Michael Jackson er død!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
For at være helt ærligt, så syntes jeg at det er ok at han får FRED... Han har virkelig set ud som om at han IKKE har haft det godt de sidste år... Han lavede kanon god musik en overgang og han var en stor stjerne...

Men når han skal gå til de evige popmarker, er det da en fin måde at gå på. Død bang væk...

RIP MJ
Hil dig og din musik...

Men hvem er nu kong pop? Der var jo ikke rigtig nogen prins af samme kaliber? hmmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Lise

Zafir skriver:

For at være helt ærligt, så syntes jeg at det er ok at han får FRED... Han har virkelig set ud som om at han IKKE har haft det godt de sidste år... Han lavede kanon god musik en overgang og han var en stor stjerne...

Men når han skal gå til de evige popmarker, er det da en fin måde at gå på. Død bang væk...

RIP MJ
Hil dig og din musik...

Men hvem er nu kong pop? Der var jo ikke rigtig nogen prins af samme kaliber? hmmm...

Anmeld

26. juni 2009

tascia

Valle81 skriver:

Ja det ville jeg.

Det er naturligt for os at vi alle skal dø.

Desværre nogle mere uretfærdigt og uforståeligt end andre. Og min yderste sympati går da bestem til alle de nærmest pårørende.

Men at det skal blæses sådan op i medierne forstår jeg ganske enkelt ikke. Ikke dermed sagt at det ikke skal siges osv, men det er jo nærmest som om verden går i stå over at han er død.

Men det er mere bare mig, hvor jeg så igen tænker på alle de forfædelige ting der sker i verdenen.

Men bare min mening

som det fremgår af et af mine tidligere indlæg, ser jeg ham ikke som nogen idol (nærmere som en freak), men det er han jo for mange, og han er en af de største sjterner der har været gennem tiden, så synes det er okay at der er noget fokus. men jeg vil da tildels holde mig dig, der skal også være en grænse :-)

man skal bare huske på fordi hans død ikke betyder noget for os, kan det godt betyde noget for andre

Anmeld

26. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Noget jeg virkelig tænkte på, at det slog mig her i morges, da jeg hørte kl. hvad han blev erklæret død...

Jeg fik en sms fra min veninde kl. 2356 igår aftes... Han var erklæret død kl. 2337, så vidt jeg husker... I LA... :-S

På den tid er det nået at gå igennem medierne, nået at blive hørt at en veninde og sms'et til mig... :-S

Det er da ret vildt... Tænk at informationsvejen er SÅ hurtig nu... :O

hmmm.. Bare en tanke der strejfede mig i denneher forbindelse. 

Anmeld

26. juni 2009

Valle81

tascia skriver:

som det fremgår af et af mine tidligere indlæg, ser jeg ham ikke som nogen idol (nærmere som en freak), men det er han jo for mange, og han er en af de største sjterner der har været gennem tiden, så synes det er okay at der er noget fokus. men jeg vil da tildels holde mig dig, der skal også være en grænse :-)

man skal bare huske på fordi hans død ikke betyder noget for os, kan det godt betyde noget for andre

Kunne ikke være mere enig:0)

Han er jo idol for mange på linie med Elvis, og ved at mange er så meget fans at det nærmest er det eneste de lever for.

Men ja bestemt en grænse, og det er nok det jeg synes medier til tider har svært ved at finde, men det er jo det de lever af

Anmeld

26. juni 2009

finkedinke

Jeg vil da sige at mig rører det på en vis måde. Jeg har været fan af Michael Jackson i nogle år da jeg var yngre. Jeg var med min bror og min kærste til Michael Jacksons koncerter da han var her i danmark for en del år siden. Allerede da var jeg ikke rigtig fan længere, men nu når han var i DK skulle vi da se giraffen. Vi lå også i kø udenfor om natten op til den ene koncert. Det var lige så meget for oplevelsen som for manden.

Når jeg bliver rørt at hans død er det på samme vis som at jeg bliver rørt af det lille barn der blev glemt i en bil. Altså fordi de begge har lidt en tragisk skæbne. For michael Jacksons vedkommende tror jeg at han ikke er helt normalt begavet og at hans familie/livsstil/medierne tog livet af ham.
Berith

Anmeld

26. juni 2009

Heidi.

Henriette72 skriver:

Ved I så at Farrah Fawcett også dødede i går aftes? Men det er ikke blevet "blæst" op på samme måde. Egentligt syndt

Nu mener jeg ikke rigtig man kan sammenligne de 2.  Michael er grundlægger til mange stilarter, og har inspireret mange sangere. Han har solgt 60.000.000 album af bare Thriller...
Jeg har hørt hans musik meget da jeg var yngre, men var ikke decideret fan af ham.. Syntes hans liv var en trist skæbne, og jeg mener han nu har fået fred,,.

Anmeld

26. juni 2009

BellaT

Synes det er meget trist og mærkeligt at han er død. Men hele hans liv har jo på flere måder været trist.
Har været en stor fan da jeg var yngre og synes stadig han er utrolig.
Kan sagtens forstå fans' sorg. Men det skal man nok selv være for at forstå..

R.I.P  MJ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.