En lille update, ville være på sin plads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

Becks

FrkZier skriver:

hahah

jaa, glæder mig simpelthen så meget, men det også ret skræmmende samtidig! - synes der er SÅ mange ting jeg ikke ved om babyer! jeg har aldrig haft med babyer at gøre før

Jeg tror det falder én helt naturligt, når man først sidder med den lille i armene - Moderinstinktet kommer frem

I skal jo først til at lære hinanden at kende, når han er kommet ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

FrkZier

Becks skriver:

Jeg tror det falder én helt naturligt, når man først sidder med den lille i armene - Moderinstinktet kommer frem

I skal jo først til at lære hinanden at kende, når han er kommet ud

ja det har jeg også ladet mig fortælle, så det satser jeg på hehe.

jeg glæder mig bare sådan til at kunne give ham en masse kærlighed, det svært at overøse ham med kærlighed inde i maven, han skal ud så han kan få en masse møssere

Anmeld

3. april 2013

Becks

FrkZier skriver:

ja det har jeg også ladet mig fortælle, så det satser jeg på hehe.

jeg glæder mig bare sådan til at kunne give ham en masse kærlighed, det svært at overøse ham med kærlighed inde i maven, han skal ud så han kan få en masse møssere

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

3. april 2013

FrkZier

Becks skriver:

Det kan jeg godt forstå

og så glæder jeg mig til at give ham tøj på.. ved godt det lidt mærkeligt :p - men glæder mig bare sådan til at se ham i noget af alt det fine bittelille tøj

Anmeld

3. april 2013

Becks

FrkZier skriver:

og så glæder jeg mig til at give ham tøj på.. ved godt det lidt mærkeligt :p - men glæder mig bare sådan til at se ham i noget af alt det fine bittelille tøj

Det kunne jeg sagtens forestille mig - Du har jo også gået i 9 mdr. og købt tøj osv. til ham, så det synes jeg ikke lyder mærkeligt

Anmeld

3. april 2013

FrkZier

Becks skriver:

Det kunne jeg sagtens forestille mig - Du har jo også gået i 9 mdr. og købt tøj osv. til ham, så det synes jeg ikke lyder mærkeligt

hehe det jeg glad for min kæreste synes jeg er lidt fjollet

Anmeld

3. april 2013

Becks

FrkZier skriver:

hehe det jeg glad for min kæreste synes jeg er lidt fjollet

Det synes jeg ikke du er

Anmeld

3. april 2013

Happiness

Dejligt at høre søde! håber det ellers går godt!

Anmeld

3. april 2013

ønskebørn74

Becks skriver:

Hej tøser

Hold nu op en laaaang pause jeg har haft i mit lille kærlighedsprojekt! Hele 10 mdr. er det blevet til.. Efter sidste forsøg, hvor jeg havde testdag i Juni, der trængte min krop og ikke mindst sind til, at holde pause.. Jeg skulle finde mig selv igen - Det har jeg nu fundet, og har faktisk været klar de sidste par måneder.. Men da min mens. kom i Marts og jeg endelig skulle i gang igen, der blødte jeg så meget, så jeg måtte have piller for at stoppe blødningen!

Jeg har samtidig haft lidt pause herinde, har været på hver dag, men ikke skrevet så meget..

Jeg havde gået lidt med tanken om, at skifte klinik.. Tønkte det måske, lige var det, der skulle til.. Mine overvejelser faldt på Dr. Tri i Hvidovre, dels fordi jeg havde hørt meget godt om ham, og dels fordi jeg selv bor i Hvidovre.. 

Men! Jeg kunne mærke på mig selv, at min beslutning om klinik ikke var det, jeg ville!

Jeg mærkede efter helt nede, og CFC, er der jeg vil være... Svend Lindenberg har gjort så meget for mig, så det skal også være ham, der gør mig gravid! - Altså, ikke i bogstavligste forstand haha!!

Jeg har netop snakket med en sygeplejerske derude, og jeg ytrede ønske om, at få lavet en HSU undersøgelse inden næste IUI-D, dette synes hun og Svend var en yderst god idé :-)

Så, så snart jeg får min mens. næste gang, skal jeg ringe til dem, og så får jeg en tid til undersøgelsen... Det hele gør så, at mit kærlighedsprojekt bliver rykket en cyklus, men det er okay, hvis HSU'en kan hjælpe mig til en graviditet :-)

Nu har jeg ro i maven igen og ved, at CFC er det rigtig sted for mig, selv efter 10 mdr. pause :-)

Håber I har det godt tøser

Krammer søde.. Dejligt indlæg..

Anmeld

3. april 2013

Becks

Happiness skriver:

Dejligt at høre søde! håber det ellers går godt!

Det har jeg

Det har I også, kunne jeg forstå?

Dejligt med nyt job smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.