Nogle der har tilgivet ''utroskab''?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Jeg vil mene at det ikke er utroskab når I ikke var sammen da det skete, men det er stadig røvet gjort af ham SÅ kort tid efter. Så føler man sig jo lidt til grin.

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg ville ha gjort. Den er svær. Men hvis du vælger at tilgive så skal du samtidig være parat til at glemme og aldrig bringe det på bane igen.

Den er nemlig svær, tror også mere det er fordi det gør lidt ondt, at den er svær at håndtere .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Anonym trådstarter

optimistmor skriver:

altså hvis du føler med dit at give ham en chance på dine betingelser trods det der er sket, så må han vel være taknemmelig og tage imod den ventetid det kræver fra din side(hvis han vil jer som du skriver), så kan du jo også se tiden an og finde ud af om han virkelig vil jer elller tager røven på dig

der er ingen der siger om det er 3, 30 eller 300dage det skal tage...

Jeg har også sagt at det kommer til at tage mig tid at glemme bare sådan . men det viser han også fuld forståelse for

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja det skrev jeg også det kunne men det er meget svært for rigtig mange...

Okay undskyld... .
-Ja men det er mere det at han siger han vil droppe det, men skal også bruge tid, der er forskel på ord og handling..

Anmeld

7. april 2013

B&J

Anonym skriver:

Okay undskyld... .
-Ja men det er mere det at han siger han vil droppe det, men skal også bruge tid, der er forskel på ord og handling..

nemlig og du stod jo i stedet du ikke havde så meget valg og fordi du tænkte på din baby... ikke mange dropper en afhængighed pga. en kæreste desværre....

men ja man kan sagtens og det er så flot når man gør det hatten af for det 

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nemlig og du stod jo i stedet du ikke havde så meget valg og fordi du tænkte på din baby... ikke mange dropper en afhængighed pga. en kæreste desværre....

men ja man kan sagtens og det er så flot når man gør det hatten af for det 

ja tænkte 100 % på vores lille guldklump, og bad også faren til barnet stoppet med at ryge når jeg fødte, nu vil han stoppe fra dags dato og der har jeg så sagt, heller nedtrapning end hastværk

Anmeld

7. april 2013

B&J

Anonym skriver:

ja tænkte 100 % på vores lille guldklump, og bad også faren til barnet stoppet med at ryge når jeg fødte, nu vil han stoppe fra dags dato og der har jeg så sagt, heller nedtrapning end hastværk

nemlig det er 10000gange beder og håber det lykkes ellers må han søge lidt hjælp for det er ikke altid nemt. og ja godt du gik så meget ind for det især når det er jeres guld

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

Jeg vil ikke lige frem kalde det utroskab, da i jo ikke var sammen på det tidspunkt... Men fatter bare ikke, at der kun gik få dage før han endte i sengen med en anden. Om han har drukket eller ej, det er ingen undskyldning.. 

Han sagde han gerne ville løse jeres forhold og være sammen med dig da i mødtes, MEN alligevel er han i seng med en anden tøs, selvom han har de tanker.. 

Ærligt hvis det var min kæreste der havde gjort sådan, havde jeg givet ham fuck fingeren, for sådan skulle han ikke gøre mod mig, det sikkert!

Men synes selvfølgelig du skal følge dit hjerte og gøre hvad der er bedst for dig og ikke mindst jeres søn

Det her var bare min mening.

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nemlig det er 10000gange beder og håber det lykkes ellers må han søge lidt hjælp for det er ikke altid nemt. og ja godt du gik så meget ind for det især når det er jeres guld

Ja han vil også søge hjælp hvis det bliver et problem
men ved ikke, det gør lidt ondt at han ''dummede''sig så hurtigt

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

Juliekp skriver:

Jeg vil ikke lige frem kalde det utroskab, da i jo ikke var sammen på det tidspunkt... Men fatter bare ikke, at der kun gik få dage før han endte i sengen med en anden. Om han har drukket eller ej, det er ingen undskyldning.. 

Han sagde han gerne ville løse jeres forhold og være sammen med dig da i mødtes, MEN alligevel er han i seng med en anden tøs, selvom han har de tanker.. 

Ærligt hvis det var min kæreste der havde gjort sådan, havde jeg givet ham fuck fingeren, for sådan skulle han ikke gøre mod mig, det sikkert!

Men synes selvfølgelig du skal følge dit hjerte og gøre hvad der er bedst for dig og ikke mindst jeres søn

Det her var bare min mening.

Han sagde det efter han havde været sammen med hende .
Ved ikke hvad jeg skal sige..syntes den er svær

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Han sagde det efter han havde været sammen med hende .
Ved ikke hvad jeg skal sige..syntes den er svær

Ja det kan jeg forstå, men han havde vel også de tanker mens han var sammen med hende og i var gået fra hinanden.. Det vel ikke en tanke der pludselig dukkede op da i mødtes.. Tror du ikke han har følt sådan hele tiden? 

Ja kan godt forstå den er svær, det er den virkelig.. Du skal bare huske at tænke på din søn! Er din kæreste overhovedet klart til et fast forhold og stifte familie? 

Den med hash, så er det sikkert svære for ham at stoppe end det var for dig. Du havde en baby i maven som du ikke ville gøre fortræd og derfor var det sikkert nemt. Derimod skader din kæreste ikke nogen fysisk ved at ryge hash. Kan du følge mig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.