Michael Jackson er død!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ja, jeg var også i chok da jeg hørte det her til morgen 50 år... det var dælme ikke meget.
Gad vide hvad der skal ske med hans børn nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Mor.sander

Da jeg så overskriften Michael Jackson er død... Tænkte jeg WHAt!!
Og måtte da straks ind på TV2 news.

Kongen af pop er ikke mere... og Jeg tænker endlig har den mand fået fred!!!
Eller skal man sige endlig har barnet Micael Jackson fået fred... Den mand nåede jo aldrig at blive voksen, nok en koncikvens(staves) af at han aldrig fik lov til at være barn, i hans barndoms år...

Men uanset hvad ja så var hans musik fantastisk og jeg er i dag lykkelig for at jeg fik den oplevelse at se hans koncert i KBH, for snart 11 år siden.
Det var en kæmpe oplevelse...

Hva der sker med hans børn er jo spørgsmålet og hvor øddelagte er de? Han har da nok misbrugt dem også... Og ja uanset hvad vil de været jagte resten af deres liv, pga. deres far...

R.I.P The king of pop

Anmeld

26. juni 2009

MaleneGærup

Tina2 skriver:

Ja, jeg sidder også her helt i chok:-(((((( Det er bekræftet at han ER død.... Ser TV2 News.....

Mit store idol i mine tidlige teenageår.... Hvor underlig en følelse at han nu er død.....

Selvmord mener de.....

Der står på tekstv at det var hjertestop....

Anmeld

26. juni 2009

JustAnotherName

WHAT ??? .....Det er ikke 1 april. ER han virkelig død ???
Aj, det var dog trist. Ja, manden er/var mega mærkelig, men hold bøtte hvor kunne han lave musik. På dén konto har han gjort sig selv udødelig!

Anmeld

26. juni 2009

LotteGabriella

Bubbi skriver:

Sidder lige og ser på tv at man mener M J er død, pga et hjerte stop for få timer tiden..

Det er da lidt vildt.. Syntes selv han er en "mærkelig" mand, men er vild med hans musik. Han kan altså noget ikke alle kan.. Kan ikke lade vær med at tænke på, hvor mange folk i verden der går i sorg, hvis dette er rigtigt..

/Tina som er gået over termin

ja jeg synes sgu også at det er mærkeligt at tænke på

Er selv stor fan af ham som musiker, på det område var manden genial

Anmeld

26. juni 2009

Miss.Sunshine

Det irriterer mig for sindsygt at folk herinde skriver han misbrugte børn.
Det ved i ikke en skid om! Jeg tror personligt ikke på han gjorde det. Fordi man nyder at omgåes børn, er det vel for F***** ikke det samme som at misbruge?
Og det ville være en lille smule for dumt at tale åbenlyst om man lod dem overnatte osv, for så at misbruge dem!!
I skulle hellere tale om hvor meget fed musik han har lavet. Og for mig vil han altid være King Of Pop!

R.I.P Michael

Anmeld

26. juni 2009

supertrunte30

Mor.sander skriver:

Da jeg så overskriften Michael Jackson er død... Tænkte jeg WHAt!!
Og måtte da straks ind på TV2 news.

Kongen af pop er ikke mere... og Jeg tænker endlig har den mand fået fred!!!
Eller skal man sige endlig har barnet Micael Jackson fået fred... Den mand nåede jo aldrig at blive voksen, nok en koncikvens(staves) af at han aldrig fik lov til at være barn, i hans barndoms år...

Men uanset hvad ja så var hans musik fantastisk og jeg er i dag lykkelig for at jeg fik den oplevelse at se hans koncert i KBH, for snart 11 år siden.
Det var en kæmpe oplevelse...

Hva der sker med hans børn er jo spørgsmålet og hvor øddelagte er de? Han har da nok misbrugt dem også... Og ja uanset hvad vil de været jagte resten af deres liv, pga. deres far...

R.I.P The king of pop

Det skal lige siges inden vi beskylder nogen for at have begået noget, at manden blev frikendt for ALLE beskyldninger for år tilbage. Det vil altid være nemt for os almindelige mennesker at beskylde kendte for noget, som de måske har gjort eller ikke har gjort.

Synes personlig selv, som så mange andre herinde at han er speciel, men har altid været stor fan af hans musik.

Anmeld

26. juni 2009

tascia

stakkels familie og børn, det jo aldrig sjovt at miste en man har kær' :-(

nå det så er sagt, så er det for mig bare en alm. person der er død, har aldrig brudt mig om hans musik og hans person, og synes efterhånden han lignede en freak mere end et menneske, så hvis hans krop har sagt stop kommer det ikke som en overraskelse!

//Natascia

Anmeld

26. juni 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Ja, jeg sidder også her helt i chok:-(((((( Det er bekræftet at han ER død.... Ser TV2 News.....

Mit store idol i mine tidlige teenageår.... Hvor underlig en følelse at han nu er død.....

Selvmord mener de.....

Hvor har du læst det...jeg har lige hørt at de skulle lave en obduktion før de kunne give en dødsårsag...øv, hvis der skal til at florere alle mulige rygter.
Mange mennesker på 50 år dør af hjertestop og mon ikke en mand som ham har været mere presset end mange.
Knus Eva...som er lige så påirket af at han er død som alle andre der dør...tja..

Anmeld

26. juni 2009

Honningblomst

tascia skriver:

stakkels familie og børn, det jo aldrig sjovt at miste en man har kær' :-(

nå det så er sagt, så er det for mig bare en alm. person der er død, har aldrig brudt mig om hans musik og hans person, og synes efterhånden han lignede en freak mere end et menneske, så hvis hans krop har sagt stop kommer det ikke som en overraskelse!

//Natascia

Aldeles enig...det indtryk jeg havde af ham var at han var en syg mand...på alle måder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.