Mine skønne tvillinger er allerede 20 dage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

Miss Church

M (: skriver:

Problemet er, at han er begyndt at have skrigeture ca. 1-1,5 time efter måltiderne, men det virker som om han har ondt, for det er måske to minutters skrig, to minutters pause, et minuts skrig, 5 minutters pause, lidt klynk, pause osv., hvor han bliver ved med at være sur (og er meget søgende), når han er sulten..

Nårh for den. Så må du nok hellere høre din sundhedsplejerske. Det kan være at hun har et godt råd. 

Jeg cykler med pigerne, hvis det ligner at de har ondt. Så prutter de helt vildt og så er det det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

M (:

Miss Church skriver:

Nårh for den. Så må du nok hellere høre din sundhedsplejerske. Det kan være at hun har et godt råd. 

Jeg cykler med pigerne, hvis det ligner at de har ondt. Så prutter de helt vildt og så er det det. 

Hun kommer heldigvis på mandag, så håber hun kan hjælpe..

Vi skiftevis cykler, masserer maven, skubber benene op mod maven, lader ham hænge på armen, ligger ham mave mod mave, og prøver, hvis intet andet virker, at smertestille med lidt sukkervand.. Men det er bare som om intet virker!  

Det eneste der er 100% effektivt er at lade ham spise, men det duer jo ikke, at han spiser oftere end hver 3. time - måtte han selv bestemme ville han spise hver 1,5-2 timer døgnet rundt, og det hjælper jo ikke ligefrem på maveonde..

Anmeld

3. april 2013

Frk-Lotusblomst

Miss Church skriver:

Og det skal du få

Baby a vejer 3150g og baby b vejer 3200g De er begge 50 cm lange

Så fint som de følger hende de to skønne!!

Anmeld

6. april 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Hej med jer skønne baby.dk-folk 

Her komme lige en lille update fra mig og mine små piger  
Det hele går bare så godt! Pigerne er fantastiske. Tænk at man kan elske nogen så meget 

De har et godt sove-hjerte de små De sover godt om natten og det er mor her glad for  

De er begyndt at være mere vågen i dagtimerne og det er bare så hyggeligt, når de kigger rundt med store øjne. 

I får lige et par billeder af prinsesserne (som vi endnu ikke ved hvad skal hedde  Meeeen mor har snart overtalt far ) Billede 1+2 er baby a og billede 3-4 er baby b (beklager at det vender forkert, som sædvanlig)

OG.... i morgen, skal vi hente billederne fra fotograften! Shit jeg glæder mig til at se dem! 

Har de to smukke tøser fået navne endnu? 

Anmeld

6. april 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

Har de to smukke tøser fået navne endnu? 

Nej 

Anmeld

7. april 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Nej 

hehe så længe i er enige inden dåben

Anmeld

7. april 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

hehe så længe i er enige inden dåben

Vi er enige nu  I får det af vide ligeså snart familien har fået det af vide

Anmeld

7. april 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

JAAA

glæder mig

Anmeld

8. april 2013

mommy1991

Miss Church skriver:

Wee, can't wait

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.