Mine skønne tvillinger er allerede 20 dage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.176 visninger
78 svar
44 synes godt om
2. april 2013

Miss Church

Hej med jer skønne baby.dk-folk 

Her komme lige en lille update fra mig og mine små piger  
Det hele går bare så godt! Pigerne er fantastiske. Tænk at man kan elske nogen så meget 

De har et godt sove-hjerte de små De sover godt om natten og det er mor her glad for  

De er begyndt at være mere vågen i dagtimerne og det er bare så hyggeligt, når de kigger rundt med store øjne. 

I får lige et par billeder af prinsesserne (som vi endnu ikke ved hvad skal hedde  Meeeen mor har snart overtalt far ) Billede 1+2 er baby a og billede 3-4 er baby b (beklager at det vender forkert, som sædvanlig)

OG.... i morgen, skal vi hente billederne fra fotograften! Shit jeg glæder mig til at se dem! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

B&J

hvor er det bare dejligt at læse det går såååå godt og hvor er det dejligt de sover så du også kan være frisk

men sikke nogle dejlige smukke piger de hopper lige ind i hjertet på en

Anmeld

2. april 2013

esioul

Miss Church skriver:

Det hele går bare så godt! Pigerne er fantastiske. Tænk at man kan elske nogen så meget 

De har et godt sove-hjerte de små De sover godt om natten og det er mor her glad for  

De er begyndt at være mere vågen i dagtimerne og det er bare så hyggeligt, når de kigger rundt med store øjne. 

I får lige et par billeder af prinsesserne (som vi endnu ikke ved hvad skal hedde  Meeeen mor har snart overtalt far ) Billede 1+2 er baby a og billede 3-4 er baby b (beklager at det vender forkert, som sædvanlig)

OG.... i morgen, skal vi hente billederne fra fotograften! Shit jeg glæder mig til at se dem! 

Skønne piger. Ligner de ikke dig?  Synes jeg kan se nogle ansigtstræk fra dit profilbillede.

Anmeld

2. april 2013

Muhmi

20 dage allerede!? WHAT hvor blev de dage lige af??.. Damn det er hårdt at miste tiden sådan, men det kommer når man er blevet forældre hehe

Hvor er de altså bare skønne!! I laver dejlige unger  

Anmeld

2. april 2013

o1Mutte

Miss Church skriver:

20 dage???
Det kan da ikke passe, det føles som igår at jeg sad og beundrede din mave

Men hvor er pigerne bare SMUKKE og de ligner hinanden meget

Anmeld

2. april 2013

Miss Church

B&J skriver:

hvor er det bare dejligt at læse det går såååå godt og hvor er det dejligt de sover så du også kan være frisk

men sikke nogle dejlige smukke piger de hopper lige ind i hjertet på en

Ja det er bare dejligt!  

Tusind tak skal du have 

Anmeld

2. april 2013

Miss Church

esioul skriver:

Skønne piger. Ligner de ikke dig?  Synes jeg kan se nogle ansigtstræk fra dit profilbillede.

Tak søde

Jo jeg synes også de ligner mig De har mine kinder og næse hehe

Anmeld

2. april 2013

esioul

Miss Church skriver:

Tak søde

Jo jeg synes også de ligner mig De har mine kinder og næse hehe

Jeg giver dig ret  

Anmeld

2. april 2013

Miss Church

Muhmi skriver:

20 dage allerede!? WHAT hvor blev de dage lige af??.. Damn det er hårdt at miste tiden sådan, men det kommer når man er blevet forældre hehe

Hvor er de altså bare skønne!! I laver dejlige unger  

Ja allerede! Det er så vildt! Dagene flyver bare.

Tak skal du have! 

Anmeld

2. april 2013

mommy1991

Miss Church skriver:

Tiden flyver!!!  

Men, hvor er dine piger altså bare dejlige - og hvor er det da bare fantastisk at de sover så godt! Ih, glæder mig til de får navne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.