Hej tøser 
Hold nu op en laaaang pause jeg har haft i mit lille kærlighedsprojekt! Hele 10 mdr. er det blevet til.. Efter sidste forsøg, hvor jeg havde testdag i Juni, der trængte min krop og ikke mindst sind til, at holde pause.. Jeg skulle finde mig selv igen - Det har jeg nu fundet, og har faktisk været klar de sidste par måneder.. Men da min mens. kom i Marts og jeg endelig skulle i gang igen, der blødte jeg så meget, så jeg måtte have piller for at stoppe blødningen!
Jeg har samtidig haft lidt pause herinde, har været på hver dag, men ikke skrevet så meget..
Jeg havde gået lidt med tanken om, at skifte klinik.. Tønkte det måske, lige var det, der skulle til.. Mine overvejelser faldt på Dr. Tri i Hvidovre, dels fordi jeg havde hørt meget godt om ham, og dels fordi jeg selv bor i Hvidovre..
Men! Jeg kunne mærke på mig selv, at min beslutning om klinik ikke var det, jeg ville!
Jeg mærkede efter helt nede, og CFC, er der jeg vil være... Svend Lindenberg har gjort så meget for mig, så det skal også være ham, der gør mig gravid! - Altså, ikke i bogstavligste forstand haha!!
Jeg har netop snakket med en sygeplejerske derude, og jeg ytrede ønske om, at få lavet en HSU undersøgelse inden næste IUI-D, dette synes hun og Svend var en yderst god idé :-)
Så, så snart jeg får min mens. næste gang, skal jeg ringe til dem, og så får jeg en tid til undersøgelsen... Det hele gør så, at mit kærlighedsprojekt bliver rykket en cyklus, men det er okay, hvis HSU'en kan hjælpe mig til en graviditet :-)
Nu har jeg ro i maven igen og ved, at CFC er det rigtig sted for mig, selv efter 10 mdr. pause :-)
Håber I har det godt tøser