Vuggedød - er du klar over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.983 visninger
36 svar
56 synes godt om
6. april 2013

baby012

Synes tit jeg læser om forældre som sover med barnet imellem sig det første lange stykke tid.. Er i klar over at det er imod sunhedsstyrelsens anbefalinger ? 

Og at barnet faktisk ikke må ligge tæt på sovende forældre ? 

Ville bare dele, da reglerne var anderledes da jeg fik min datter, og var faktisk ikke selv klar over det  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

LinLin

Godt mine overlevede

Anmeld

6. april 2013

B&J

Nej det har jeg ikke tænkt over, men nu er vi to forælder der ikke tør at have en baby imellem os for når vi triller rundt så vender vi bare i sengen og vi tænker ikke over det. så Daniel sov i tremmesengen i sin lift det første lange stykke tid ind til han var vokset lidt ud af den, og der har han altid sovet godt og han har aldrig ville sove mellem os, ej heller nu hvis han vil putte mellem os, så er det i sjov eller leg hvor han siger nu skal vi sove lidt også 5 minutter efter op igen hihihihi

Anmeld

6. april 2013

FruK

Ja, det var jeg klar over. Jeg har ikke turdet det med nogle af mine og jeg synes også vi sover bedre hver for sig. Men kender nu mange der gør det - og synes man skal gøre som man selv har det bedst med.

Anmeld

6. april 2013

MIWULA

Ja her vidste vi det godt og har heller ikk turde lade ham sove i samme seng så han har haft en vugge ved siden af sengen. 

Anmeld

6. april 2013

mulle85

fik en bette for snart 6 mdr siden så jep, de sagdedog at hvis det var sku han ikke ligge imellem os men i den ene side, de første dage havde han brug for meget tryghed og lå der men ku ikke sove optimalt selv så da vi kom hjem fra patienthotel fik jeg ham vænnet til og sove i sin tremmeseng i samme rum som os og der sover han hver nat nu!

Anmeld

6. april 2013

L&V

baby012 skriver:

Synes tit jeg læser om forældre som sover med barnet imellem sig det første lange stykke tid.. Er i klar over at det er imod sunhedsstyrelsens anbefalinger ? 

Ville bare dele, da reglerne var anderledes da jeg fik min datter, og var faktisk ikke selv klar over det  

Ja det var jeg udmærket klar over men laura har og sover stadig i revnen. og jeg har os lagt og ammet hende

Anmeld

6. april 2013

morethanperfect

Nææ .. Vidste jeg ikke lige ..

Men begge mine børn har altid sovet i deres egen seng , uanset hvad

Anmeld

6. april 2013

LilleChelle

Ja, det vidste jeg godt. Men derfor sov Mathias imellem os med sin egen dyne indtil han var 4 måneder. 

Anmeld

6. april 2013

M (:

baby012 skriver:

Ja, vi er godt klar over det, og af samme grund sover Hjalte i sin lift i tremmesengen ved siden af mig. Han sover heller ikke på maven af mig/min kæreste, hvis ikke vi selv er vågne, og han sover altid under sin egen dyne.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.