Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: her fik vi bøf i folie... pøf - lidt bacon, løg, championg, og rød peber med kartofler og sovs
her fik vi bøf i folie...
pøf - lidt bacon, løg, championg, og rød peber med kartofler og sovs
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi snakker også om at købe årskort til Ålborg zoo. Så er der nemlig gratis adgang til at:Kbh og Odense ZooRee parkJesperhus blomsterparkAquaden gamle by og så syntes jeg også der var noget mere...
Jeg har igen i år købt årskort til aalborg zoo vi fik virkeligt brugt det sidste år Det er dog givskud zoo og ikke kbh det gælder til, men det er også en meget bedre zoo (min yndlings!) - også afstandsmæssigt for os da vi bor i aarhus
Tauf skriver: Uhm ELSKER PØF :-):-):-)
Uhm ELSKER PØF :-):-):-)
det er også godt
AnjaB skriver: mums elsker hyldebær suppe - her spiser vi det med cornflakes ovenpå og gerne pandekager bagefter Men i dag har vi fået pizza med pesto, frisk mozzarella, tynde kartoffelskiver og lækker serrano skine + plus frisk rucula efter den har været i ovnen. Smagte vildt godt og ungerne spiste godt. Selv den kræsne pizza kæreste godtog den som pizza hehe..
mums elsker hyldebær suppe - her spiser vi det med cornflakes ovenpå og gerne pandekager bagefter
Men i dag har vi fået pizza med pesto, frisk mozzarella, tynde kartoffelskiver og lækker serrano skine + plus frisk rucula efter den har været i ovnen. Smagte vildt godt og ungerne spiste godt. Selv den kræsne pizza kæreste godtog den som pizza hehe..
Har du en opskrift? Eller er det bare "lige ud af landevejen"?
Lyder rigtig lækkert og vi har det meste i køleskabet
Vh. Louise
B&J skriver: det er også godt
Tauf skriver: Vi snakker også om at købe årskort til Ålborg zoo. Så er der nemlig gratis adgang til at:Kbh og Odense ZooRee parkJesperhus blomsterparkAquaden gamle by og så syntes jeg også der var noget mere...
Giveskud Den har vi nemlig også altid x
Tauf skriver: Du har set du skrev PØF
Du har set du skrev PØF
pøf er når den er rigtig god tror jeg nok
B&J skriver: J pøf er når den er rigtig god tror jeg nok
J
Tauf skriver: Jeps så er det når der er blevet ekstra hygget for den I LOVE PØF
Jeps så er det når der er blevet ekstra hygget for den I LOVE PØF
jeppp hihihhihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128