmpe med at få det tilbage

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Jeg kan sagtens følge dig . Syntes bare stadig at det er en svær situation jeg er kommet ind i .
Også fordi at han må have følt det samme da han drak sig stiv og lavede noget med hende.
Og at det skulle gå så langt før han fortrød hvad han har gjort

Ja det er også en rigtig svært og trist situation du er havnet i  

Men jeg kan desværre ikke fortælle dig hvad du skal gøre, det ved du kun sig selv... Håber ihvertfald i finder ud af det sammen.

Anmeld

7. april 2013

grinny

Jeg vil ikke kalde det utroskab når i ikke var sammen. 

Måske er det hurtigt han er sammen med en anden, men hvem bestemmer egentlig det? Det kunne tænkes at manden var så ked af det at han måske i en hurtig tanke har overbevist sig selv om at han ville få det bedre ved at være sammen med en anden, hvor han så - da han "vågnede op" - fandt ud af at problemerne stadig var de samme?

Jeg har selv prøvet det. Min første kæreste, mit første lange forhold, gik i stykker, det var ham der skred. Jeg var så såret at jeg en uge efter, pisse fuld, var sammen med en anden

Det er jo ikke fordi han har fundet en ny, og er i et nyt seriøst forhold, det var vel "bare" et trøsteknald? 

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det er ikke sikkert, måske havde han brug for noget andet for at se hvad han kan miste desværre er der nogle der først oplever hvad de mester når de har mistet det og nogle får lov at kæmpe med at få det tilbage

Det har han vidst fundet ud af...
-havde vi været kærester havde jeg ikke tilgivet det .

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

Juliekp skriver:

Ja det er også en rigtig svært og trist situation du er havnet i  

Men jeg kan desværre ikke fortælle dig hvad du skal gøre, det ved du kun sig selv... Håber ihvertfald i finder ud af det sammen.

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Jeg vil ikke kalde det utroskab når i ikke var sammen. 

Måske er det hurtigt han er sammen med en anden, men hvem bestemmer egentlig det? Det kunne tænkes at manden var så ked af det at han måske i en hurtig tanke har overbevist sig selv om at han ville få det bedre ved at være sammen med en anden, hvor han så - da han "vågnede op" - fandt ud af at problemerne stadig var de samme?

Jeg har selv prøvet det. Min første kæreste, mit første lange forhold, gik i stykker, det var ham der skred. Jeg var så såret at jeg en uge efter, pisse fuld, var sammen med en anden

Det er jo ikke fordi han har fundet en ny, og er i et nyt seriøst forhold, det var vel "bare" et trøsteknald? 

Jamen der kan være så mange grunde, men nu har han så fundet ud af at han er ved at miste noget som betyder alt for ham, og derfor vil han gøre alt mellem himmel og jord for at jeg giver ham en chance, jeg ved godt at vi ikke var sammen, og derfor ikke kan kalde det utroskab, fair nok, det er mere det at der ikke gik længere end det før han endte i seng med den næste, selvom han siger det intet betød, og han har sagt de intet skal have med hinanden at gøre . og forklarede mig hvordan og alt det der jeg nu har spurgt om...

Anmeld

7. april 2013

grinny

Anonym skriver:

Jamen der kan være så mange grunde, men nu har han så fundet ud af at han er ved at miste noget som betyder alt for ham, og derfor vil han gøre alt mellem himmel og jord for at jeg giver ham en chance, jeg ved godt at vi ikke var sammen, og derfor ikke kan kalde det utroskab, fair nok, det er mere det at der ikke gik længere end det før han endte i seng med den næste, selvom han siger det intet betød, og han har sagt de intet skal have med hinanden at gøre . og forklarede mig hvordan og alt det der jeg nu har spurgt om...

Lige i det her tilfælde synes jeg ikke at du skal tænke på hvor lang tid der er gået, for tiden er fuldstændig ligemeget. Det du skal tænke på er det han fortæller dig.

Ham jeg var sammen med efter min X betød INGENTING. Jeg kan ikke en gang huske hans navn den dag i dag. Så måske har han ret, måske betyder hun ingen ting? Og det er det jeg vil frem til, han har "bare" haft brug for at trøsteknald, hvilket rigtige mange mennesker har brug for når de bliver single, og så kan det jo faktisk være lige meget om det er dagen efter eller ugen efter, det vigtige må vel være om det er en han vil være sammen med bagefter, hvilket han tilsyneladende ikke har lyst til da han har fortalt hende det var en fejl og blokeret hende. 

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Lige i det her tilfælde synes jeg ikke at du skal tænke på hvor lang tid der er gået, for tiden er fuldstændig ligemeget. Det du skal tænke på er det han fortæller dig.

Ham jeg var sammen med efter min X betød INGENTING. Jeg kan ikke en gang huske hans navn den dag i dag. Så måske har han ret, måske betyder hun ingen ting? Og det er det jeg vil frem til, han har "bare" haft brug for at trøsteknald, hvilket rigtige mange mennesker har brug for når de bliver single, og så kan det jo faktisk være lige meget om det er dagen efter eller ugen efter, det vigtige må vel være om det er en han vil være sammen med bagefter, hvilket han tilsyneladende ikke har lyst til da han har fortalt hende det var en fejl og blokeret hende. 

Det er selvfølgelig rigtigt !
men har stadig lige brug for at vende den i hovedet, også det der med hvilke tanker JEG måske sidder med næste vi bliver lidt uvenner

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Tror måske også det er tanken om at han rent faktisk har været sammen med en anden pige, det er billederne i mit hoved jeg har svært ved at acceptere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.