Mine skønne tvillinger er allerede 20 dage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

Miss Church

Becks skriver:

Uhhh, så ser du dem jo lige om lidt

Ja, viiildt dygtig... Jeg har også besluttet mig for, at når det bliver min tur, så snupper jeg altså turen fra Sjælland til hende

Jah

Det kan jeg godt forstå. Men husk at man skal bestille tid i go' tid. Faktisk lige efter NF. 
Så at hun havde en fra Næstved i studiet den anden dag Det er også lidt af en køre tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Becks

Miss Church skriver:

Jah

Det kan jeg godt forstå. Men husk at man skal bestille tid i go' tid. Faktisk lige efter NF. 
Så at hun havde en fra Næstved i studiet den anden dag Det er også lidt af en køre tur

Ja, hun er en travl dame

Det er noget af køretur hun har haft, jeg bor i Hvidovre, så når jeg bliver gravid, har født osv. så skal jeg klart have en veninde med, som kan hjælpe

Anmeld

3. april 2013

Miss Church

Becks skriver:

Ja, hun er en travl dame

Det er noget af køretur hun har haft, jeg bor i Hvidovre, så når jeg bliver gravid, har født osv. så skal jeg klart have en veninde med, som kan hjælpe

Det synes jeg der er en god ide Jeg synes vi havde en lang tur, selvom der kun er godt en times kørsel

Anmeld

3. april 2013

M (:

Miss Church skriver:

Ja de vokser rigtig fint

De er lige blevet vejet i dag. Baby a vejer 3150 og baby b vejer 3200 
De er begge 50cm lange. 

Hvad med din lille Hjalte? 

Det er da rigtig fint! Han blev sidst vejet forrige mandag (18 dage gammel) der vejede han 3220 og 50,5 cm lang (:

Anmeld

3. april 2013

Miss Church

M (: skriver:

Det er da rigtig fint! Han blev sidst vejet forrige mandag (18 dage gammel) der vejede han 3220 og 50,5 cm lang (:

Ja det er så  

Det var da også fint. Han vokser også godt så Det er skønt. 
Går det stadig godt med amningen?

Anmeld

3. april 2013

dukke

Miss Church skriver:

Baby a vejer 3150g og baby b 3200g

Det var flot

Anmeld

3. april 2013

stella

Miss Church skriver:

Hej med jer skønne baby.dk-folk 

Her komme lige en lille update fra mig og mine små piger  
Det hele går bare så godt! Pigerne er fantastiske. Tænk at man kan elske nogen så meget 

De har et godt sove-hjerte de små De sover godt om natten og det er mor her glad for  

De er begyndt at være mere vågen i dagtimerne og det er bare så hyggeligt, når de kigger rundt med store øjne. 

I får lige et par billeder af prinsesserne (som vi endnu ikke ved hvad skal hedde  Meeeen mor har snart overtalt far ) Billede 1+2 er baby a og billede 3-4 er baby b (beklager at det vender forkert, som sædvanlig)

OG.... i morgen, skal vi hente billederne fra fotograften! Shit jeg glæder mig til at se dem! 

Hvor er de kære. lysnets de ligner min lille pige godt se

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. april 2013

M (:

Miss Church skriver:

Ja det er så  

Det var da også fint. Han vokser også godt så Det er skønt. 
Går det stadig godt med amningen?

Ja, næsten for godt, hvis han holder farten.. Men tror ikke han har taget så meget på denne uge.. Han er begyndt at gylpe MEGET og døje med ondt i maven, så er lidt i tvivl om han får nok.. 

Amningen går som sådan godt, der er rigeligt mælk, og han spiser gerne meget og længe, men når der kommer så meget retur bliver jeg usikker på, om han får næring nok.. 

Anmeld

3. april 2013

Miss Church

M (: skriver:

Ja, næsten for godt, hvis han holder farten.. Men tror ikke han har taget så meget på denne uge.. Han er begyndt at gylpe MEGET og døje med ondt i maven, så er lidt i tvivl om han får nok.. 

Amningen går som sådan godt, der er rigeligt mælk, og han spiser gerne meget og længe, men når der kommer så meget retur bliver jeg usikker på, om han får næring nok.. 

Hehe ja det kan du have ret i

Mine er også begyndt at gylpe lidt. Men det er ikke noget vildt. 
Kan godt forstå at du bliver usikker. Men hvis han ikke bliver sur, tænker jeg da at han får nok?

Anmeld

3. april 2013

M (:

Miss Church skriver:

Hehe ja det kan du have ret i

Mine er også begyndt at gylpe lidt. Men det er ikke noget vildt. 
Kan godt forstå at du bliver usikker. Men hvis han ikke bliver sur, tænker jeg da at han får nok?

Problemet er, at han er begyndt at have skrigeture ca. 1-1,5 time efter måltiderne, men det virker som om han har ondt, for det er måske to minutters skrig, to minutters pause, et minuts skrig, 5 minutters pause, lidt klynk, pause osv., hvor han bliver ved med at være sur (og er meget søgende), når han er sulten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.