Becks skriver:
Dejligt det lykkedes med vendingsforsøget 
Så er den hurdle ude af verdenen 
Ja, det betyder nemlig rigtig meget, at man føler sig tryg og tilpas, og degærrør jeg ude på CFC 
Én af grundene til jeg ville skifte over til Dr. Tri i Hvidovre, var at det er tættere på og jeg tænkte det måske ville lykkedes, hvis jeg prøvede ny klinik.... Men kunne bare mærke jeg ikke havde ro i kroppen, og at mit hjerte "hører til" ude på CFC 
Du må gerne spørge 
Der er ikke mere mellem os, føler lidtvhan kun ville have én ting, og det fik han! Vi er stadig venner og snakker sammen, men bmw'erne bliver det ikke til - endnu i hvert fald...
jeg ved ikke om han venter på jeg tager skridtet, men han ved hvordan jeg har det med det osv. så vil ikke vente på ham lige nu... Nu er det projekt baby der har første prioritet, og så kan kærligheden komme derefter...
Jeg tror også, at jeg vil få en nemmere tilgang til kærligheden og kunne åbne mig mere, når jeg er blevet mor, for så har jeg meget mere ro og hvile over mig 
Jep det er den nemlig

Jeg tror på, at ro i kroppen er alfa omega i alt det her, så er transporten en mindre detalje! Det er jo heller ikke sikkert at et skift af klinik ville hjælpe noget som helst, og måske stresse mere end gavne!
Jeg håber inderligt, at dette bliver det sidste forsøg! Har du overvejet IVF eller hvordan er det med det?
Det lyder til, at du har taget den rigtige beslutning for dig! Og hvis det skal være, så skal det nok komme!
Nu kan din energi lægges på det vigtigste i dit liv

nemlig at få en lille dejlig baby, så du kan få noget ro og noget kærlighed ind i dit liv! Så skal alt det andet nok komme på et tidspunkt!