Lækker hverdags mad:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

Sujan

Tauf skriver:

Jeg vil gerne spise hos jer:-)

:-) er ikke altid det er sådan... Men er egentlig ikke dyr mad. Og meget af det er rimelig nemt og hurtigt at lave, hvilket er vigtigt hos os:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

MyLove E

Sujan skriver:

:-) er ikke altid det er sådan... Men er egentlig ikke dyr mad. Og meget af det er rimelig nemt og hurtigt at lave, hvilket er vigtigt hos os:-)

Sådan er det også her:-)

Anmeld

3. april 2013

Victoria2013

Vi skulle egentlig bare have haft rugbrødsmadder... men igår fik vi fish&chips (hjemmelavet) og jeg havde lavet altfor meget beignetdej - så det havde jeg gemt i køleskabet. Kom en smule sukker i dejen og lavede pandekager ud af det, og de smagte rigtig lækkert. Så vi fik lige en skive rugbrød med pålæg hver og så 4 små pandekager bagefter 

Imorgen vil jeg prøve en ny opskrift, vi har nemlig 4 æg i køleskabet der skal bruges og jeg havde lyst til at prøve noget nyt med dem til aftensmad... så vi skal have Indisk karry med æg imorgen

Anmeld

3. april 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Vi har godt nok også bare haft en dejlig dag. Kærsten har stadig ferie, så det sku udnyttes, at der ik var køer og at vi gennem vores bank ku spare 100 kr pr årskort. Næste gang tager vi bare selv sandwich og drikkevarer med selv, for puha det er pænt dyrt! X

Skønt.. Jeg glæder mig så meget til det er vores tur til at komme i sommer parker:-)

Men ja det er pisse dyrt:-(

Anmeld

3. april 2013

MyLove E

Kia2013 skriver:

UVi skulle egentlig bare have haft rugbrødsmadder... men igår fik vi fish&chips (hjemmelavet) og jeg havde lavet altfor meget beignetdej - så det havde jeg gemt i køleskabet. Kom en smule sukker i dejen og lavede pandekager ud af det, og de smagte rigtig lækkert. Så vi fik lige en skive rugbrød med pålæg hver og så 4 små pandekager bagefter 

Imorgen vil jeg prøve en ny opskrift, vi har nemlig 4 æg i køleskabet der skal bruges og jeg havde lyst til at prøve noget nyt med dem til aftensmad... så vi skal have Indisk karry med æg imorgen

Uhm det lyder lækkert:-)

Anmeld

3. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Tauf skriver:

Skønt.. Jeg glæder mig så meget til det er vores tur til at komme i sommer parker:-)

Men ja det er pisse dyrt:-(

Jeg syntes endelig også at en ordenlig picnic kurv er meget lækre end det mad man ka købe i de forskellige parker/zoo osv. Især når man tænker på priserne, i forhold til kvalitetet!

Vi er gode til at bruge de forskellige rabat tilbud vi lige finder. Ku se man ka komme gratis i Tivoli, på årskortet til Legoland! X

Anmeld

3. april 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Jeg syntes endelig også at en ordenlig picnic kurv er meget lækre end det mad man ka købe i de forskellige parker/zoo osv. Især når man tænker på priserne, i forhold til kvalitetet!

Vi er gode til at bruge de forskellige rabat tilbud vi lige finder. Ku se man ka komme gratis i Tivoli, på årskortet til Legoland! X

Vi snakker også om at købe årskort til Ålborg zoo. Så er der nemlig gratis adgang til at:

Kbh og Odense Zoo
Ree park
Jesperhus blomsterpark
Aqua
den gamle by
og så syntes jeg også der var noget mere...

Anmeld

3. april 2013

bøllen

Her fik vi pommes frites, hotwings og chilipoppers.

havde ikke overskuddet til at lave mad og havde glemt at tage noget op. Så det blev til en hurtig omgang i fritureren . Noget vi ellers aldrig gør

Anmeld

3. april 2013

B&J

her fik vi bøf i folie...

pøf - lidt bacon, løg, championg, og rød peber med kartofler og sovs

Anmeld

3. april 2013

Nettemor

Tauf skriver:

Vi snakker også om at købe årskort til Ålborg zoo. Så er der nemlig gratis adgang til at:

Kbh og Odense Zoo
Ree park
Jesperhus blomsterpark
Aqua
den gamle by
og så syntes jeg også der var noget mere...

Vi skal også have årskort til Ålborg Det har vi haft før og det er bare super godt.

Man kan også komme gratis i løveparken.. Sådan et årskort er hurtigt tjent ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.