Michael Jackson er død!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2009

Valle81

Hmm, jeg har ikke noget forhold til om han er død.......... han har aldrig sagt mig så meget.

Og så er min holdning også, at jeg ikke kan forstå at kendtes død bliver blæst så højt op, for deres død er ikke hverken mere eller mindre trist/tragiskværd end alle andres.

men det er bare min mening!!!!

Og lige nu er jeg ved at gå amok over at man er tvangsindlsagt til at skulle høre på ham i radion på samtlige kanaler.

Har ikke noget i mod hans musik, men ligefrem en hel dag!!!! nej tak:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Mira0911

Jeg tændte fjernsynet kl. 5.00 imorges. og der var ikke andet end MJ.. Fattede det ikke lige helt, var ikke lige helt vågen... Men ja han er død.. og alle medier siger Hjertestop...

Men det kommer ikke rigtigt noget mig ved...
Kun få af hans sange kunne jeg lide...

Anmeld

26. juni 2009

Henriette72

Ved I så at Farrah Fawcett også dødede i går aftes? Men det er ikke blevet "blæst" op på samme måde. Egentligt syndt

Anmeld

26. juni 2009

Honningblomst

Miss.Sunshine skriver:

Det irriterer mig for sindsygt at folk herinde skriver han misbrugte børn.
Det ved i ikke en skid om! Jeg tror personligt ikke på han gjorde det. Fordi man nyder at omgåes børn, er det vel for F***** ikke det samme som at misbruge?
Og det ville være en lille smule for dumt at tale åbenlyst om man lod dem overnatte osv, for så at misbruge dem!!
I skulle hellere tale om hvor meget fed musik han har lavet. Og for mig vil han altid være King Of Pop!

R.I.P Michael

Du ved jo heller ikke om han ikke har gjort det..jeg synes lige meget hvad han har opført sig meget mærkeligt og forstår slet ikke at hans børn har fået lov at være hos ham, men sådan er det vel når man er kendt og har penge, så kan man gøre som man vil...hmm..
For mig står han ikke for andet end en mærkelig mand..musikken siger mig intet..men det er da synd for hans familie at de har mistet en søn, bror og far.
Knus Eva..som er fuldstændig ligeglad og synes det fylder en tand for meget i tv..

Anmeld

26. juni 2009

Honningblomst

Henriette72 skriver:

Ved I så at Farrah Fawcett også dødede i går aftes? Men det er ikke blevet "blæst" op på samme måde. Egentligt syndt

Præcis...det tænkte jeg også...stakkels kvinde..smuk var hun nu..

Anmeld

26. juni 2009

Henriette72

Eva skriver:

Præcis...det tænkte jeg også...stakkels kvinde..smuk var hun nu..

Jeg er faktisk "så" gammel at jeg kan huske hende i Chalie's Angels Jeg kan huske at jeg syntes hende den mørkhåret var meget flot og jeg ville gerne ligne hende

Anmeld

26. juni 2009

tascia

Hmm, jeg har ikke noget forhold til om han er død.......... han har aldrig sagt mig så meget.

Og så er min holdning også, at jeg ikke kan forstå at kendtes død bliver blæst så højt op, for deres død er ikke hverken mere eller mindre trist/tragiskværd end alle andres.

men det er bare min mening!!!!

Og lige nu er jeg ved at gå amok over at man er tvangsindlsagt til at skulle høre på ham i radion på samtlige kanaler.

Har ikke noget i mod hans musik, men ligefrem en hel dag!!!! nej tak:0)

hvad nu hvis det havde været dronningen, ville du så sige det samme?

Anmeld

26. juni 2009

Ox.

Kendt eller ej, så er det en forfærdelig og hård ting når mennesker dør synes jeg. 

I mit tilfælde har der kun været en enkelt gang hvor jeg har siddet med et smil på (Ja det lyder lidt barbarisk), men det var da Saddam blev hængt, han havde ikke fortjent et eneste af de åndedrag han tog.

Men R.I.P Farrah og Michael ....

Anmeld

26. juni 2009

S.L.S

Til de der kan se det, er der tribute på mtv lige nu...

Anmeld

26. juni 2009

Valle81

tascia skriver:

hvad nu hvis det havde været dronningen, ville du så sige det samme?

Ja det ville jeg.

Det er naturligt for os at vi alle skal dø.

Desværre nogle mere uretfærdigt og uforståeligt end andre. Og min yderste sympati går da bestem til alle de nærmest pårørende.

Men at det skal blæses sådan op i medierne forstår jeg ganske enkelt ikke. Ikke dermed sagt at det ikke skal siges osv, men det er jo nærmest som om verden går i stå over at han er død.

Men det er mere bare mig, hvor jeg så igen tænker på alle de forfædelige ting der sker i verdenen.

Men bare min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.