Michael Jackson er død!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.808 visninger
38 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

Bubbi

Sidder lige og ser på tv at man mener M J er død, pga et hjerte stop for få timer tiden..

Det er da lidt vildt.. Syntes selv han er en "mærkelig" mand, men er vild med hans musik. Han kan altså noget ikke alle kan.. Kan ikke lade vær med at tænke på, hvor mange folk i verden der går i sorg, hvis dette er rigtigt..

/Tina som er gået over termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Tina2

Ja, jeg sidder også her helt i chok:-(((((( Det er bekræftet at han ER død.... Ser TV2 News.....

Mit store idol i mine tidlige teenageår.... Hvor underlig en følelse at han nu er død.....

Selvmord mener de.....

Anmeld

26. juni 2009

Tina2

Tina2 skriver:

Ja, jeg sidder også her helt i chok:-(((((( Det er bekræftet at han ER død.... Ser TV2 News.....

Mit store idol i mine tidlige teenageår.... Hvor underlig en følelse at han nu er død.....

Selvmord mener de.....

R.I.P. King of pop.......

Anmeld

26. juni 2009

Bubbi

Ja hørte det lige.. Hold da op et chok!! Det er slet ikke til at forstå..

Der er mange ideer om hvad han er død af.. Syntes det er forfærdeligt..

RIP MJ

Anmeld

26. juni 2009

Stineve

Jeg sidder også og følger med.. det er forfærdeligt!..

Anmeld

26. juni 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er helt i chok.  Har som mange andre i min alder været en af dem, som voksede op med hans musik. Han var genial. Hvil i fred Michael. Du vil aldrig blive glemt. 

Anmeld

26. juni 2009

Miamaja

Det var en overraskende nyhed eller maaske ikke saa overraskende igen. synes det er sorgeligt for hans familie, men han var i bund og grund en maerkelig person og lidt for vild med smaa drenge HMMM... de sidste par aar  maa have vaeret ekstra haarde for ham - han mistede jo sit ry, sin status og sit hjem. en mand med MANGE problemer. stakkels hans born. jeg har aldrig vaeret vild med ham eller hans musik.

Anmeld

26. juni 2009

Brams

En af de stoerste inden for pop musik! Han definerede efter min mening musikvideoerne som den foerste. Et stort tab for musikverdenen og aergeligt at han ikke naaede at lave sin sidste tour.

Er lige nu i USA paa ferie og folk herovre er meget maerkede af det.

Trine

Anmeld

26. juni 2009

Betina88

Ja , det er så absurd at han ska' gå hen og dø af hjertestop ..

Hvil i fred Michael Jackson ..

Anmeld

26. juni 2009

eliasogmor

jeg er sådan lidt... okay, han er død, sys han er meget mærkelig, men synd for hans børn, men håber de kan få et lidt mere normalt liv nu....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.