malliebooh skriver:
Heeej... 
Nu til noget som overhovedet ikke er graviditets-relateret, som mine sidste indlæg har været.. 
Jeg har fået den dejlige mulighed at kunne tage et kørekort, jeg er meget taknemmelig for det og det er da selvfølgelig dejligt ikke at skulle være afhængig af andres køren.. Problemet er bare at jeg er død nervøs for det.. Jeg aner ikke engang præcis hvorfor.. Måske tanken om at hvad nu hvis jeg er for dum og ikke kan finde ud af det og skal "bankes" oveni hovedet og ja.. Jeg har meget nemt til tårer - gravid eller ej. Tanken om hvad andre tænker om mig og måske endda fniser bag min ryg fordi jeg ikke kan finde ud af det
Det der med at skulle kigges over skuldren om jeg nu gør det rigtigt - måske bare i bund og grund præstationsangst??
Er der nogle derude der kan berolige mig ? Evt. har haft det på samme måde og er kommet ganske uskadt ud på den anden side????
Det er måske bare dumme tanker men øhj hvor er jeg dårlig til ikke at lytte til mig selv når jeg er igang med at dunke mig selv oveni hovedet.......
Jeg er igang med at tage kørekort, og hold KÆFT jeg var bange i starten, især for at sætte mig bag rattet første gang. Og jeg var egentlig i tvivl om jeg ville have det kørekort, fordi jeg var bange for ikke at bestå, eller at det var kedeligt..
MEN HOLD OP jeg fik blod på tanden efter manøverbanen, det er virkelig det fedeste i verden, og jeg er 100% klar på at gøre alt for at få det kørekort så jeg selv kan køre vores skønne bil
..
Jeg var hundeangst selv og mit råd til dig er: GO FOR IT.. 
Anmeld