Nervøs/bange for at tage kørekort...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

malliebooh

skoust skriver:

Det ville gøre tingene meget nemmere 

Men nu bliver jeg også 27 så det er vist også ved at være på tide  

Ja okay, jeg bliver så først 20 næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

bubba

malliebooh skriver:

Heeej... 

Nu til noget som overhovedet ikke er graviditets-relateret, som mine sidste indlæg har været.. 

Jeg har fået den dejlige mulighed at kunne tage et kørekort, jeg er meget taknemmelig for det og det er da selvfølgelig dejligt ikke at skulle være afhængig af andres køren.. Problemet er bare at jeg er død nervøs for det.. Jeg aner ikke engang præcis hvorfor.. Måske tanken om at hvad nu hvis jeg er for dum og ikke kan finde ud af det og skal "bankes" oveni hovedet og ja.. Jeg har meget nemt til tårer - gravid eller ej. Tanken om hvad andre tænker om mig og måske endda fniser bag min ryg fordi jeg ikke kan finde ud af det  Det der med at skulle kigges over skuldren om jeg nu gør det rigtigt - måske bare i bund og grund præstationsangst?? 

Er der nogle derude der kan berolige mig ? Evt. har haft det på samme måde og er kommet ganske uskadt ud på den anden side????  Det er måske bare dumme tanker men øhj hvor er jeg dårlig til ikke at lytte til mig selv når jeg er igang med at dunke mig selv oveni hovedet.......

Du får lige sådan en her

jeg kan trøste med at alle der tager kørekort er lige så nye som dig. Der vil altid være nogen, der er bedre end andre, men I er alle er i samme båd. Ville undre mig meget, hvis nogen griner af dig, så hop ud i det og tro på dig selv :-)

Anmeld

7. april 2013

malliebooh

bubba skriver:

Du får lige sådan en her

jeg kan trøste med at alle der tager kørekort er lige så nye som dig. Der vil altid være nogen, der er bedre end andre, men I er alle er i samme båd. Ville undre mig meget, hvis nogen griner af dig, så hop ud i det og tro på dig selv :-)

Det er også rigtigt nok - jeg har så småt også fået overbevist mig selv om at jeg sagtens kan. Eller det prøver jeg ihvertfald

Anmeld

8. april 2013

MilleRasmussen

Jo, det håber jeg!!

Anmeld

14. april 2013

malliebooh

Puha, stadig bange men har så småt fået overbevist mig selv om at jeg sagtens kan eftersom jeg udspørger min kæreste om ALT kørselsrelateret .. "Hvad så i den situation?" , "Hvad så når du holder stille, hvad så med det og det" .. Altså i den dur.. 

Sååå jeg skal starte d. 2. maj

Anmeld

14. april 2013

bobbles

Jeg frygtede det os meget mest kørslen. Men det gik egentlig meget godt. Bestod teori første gang og køre prøven 2. Gang. Her den 5 maj har jeg haft kørekort i 6 måneder. Husk det er først når man har kortet at man lærer at køre bil man får blot redskaberne når man begynder på sit kørekort

Anmeld

14. april 2013

malliebooh

bobbles skriver:

Jeg frygtede det os meget mest kørslen. Men det gik egentlig meget godt. Bestod teori første gang og køre prøven 2. Gang. Her den 5 maj har jeg haft kørekort i 6 måneder. Husk det er først når man har kortet at man lærer at køre bil man får blot redskaberne når man begynder på sit kørekort

Ja det er rigtig

Anmeld

14. april 2013

Hailiesmom11

Havde det på fuldstændig samme måde da jeg skulle tage mit kørekort..
Jeg blev panisk angst for ikke at bestå køreprøven min kørelærer var ikke til megen hjælp...
Jeg dumpede også til min første køreprøve og derefter fik jeg et par ekstra køretimer og hun fik en ny bil og så faldt alting ligesom til ro..
har haft mit kørekort snart 3 mdr og min kæreste siger at jeg efterhånden kører ret godt...

Anmeld

14. april 2013

malliebooh

Hailiesmom11 skriver:

Havde det på fuldstændig samme måde da jeg skulle tage mit kørekort..
Jeg blev panisk angst for ikke at bestå køreprøven min kørelærer var ikke til megen hjælp...
Jeg dumpede også til min første køreprøve og derefter fik jeg et par ekstra køretimer og hun fik en ny bil og så faldt alting ligesom til ro..
har haft mit kørekort snart 3 mdr og min kæreste siger at jeg efterhånden kører ret godt...

Skønt at det faldte på plads og godt at selv kæresten siger det går godt .. Synes ofte mændene kommer med den der om at kvinder ikke kan køre

Anmeld

14. april 2013

Hailiesmom11

malliebooh skriver:

Skønt at det faldte på plads og godt at selv kæresten siger det går godt .. Synes ofte mændene kommer med den der om at kvinder ikke kan køre

Ja det er rigtig dejligt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.