En lille update, ville være på sin plads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

Becks

ønskebarn74 skriver:

Krammer søde.. Dejligt indlæg..

Tak søde

Hvordan går det med dine smerter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Happiness

Becks skriver:

Det har jeg

Det har I også, kunne jeg forstå?

Dejligt med nyt job smukke

Ja. Det synes jeg! Jeg er jo kommet op på fuldtid nu efter min sygemelding. Og det går fint. Og ja, det er skønt med jobbet. 10 minutter og så er jeg hjemme

Dejlit at høre. Hvad blev det egentligt til med din "genbo"

Anmeld

3. april 2013

Becks

Happiness skriver:

Ja. Det synes jeg! Jeg er jo kommet op på fuldtid nu efter min sygemelding. Og det går fint. Og ja, det er skønt med jobbet. 10 minutter og så er jeg hjemme

Dejlit at høre. Hvad blev det egentligt til med din "genbo"

Dejligt, du er tilbage på fuldtid

Ja, 10 min. er jo noget bedre ned den lange køretur du havde før

Hmm, jeg ved det ikke rigtig.. Føler lidt, han kun var ude efter én ting, og det fik han! Men vi skriver stadig sammen, bare ikke så meget som før.. Og jeg vil ikke vente mere

Anmeld

3. april 2013

Happiness

Becks skriver:

Dejligt, du er tilbage på fuldtid

Ja, 10 min. er jo noget bedre ned den lange køretur du havde før

Hmm, jeg ved det ikke rigtig.. Føler lidt, han kun var ude efter én ting, og det fik han! Men vi skriver stadig sammen, bare ikke så meget som før.. Og jeg vil ikke vente mere

Ja okay. Han virkede ellers mere interesseret på et tidspunkt. Synes også bare du skal kaste dig ud i et nyt forsøg! Så må din kommende mand få en ekstra sidegevinst

Anmeld

3. april 2013

Becks

Happiness skriver:

Ja okay. Han virkede ellers mere interesseret på et tidspunkt. Synes også bare du skal kaste dig ud i et nyt forsøg! Så må din kommende mand få en ekstra sidegevinst

Han virkede nemlig rigtig interesseret, men om han så spiller hard to get, fordi jeg har været tilbageholdende, det ved jeg ikke.. Men vil i hvert fald ikke vente på ham, fordi han ved hvor svært jeg har det med det hele og at det er ham der skulle tage skridtet

Men ja, som diger, en kommende mand får en dejlig side gevinst

Anmeld

3. april 2013

ønskebørn74

Becks skriver:

Tak søde

Hvordan går det med dine smerter?

Lige slemt.. Skal have æg ud imorgen..

Anmeld

3. april 2013

Becks

ønskebarn74 skriver:

Lige slemt.. Skal have æg ud imorgen..

Det bliver spændende søde ,  for jer

Anmeld

6. april 2013

tarkoflen

Ihh den havde jeg fuldstændig overset, men har også været lidt fraværende oppe i hovedet vi skulle lige have vendt bunden i vejret på en baby, og jeg var så nervøs for, at det ikke ville lykkedes! Men det gjorde det heldigvis, så nu kan jeg tænke igen

Hvor er det dejligt, at du har fået ro på, og har fået tænkt godt igennem, hvad der er bedst for dig! Det er så vigtigt, at man føler sig tryg og godt tilpas i alt det her! Og er man ikke det, så må man jo sadle om men jeg kan godt forstå du bliver, det er også en stor omvæltning at skulle til at vende sig til et helt nyt personale og et nyt sted i sådan en situation, tror jeg!

Det lyder til, at du har fået den ro, du havde brug for, og nu kan starte på en frisk! Hvor er det bare fantastisk!

Må jeg spørger, hvordan det er gået med dit andet lille sideløbende kærlighedsprojekt? Det er helt ok, hvis du ikke har lyst til at svare, jeg har bare tænk meget på dig

Stort fra mig

Anmeld

6. april 2013

Becks

tarkoflen skriver:

Ihh den havde jeg fuldstændig overset, men har også været lidt fraværende oppe i hovedet vi skulle lige have vendt bunden i vejret på en baby, og jeg var så nervøs for, at det ikke ville lykkedes! Men det gjorde det heldigvis, så nu kan jeg tænke igen

Hvor er det dejligt, at du har fået ro på, og har fået tænkt godt igennem, hvad der er bedst for dig! Det er så vigtigt, at man føler sig tryg og godt tilpas i alt det her! Og er man ikke det, så må man jo sadle om men jeg kan godt forstå du bliver, det er også en stor omvæltning at skulle til at vende sig til et helt nyt personale og et nyt sted i sådan en situation, tror jeg!

Det lyder til, at du har fået den ro, du havde brug for, og nu kan starte på en frisk! Hvor er det bare fantastisk!

Må jeg spørger, hvordan det er gået med dit andet lille sideløbende kærlighedsprojekt? Det er helt ok, hvis du ikke har lyst til at svare, jeg har bare tænk meget på dig

Stort fra mig

Dejligt det lykkedes med vendingsforsøget 

Så er den hurdle ude af verdenen 

Ja, det betyder nemlig rigtig meget, at man føler sig tryg og tilpas, og degærrør jeg ude på CFC 

Én af grundene til jeg ville skifte over til Dr. Tri i Hvidovre, var at det er tættere på og jeg tænkte det måske ville lykkedes, hvis jeg prøvede ny klinik.... Men kunne bare mærke jeg ikke havde ro i kroppen, og at mit hjerte "hører til" ude på CFC 

Du må gerne spørge 

Der er ikke mere mellem os, føler lidtvhan kun ville have én ting, og det fik han! Vi er stadig venner og snakker sammen, men bmw'erne bliver det ikke til - endnu i hvert fald...

jeg ved ikke om han venter på jeg tager skridtet, men han ved hvordan jeg har det med det osv. så vil ikke vente på ham lige nu... Nu er det projekt baby der har første prioritet, og så kan kærligheden komme derefter...

Jeg tror også, at jeg vil få en nemmere tilgang til kærligheden og kunne åbne mig mere, når jeg er blevet mor, for så har jeg meget mere ro og hvile over mig 

Anmeld

6. april 2013

Nessie

Hvor bliver det altså spændende

Er helt sikker på at pausen og HSU'en gør underværker for dig, så vi snart får en lille mini-becks herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.