Anonym skriver:
Ja som overskriften er jeg kommet ind i lidt øv situation
det startede med at min kæreste og jeg blev meget uvenner, og vi gik faktisk fra hinanden.
Og snakkede ikke sammen i en uges tid, indtil jeg så ham nede i byen, hvor vi begge fik snakket ud om det hele om vi var begge meget kede af det, og ønskede egentlig bare at løse det da vi venter vores første barn sammen..
han nærmest undgår mig de næste to dage og har det rigtig dårligt og græder meget og sover nærmest dagene væk..
Og begynder at skrive laaaaange beskeder med at han vil gøre ALT bare jeg ikke forlader ham, fordi han elsker os, og han vil droppe hashen (han ryger hash) og har ikke rørt det siden, og vil simpelthen bare have en chance mere, men at han har dummet sig 
Jeg spørger ham så ligeud om han har været sammen med en anden, og der fortæller han mig så grædende at det har han, og han har dårlig smag i munden og føler sig ussel . Og han har blokeret hende på facebook, og har skrevet det var en fejl og ikke ønsker kontakt med hende fremover.
Jeg sidder nu her og tænker på om jeg skal lade det give en chance, da vi i princippet ikke var kærester på det tidspunkt det skete, og han fortryder det, og har lagt hashen bag sig, han kommer SELV til mig, og er villig til at gøre SÅ meget for at få en chance mere med jeg og vores søn ..
Skal jeg følge mit
vil jeg gerne give ham en chance, men som jeg har forklarede ham bliver det svært bare at tilgive ham, og der er mange ting der skal arbejdes med, og han bliver derfor nød til at give mig tid..
Hvad skal jeg gøre, det er det med at han drak sig pisse stiv 3 dage efter vores brud, og ender desværre i seng med denne her pige? 
Du svare selv på dig spørgsmål. Jeg tror måske at dit dilemma ligger i, hvad andre mon vil tænke?
Jeg kan sagtens forstå at du er ked af det, og at det går dig på, men syntes, at du skal mærke efter i hjertet, maven og hovedet og så arbejde dig frem til et godt forhold igen. Men du skal vide, at, vælger du at forsætte forholdet skal du lægge det hundrede procent bag dig og aldrig, som i aldrig, hænge ham ud på det - det vil helt sikkert ødelægge jeres forhold!
Kan sagtens forstå, og genkende, følelsen af at det er pinligt hvis andre for det af vide, følelsen af svigt, bange, nervøs og tomhed!

til dig som allerede har truffet sit valg og bare har brug for, at høre at det er okay - det er det!!