Jeg bliver slet ikke stødt af dit spørgsmål, du må gerne spørge for min skyld

Jeg har endometriose, som er årsagen til, at vi har været i behandling og skal det igen engang når vi vil have en til

Man aner ikke hvorfor nogle af os udvikler endometriose, ingen kan finde ud af hvad der sker, det kan være arveligt, men så vidt vides har jeg det ikke fra nogen i familien... Hverken min mor, mormor eller bedstemor har haft problemer med voldsomme mens smerter, træthed og alle de andre skønne gener, det eneste de har haft er til tider voldsomme blødninger, men det var vist først efter de fik børn! Og ingen af dem har døjet med at lave børn

min mormor fik 4 børn, min bedstemor 2 og jeg var en smutter og min lillebror var planlagt, så heller ingen problemer der!
Håber virkelig ikke jeg giver det lort videre til vores kommende datter eller at de har fundet en bedre behandling for det, inden hun bliver stor

Jeg er helt enig med dig i, at alt det kemi der er i alle mulige produkter, kan have en indvirkning! Og så tror jeg også, at alt det rygning der var i vores barndom kan have en indvirkning! Mine forældre har aldrig røget, men min bedstefar var en skorsten og det var der jo mange der var dengang!
Og så tror jeg, at der er virkelig mange hormonforstyrrende stoffer i alt muligt, som vi ikke aner, eller at alle de e-numre der er i mange ting har en dårlig indvirkning på hinanden, og det er jo utrolig svært at vide noget om

Pyyyh det blev lidt langt, men håber jeg fik formuleret mig nogenlunde