Lækker hverdags mad:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

MyLove E

emsaroto skriver:

Åh i dag har vi for engangs skyld fået kedelig mad .. Risengrød.
Men det er simpelthen fordi jeg har fået en ordentlig omgang høfeber

Ellers plejer vi at få vildt spændende mad! (synes jeg selv)

Uhm risengrød:-)

Vi for også meget tit spændende og lidt anderledes.mad:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Mamalou

Her hjemme har vi rugbrødsdag. Det har vi hver onsdag. Bettechefen fik en rugbrød med makrel i tomat og æg. Det fik jeg også plus en mad med serano skinke, mozarella og pesto - og massere af tomater og agurkskiver. Nemt og godt

Anmeld

3. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Årh det ser godt ud! Men tænker at kærsten ville blive pænt utilfreds hvis jeg serverer det til aftensmad. Han er nemlig kødæder

I dag fik vi lækker og voldsom dyr pizza i Legoland, så det må siges at være nemt vh stine

Anmeld

3. april 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Årh det ser godt ud! Men tænker at kærsten ville blive pænt utilfreds hvis jeg serverer det til aftensmad. Han er nemlig kødæder

I dag fik vi lækker og voldsom dyr pizza i Legoland, så det må siges at være nemt vh stine

Her hjemme er det mig der er kødæderen:-) Vi har faktisk haft to vegetare dage i denne uge:-)

Men legoland og pizza lyder da heller ikke skidt

Anmeld

3. april 2013

Team Putte

Tauf skriver:

Ja hvorfor skal hverdags mad være kedelig?
I dag har vi fået hyldebær suppe med koriander fraiche og æble salsa og søde croutoner :-):-)

Hvad har i fået??

Det ser lækkert ud men hverken suppen eller creme fraichen er mig vi har fået kyllingemedister, små nye kartofler, broccoli og sovs

Anmeld

3. april 2013

EnSødMor

Tauf skriver:

I dag har vi fået hyldebær suppe med koriander fraiche og æble salsa og søde croutoner :-):-)

Hvad har i fået??

Årh ja, hvor jeg kender det, den følelse af at det bare er det samme og det samme hver evig eneste dag.. 

Vi fik pasta, bøf, grøntsager og whiskysovs... BumBum..

Anmeld

3. april 2013

Ellie79

Hvad har i fået??

mums elsker hyldebær suppe - her spiser vi det med cornflakes ovenpå og gerne pandekager bagefter

Men i dag har vi fået pizza med pesto, frisk mozzarella, tynde kartoffelskiver og lækker serrano skine + plus frisk rucula efter den har været i ovnen. Smagte vildt godt og ungerne spiste godt. Selv den kræsne pizza kæreste godtog den som pizza hehe..  

Anmeld

3. april 2013

Sujan

I går fik vi kyllingefrikadeller, lavet med feta, persille og sesamfrø. Dertil en bønnesalat.
I dag entreco med bagekartoffel og en salat.

I morgen skal vi have kylling pakket ind i Pharma skinke, med rodfrugter til..
Så synes vi får okay mad... Er lidt op og ned, hvor spændende det lige bliver.

Anmeld

3. april 2013

MyLove E

Sujan skriver:

JI går fik vi kyllingefrikadeller, lavet med feta, persille og sesamfrø. Dertil en bønnesalat.
I dag entreco med bagekartoffel og en salat.

I morgen skal vi have kylling pakket ind i Pharma skinke, med rodfrugter til..
Så synes vi får okay mad... Er lidt op og ned, hvor spændende det lige bliver.

Jeg vil gerne spise hos jer:-)

Anmeld

3. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Tauf skriver:

Her hjemme er det mig der er kødæderen:-) Vi har faktisk haft to vegetare dage i denne uge:-)

Men legoland og pizza lyder da heller ikke skidt

Vi har godt nok også bare haft en dejlig dag. Kærsten har stadig ferie, så det sku udnyttes, at der ik var køer og at vi gennem vores bank ku spare 100 kr pr årskort. Næste gang tager vi bare selv sandwich og drikkevarer med selv, for puha det er pænt dyrt! X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.