En lille update, ville være på sin plads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.826 visninger
32 svar
19 synes godt om
3. april 2013

Becks

Hej tøser

Hold nu op en laaaang pause jeg har haft i mit lille kærlighedsprojekt! Hele 10 mdr. er det blevet til.. Efter sidste forsøg, hvor jeg havde testdag i Juni, der trængte min krop og ikke mindst sind til, at holde pause.. Jeg skulle finde mig selv igen - Det har jeg nu fundet, og har faktisk været klar de sidste par måneder.. Men da min mens. kom i Marts og jeg endelig skulle i gang igen, der blødte jeg så meget, så jeg måtte have piller for at stoppe blødningen!

Jeg har samtidig haft lidt pause herinde, har været på hver dag, men ikke skrevet så meget..

Jeg havde gået lidt med tanken om, at skifte klinik.. Tønkte det måske, lige var det, der skulle til.. Mine overvejelser faldt på Dr. Tri i Hvidovre, dels fordi jeg havde hørt meget godt om ham, og dels fordi jeg selv bor i Hvidovre.. 

Men! Jeg kunne mærke på mig selv, at min beslutning om klinik ikke var det, jeg ville!

Jeg mærkede efter helt nede, og CFC, er der jeg vil være... Svend Lindenberg har gjort så meget for mig, så det skal også være ham, der gør mig gravid! - Altså, ikke i bogstavligste forstand haha!!

Jeg har netop snakket med en sygeplejerske derude, og jeg ytrede ønske om, at få lavet en HSU undersøgelse inden næste IUI-D, dette synes hun og Svend var en yderst god idé :-)

Så, så snart jeg får min mens. næste gang, skal jeg ringe til dem, og så får jeg en tid til undersøgelsen... Det hele gør så, at mit kærlighedsprojekt bliver rykket en cyklus, men det er okay, hvis HSU'en kan hjælpe mig til en graviditet :-)

Nu har jeg ro i maven igen og ved, at CFC er det rigtig sted for mig, selv efter 10 mdr. pause :-)

Håber I har det godt tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Kan godt forstå dit valg... Svend hjalp også os til at blive gravide og han er super dygtig....

Håber dit kærligheds projekt lykkes i nær fremtid.... 

Mette

Anmeld

3. april 2013

FrkZier

Becks skriver:

Hej tøser

Hold nu op en laaaang pause jeg har haft i mit lille kærlighedsprojekt! Hele 10 mdr. er det blevet til.. Efter sidste forsøg, hvor jeg havde testdag i Juni, der trængte min krop og ikke mindst sind til, at holde pause.. Jeg skulle finde mig selv igen - Det har jeg nu fundet, og har faktisk været klar de sidste par måneder.. Men da min mens. kom i Marts og jeg endelig skulle i gang igen, der blødte jeg så meget, så jeg måtte have piller for at stoppe blødningen!

Jeg har samtidig haft lidt pause herinde, har været på hver dag, men ikke skrevet så meget..

Jeg havde gået lidt med tanken om, at skifte klinik.. Tønkte det måske, lige var det, der skulle til.. Mine overvejelser faldt på Dr. Tri i Hvidovre, dels fordi jeg havde hørt meget godt om ham, og dels fordi jeg selv bor i Hvidovre.. 

Men! Jeg kunne mærke på mig selv, at min beslutning om klinik ikke var det, jeg ville!

Jeg mærkede efter helt nede, og CFC, er der jeg vil være... Svend Lindenberg har gjort så meget for mig, så det skal også være ham, der gør mig gravid! - Altså, ikke i bogstavligste forstand haha!!

Jeg har netop snakket med en sygeplejerske derude, og jeg ytrede ønske om, at få lavet en HSU undersøgelse inden næste IUI-D, dette synes hun og Svend var en yderst god idé :-)

Så, så snart jeg får min mens. næste gang, skal jeg ringe til dem, og så får jeg en tid til undersøgelsen... Det hele gør så, at mit kærlighedsprojekt bliver rykket en cyklus, men det er okay, hvis HSU'en kan hjælpe mig til en graviditet :-)

Nu har jeg ro i maven igen og ved, at CFC er det rigtig sted for mig, selv efter 10 mdr. pause :-)

Håber I har det godt tøser

hehe måtte lige fnise lidt af at det var ham der skulle gøre dig gravid

hvor det dejligt du har fået ro i maven, jeg håber tingene flasker sig og du snart er gravid

Anmeld

3. april 2013

Becks

Mathias Villads skriver:

Kan godt forstå dit valg... Svend hjalp også os til at blive gravide og han er super dygtig....

Håber dit kærligheds projekt lykkes i nær fremtid.... 

Mette

Jeg elsker Svend  Han er et fantastisk menneske..

1000 tak, jeg er ikke i tvivl om, det nok skal lykkedes en dag

Anmeld

3. april 2013

Becks

FrkZier skriver:

hehe måtte lige fnise lidt af at det var ham der skulle gøre dig gravid

hvor det dejligt du har fået ro i maven, jeg håber tingene flasker sig og du snart er gravid

Ja, kunne godt selv se, det lød liiige en tand for sjovt haha..

Tak, det håber jeg også

Nu varer det heller ikke længe, før du har din dejlige supermand i armene

Anmeld

3. april 2013

BigHope13

lyder rigtig godt, og lyder til at pausen har gjort noget rigtig godt for dig
Det er super vigtigt at lytte til sin krop og sit sind i denne svære proces (hmm staves??)
og er sikker på det mentale har stor indflydelse på ens forsøg.
Jeg for at alt fremover vil gå dig rigtig godt, og du efter HSUen snart står med en flot positiv graviditets test

Anmeld

3. april 2013

FrkZier

Becks skriver:

Ja, kunne godt selv se, det lød liiige en tand for sjovt haha..

Tak, det håber jeg også

Nu varer det heller ikke længe, før du har din dejlige supermand i armene

haha det da det man kalder god service

uha nej, det kommer tættere og tættere på, men alligvel synes jeg stadig der er alt for lang tid til - kan godt mærke utålmodigheden er ved at sætte godt ind

Anmeld

3. april 2013

Becks

BigHope13 skriver:

lyder rigtig godt, og lyder til at pausen har gjort noget rigtig godt for dig
Det er super vigtigt at lytte til sin krop og sit sind i denne svære proces (hmm staves??)
og er sikker på det mentale har stor indflydelse på ens forsøg.
Jeg for at alt fremover vil gå dig rigtig godt, og du efter HSUen snart står med en flot positiv graviditets test

Tak skal du have

Ja, det er nemlig rigtig vigtigt i en process, som denne - Især fordi jeg er alene, så alle valg og beslutninger fylder jo, samtidig med skuffelsen over, at endnu et forsøg ikke er lykkedes...

HSU´en er den der gør det muligt, har jeg bestemt, så det skal lykkedes

Anmeld

3. april 2013

Becks

FrkZier skriver:

haha det da det man kalder god service

uha nej, det kommer tættere og tættere på, men alligvel synes jeg stadig der er alt for lang tid til - kan godt mærke utålmodigheden er ved at sætte godt ind

Det må man sige, haha

Uh, det kan jeg godt forstå, men inden du ser dig om, så ligger han så fint i jeres arme

Anmeld

3. april 2013

FrkZier

Becks skriver:

Det må man sige, haha

Uh, det kan jeg godt forstå, men inden du ser dig om, så ligger han så fint i jeres arme

hahah

jaa, glæder mig simpelthen så meget, men det også ret skræmmende samtidig! - synes der er SÅ mange ting jeg ikke ved om babyer! jeg har aldrig haft med babyer at gøre før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.