Vuggedød - er du klar over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

Lilje82

baby012 skriver:

Synes tit jeg læser om forældre som sover med barnet imellem sig det første lange stykke tid.. Er i klar over at det er imod sunhedsstyrelsens anbefalinger ? 

Og at barnet faktisk ikke må ligge tæt på sovende forældre ? 

Ville bare dele, da reglerne var anderledes da jeg fik min datter, og var faktisk ikke selv klar over det  

Der er vidst delte meninger, jeg var indlagt en uge og der blev han af personalet lagt i sengen ved mig, jeg var sengeliggende. Og sov med ham i sengen hjemme den første tid også, dog med farmand på sofaen, når han sov der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

L&V

Lilje82 skriver:

Der er vidst delte meninger, jeg var indlagt en uge og der blev han af personalet lagt i sengen ved mig, jeg var sengeliggende. Og sov med ham i sengen hjemme den første tid også, dog med farmand på sofaen, når han sov der.

Så har han jo heller ik sovet mellem jer som ts skriver

Anmeld

6. april 2013

khaleesi

Jeg sov med min dreng så tæt på mig at jeg kunne mærke hans åndedræt i ansigtet de første 7 mdr. Og må ærlig indrømme at jeg aldrig rigtig var i dyb søvn, jeg rævesov for det meste, for vågnede op hver gang han bare rørte sig en lille smule.. og det vil jeg da fortsætte med den næste

Men det med at sove imellem forældrene tror jeg gerne på, min kæreste ligger mega uroligt  vores søn har også først fået lov at ligge i midten som nu 16 mdr 

Anmeld

6. april 2013

FrkZier

baby012 skriver:

Synes tit jeg læser om forældre som sover med barnet imellem sig det første lange stykke tid.. Er i klar over at det er imod sunhedsstyrelsens anbefalinger ? 

Ville bare dele, da reglerne var anderledes da jeg fik min datter, og var faktisk ikke selv klar over det  

Ja det var jg godt klar over - men jeg ville aldrig turde at sove med mit spædbørn i sengen, vill være bange for mig eller min kæreste ville mase ham med vores tykke kroppe 

Anmeld

6. april 2013

2babygirls

baby012 skriver:

Alt med måde.
Har har den store lagt i min armhule frem til hun var 3 mdr og lillesøster ligger samme sted en måned endnu, måske 2
. Jeg er tryg ved det da jeg altid ligger stille og sover, og anemone ormer sig helt op i min armhule alligevel NYDER DET

Anmeld

6. april 2013

Clisolka

Ja, det var jeg klar over - Isabella sov imellem os indtil hun var 3 mrd. og hun lever i bedste velgående  

Kan hurtigt indskyde at JM på den barselsgang hvor jeg var indlagt, opforderer til at baby ligger i sengen med mor og sover, så derfor valgte jeg det 

Anmeld

6. april 2013

lilledittemor

baby012 skriver:

Jeg vidste godt at de skal sove under egen dyne og helst ikke i voksen-sengen, hvis mor eller far er svært overvægtige..

Min datter sov rigtig ofte i min arm da hun var spæd - eller i midten - eller på den anden side hvor jeg så havde armen om hende så hun ikke trillede ud.
Det kommer lillesøster også til

Anmeld

6. april 2013

Miss-86

Ville aldrig lade mit barn sove i sengen sammen med os.
Min kæreste har det på samme måde, da han er bange for at komme til at mase barnet.

(Har dog ingen børn)

Anmeld

6. april 2013

Benjamins'mor

Det vidste jeg ikke. Men han sov i sin egen seng til han var ihvertfald 10 mdr. Og gør det stadig. Det er meget sjællendt han sover ved os, kun hvis han har mareridt eller er syg, så vil han ikke sove alene.

Anmeld

6. april 2013

ano14316

baby012 skriver:

Ja det er/var jeg... og det er en af de  få gange hvor ej bevidst er gået imod anbefalingerne, mend et var bare nødvendigt for vi boede i lejlighed med meget træk, og for at han ikke blv kold var jeg nogen gange nød tilat have ham i smørhullet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.