(IKKE for sarte sjæle ! )
Er der andre der har det!?
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind og syns simpelthen det er så klamt. Især når vi har 2 små børn!!
Det startede med at vi høre nogle lyde og troede egentlig bare det var en mus.. Vi fangede så en mus(!!) og hørte ingenting længe.
Men en dag var der hul i bunden af vores skraldespand, og min far var ikke i tvivl om det var en rotte! Det var weekend på daværende tidspunkt så vi kunne ikke gøre noget..
Den efterfølgende morgen da vi stod op, havde den været i legetøjet!
Den havde flået en bamse i stykker så alt det hvide der er indeni en bamse, lå overalt på STUEGULVET! 

Mandagen meldte jeg det så til kommunen via nettet.. Jeg hørte ingenting fra dem, og blev ved med at se den rotte..
En aften sad jeg ved computeren og så så jeg en rotte gå hen ad køkkengulvet til vores skraldespand! Den kiggede lige på mig som om den lige hilste og alt var normalt, og tog noget fra skraldespanden og gik så igen... Jeg gik helt i panik og vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Jeg HADER vilde rotter, for det har SÅÅ mange bakterier med sig 

Min kæreste kravlede næste morgen ind under trappen og fandt en sutteflaske den havde spist halvdelen af! Hvordan den havde fået fat i den, aner jeg virkelig ikke 
Vi bor meget rent og pænt og lider begge af rengøringsvanvid, så det er ikke fordi her er ulækkert eller noget!
Vi havde en rottedame ud med hendes 2 hunde, og de løb direkte hen til der hvor vi havde mistanke om det boede en rotte.. (Under vores trappe ude i spisekammeret!)
Hun satte et par fælder op nede i kælderen)Der er en lem i spisekammeret) og under vores trappe ..
Nogle dage efter fangede vi en rotte.. Samme dag som hun ville komme igen...
Hun kiggede på rotten, og mindsandten om det ikke var en MORROTTE!! Den havde babyer.. Sagde hun.. Hun kunne se de diede ved hende 

Lige siden har vi fanget små babyrotter i vores fælde.. Det er ikke til at holde ud.. !! Tror vi har fanget 6!! Hun siger de kan have 9 unger pr. kuld.. Føler der er så lang vej igen, og væmmes virkelig ved det! Heldigvis kan de ikke komme ind i stuen og køkkenet mere, da min kæreste har sat en plade op, men det er stadig pisse klamt!! Vi kan bare høre når de fælder smækker og rotterne piver 

Er der andre der har haft rotter indenfor på samme måde ?!
Føler det ingen ende har, og syns bare der er gået lang tid med rotter!!
Årh .. Skulle lige ud med lidt luft. 

Anmeld