Nogle der har tilgivet ''utroskab''?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

grinny

Anonym skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt !
men har stadig lige brug for at vende den i hovedet, også det der med hvilke tanker JEG måske sidder med næste vi bliver lidt uvenner

Selvfølgelig skal du have lov til at vende det hele i hovedet en ekstra gang, det kan kun du bestemme. Og det skal jo heller ikke være sådan at du ikke tør at blive uvenner med ham i frygt for hvad han gør. I bliver nød til at tale sammen om det, og du bliver nød til at fortælle om din frygt for hvad han gør næste gang bølgerne går lidt højt derhjemme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Selvfølgelig skal du have lov til at vende det hele i hovedet en ekstra gang, det kan kun du bestemme. Og det skal jo heller ikke være sådan at du ikke tør at blive uvenner med ham i frygt for hvad han gør. I bliver nød til at tale sammen om det, og du bliver nød til at fortælle om din frygt for hvad han gør næste gang bølgerne går lidt højt derhjemme 

Han siger han ikke vil gå hvis vi fremover bliver uvenner på den måde, men prøve snakke med mig han vil gøre så meget, at jeg syntes det næsten er overdrevet

Anmeld

7. april 2013

modesty

Anonym skriver:

Ja som overskriften er jeg kommet ind i lidt øv situation det startede med at min kæreste og jeg blev meget uvenner, og vi gik faktisk fra hinanden.
Og snakkede ikke sammen i en uges tid, indtil jeg så ham nede i byen, hvor vi begge fik snakket ud om det hele om vi var begge meget kede af det, og ønskede egentlig bare at løse det da vi venter vores første barn sammen..

han nærmest undgår mig de næste to dage og har det rigtig dårligt og græder meget og sover nærmest dagene væk..
Og begynder at skrive laaaaange beskeder med at han vil gøre ALT bare jeg ikke forlader ham, fordi han elsker os, og han vil droppe hashen (han ryger hash) og har ikke rørt det siden, og vil simpelthen bare have en chance mere, men at han har dummet sig
Jeg spørger ham så ligeud om han har været sammen med en anden, og der fortæller han mig så grædende at det har han, og han har dårlig smag i munden og føler sig ussel . Og han har blokeret hende på facebook, og har skrevet det var en fejl og ikke ønsker kontakt med hende fremover.

Jeg sidder nu her og tænker på om jeg skal lade det give en chance, da vi i princippet ikke var kærester på det tidspunkt det skete, og han fortryder det, og har lagt hashen bag sig, han kommer SELV til mig, og er villig til at gøre SÅ meget for at få en chance mere med jeg og vores søn ..

Skal jeg følge mit vil jeg gerne give ham en chance, men som jeg har forklarede ham bliver det svært bare at tilgive ham, og der er mange ting der skal arbejdes med, og han bliver derfor nød til at give mig tid..

Hvad skal jeg gøre, det er det med at han drak sig pisse stiv 3 dage efter vores brud, og ender desværre i seng med denne her pige?

Ja, det ville jeg absolut tilgive. I var ikke sammen, han har været vildt ked af det, drukket sig pissestiv og endt i kanen med en eller anden pige som ikke betyder noget for ham. Og han er ærlig overfor dig, hvilket jeg ser som et stort plus.

Anmeld

7. april 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Ja, det ville jeg absolut tilgive. I var ikke sammen, han har været vildt ked af det, drukket sig pissestiv og endt i kanen med en eller anden pige som ikke betyder noget for ham. Og han er ærlig overfor dig, hvilket jeg ser som et stort plus.

Ja det er også det jeg ser som plusser vi snakker også meget om det, og har skrevet til ham at på baggrund af at vi egentlig ikke var sammen, og han selv fortæller mig det,og er villig til at give mig tid, og bevise overfor mig at jeg ikke skal være bange for det sker igen i en lidt øv situation, vil jeg gerne stille og roligt starte på en frisk

Anmeld

7. april 2013

grinny

Anonym skriver:

Han siger han ikke vil gå hvis vi fremover bliver uvenner på den måde, men prøve snakke med mig han vil gøre så meget, at jeg syntes det næsten er overdrevet

Det kan godt virke meget overdrevet, men i bund og grund betyder det jo bare at han vil gøre alt hvad han kan for at overbevise dig om at det er dig han vil ha', det er jo altid godt  

Anmeld

7. april 2013

Benjamins'mor

Jeg mangler lidt Info om hvordan de har været sammen.
Altså, for mig er utroskab også bare kys.

Men..... I har som du selv skriver ikke været kærester på det tidspunkt, ergo har han ikke været dig utro. Og derfor ville jeg personligt godt kunne tilgive det. Selvom det helt sikkert er lige så hårdt, fordi du ved han har været sammen med en anden.

Anmeld

7. april 2013

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Jeg mangler lidt Info om hvordan de har været sammen.
Altså, for mig er utroskab også bare kys.

Men..... I har som du selv skriver ikke været kærester på det tidspunkt, ergo har han ikke været dig utro. Og derfor ville jeg personligt godt kunne tilgive det. Selvom det helt sikkert er lige så hårdt, fordi du ved han har været sammen med en anden.

Og så tror jeg helt sikkert han er til at stole på, eftersom han selv kommer og fortæller at han har været sammen med en anden.

Er helt sikker på mange mænd ignorere det hvis ikke de bliver opdaget i det.

Anmeld

7. april 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Ja som overskriften er jeg kommet ind i lidt øv situation det startede med at min kæreste og jeg blev meget uvenner, og vi gik faktisk fra hinanden.
Og snakkede ikke sammen i en uges tid, indtil jeg så ham nede i byen, hvor vi begge fik snakket ud om det hele om vi var begge meget kede af det, og ønskede egentlig bare at løse det da vi venter vores første barn sammen..

han nærmest undgår mig de næste to dage og har det rigtig dårligt og græder meget og sover nærmest dagene væk..
Og begynder at skrive laaaaange beskeder med at han vil gøre ALT bare jeg ikke forlader ham, fordi han elsker os, og han vil droppe hashen (han ryger hash) og har ikke rørt det siden, og vil simpelthen bare have en chance mere, men at han har dummet sig
Jeg spørger ham så ligeud om han har været sammen med en anden, og der fortæller han mig så grædende at det har han, og han har dårlig smag i munden og føler sig ussel . Og han har blokeret hende på facebook, og har skrevet det var en fejl og ikke ønsker kontakt med hende fremover.

Jeg sidder nu her og tænker på om jeg skal lade det give en chance, da vi i princippet ikke var kærester på det tidspunkt det skete, og han fortryder det, og har lagt hashen bag sig, han kommer SELV til mig, og er villig til at gøre SÅ meget for at få en chance mere med jeg og vores søn ..

Skal jeg følge mit vil jeg gerne give ham en chance, men som jeg har forklarede ham bliver det svært bare at tilgive ham, og der er mange ting der skal arbejdes med, og han bliver derfor nød til at give mig tid..

Hvad skal jeg gøre, det er det med at han drak sig pisse stiv 3 dage efter vores brud, og ender desværre i seng med denne her pige?

Jeg synes helt klart at du skal følge dit hjerte, hvis du føler at han er det værd, så skal du gøre det. Uanset hvor ondt utroskab gør og hvor ledt det er, så er vi alle kun mennesker og vi laver alle fejl. Så hvis du føler du kan tilgive ham og leve sammen med ham selvom han har været sammen med en anden, så gør det. Ellers kan det være at du fortryder.

Og ja jeg har også tilgivet utroskab, men det der ligger i det er at når man siger "jeg har tilgivet dig for det", så skal man mene det og starte på en frisk. Det kan godt være at man aldrig glemmer det, men når man vælger at tilgive så skal man også gøre det helhjertet.

/Fenja

Anmeld

8. april 2013

simone_jacobsen

B&J skriver:

hash er jo ikke bare noget du dropper når man ryger det hverdag, det samme som alkohold eller sukker osv, det er jo ikke bare noget du stopper med nogle gang men meget få, og lige meget hvad man er ikke utro når man ikke er sammen om man så kun har slået op efter 1 dag eller 1uge. ja det er surt så kort tid efter men måske er han bare ikke klar til et fast forhold

Må da lige tilføje, at man ille bliver afhængig af hashen men af tobakken man blander i. Jeg har haft noget familie der har røget adskillige gange om dagen, i mange år, og droppede det fra den ene dag til den anden!

Anmeld

8. april 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Du svare selv på dig spørgsmål. Jeg tror måske at dit dilemma ligger i, hvad andre mon vil tænke?
Jeg kan sagtens forstå at du er ked af det, og at det går dig på, men syntes, at du skal mærke efter i hjertet, maven og hovedet og så arbejde dig frem til et godt forhold igen. Men du skal vide, at, vælger du at forsætte forholdet skal du lægge det hundrede procent bag dig og aldrig, som i aldrig, hænge ham ud på det - det vil helt sikkert ødelægge jeres forhold!

Kan sagtens forstå, og genkende, følelsen af at det er pinligt hvis andre for det af vide, følelsen af svigt, bange, nervøs og tomhed!

til dig som allerede har truffet sit valg og bare har brug for, at høre at det er okay - det er det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.