Mine skønne tvillinger er allerede 20 dage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

Miss Church

Janne T. skriver:

Altså igen, respeeeekt! Hvor er det nice!

Jeg ved godt hvad du mener - de første uger med Rose havde jeg så sindssygt meget mælk, at jeg måtte tage tøjet af os begge, dække ammepuden med vådliggerlagen og holde en tom flaske under det bryst jeg ikke ammede fra, for at alt ikke skulle blive gennemblødt

Haha det er lige sådan vi har det Jeg har overvejet regntøj til os alle 3  Utroligt at man kan blive så våd under en amning.. Men det er jo et luksusproblem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Miss Church

Nessie skriver:

Hvor er det altså bare et par skønne piger 

Er da lidt spændt på hvad du år overtalt faren til at de skal hedde 

Mange tak skal du have  

Hehe glæder mig til jeg kan fortælle det til jer Men må nok hellere vente indtil han er helt overtalt. 
Han synes det er nogle rigtig flotte navne, men han skal lige overveje om han kan kalde dem det resten af livet Det er jo en stor beslutning. Specielt for ham hehe

Anmeld

2. april 2013

StudPsyk

Miss Church skriver:

Haha det er lige sådan vi har det Jeg har overvejet regntøj til os alle 3  Utroligt at man kan blive så våd under en amning.. Men det er jo et luksusproblem

Ja, det er ganske forfærdeligt

Anmeld

2. april 2013

Nessie

Miss Church skriver:

Mange tak skal du have  

Hehe glæder mig til jeg kan fortælle det til jer Men må nok hellere vente indtil han er helt overtalt. 
Han synes det er nogle rigtig flotte navne, men han skal lige overveje om han kan kalde dem det resten af livet Det er jo en stor beslutning. Specielt for ham hehe

Iiiihhh, det er spændende 

Men kan nu godt forstå ham, vi havde store kvaler med at finde et navn til Daniel, og hvis det også bliver en dreng denne gang, så aner vi simpelthen ikke hvad han skal hedde 

Anmeld

2. april 2013

1990h

Miss Church skriver:

Nemlig

Men det var allllt for kort tid 

Ja jeg kunne godt forstille mig at sådan fjorten dage flyver afsted

Anmeld

3. april 2013

Miss Church

1990h skriver:

Ja jeg kunne godt forstille mig at sådan fjorten dage flyver afsted

Ja det gør de godt nok. Men vi har nu hygget os

Anmeld

3. april 2013

M (:

Miss Church skriver:

Hej med jer skønne baby.dk-folk 

Her komme lige en lille update fra mig og mine små piger  
Det hele går bare så godt! Pigerne er fantastiske. Tænk at man kan elske nogen så meget 

De har et godt sove-hjerte de små De sover godt om natten og det er mor her glad for  

De er begyndt at være mere vågen i dagtimerne og det er bare så hyggeligt, når de kigger rundt med store øjne. 

I får lige et par billeder af prinsesserne (som vi endnu ikke ved hvad skal hedde  Meeeen mor har snart overtalt far ) Billede 1+2 er baby a og billede 3-4 er baby b (beklager at det vender forkert, som sædvanlig)

OG.... i morgen, skal vi hente billederne fra fotograften! Shit jeg glæder mig til at se dem! 

Tiden flyver bare så hurtigt! Det er slet ikke til at forstå, at dine piger er tre uger i dag, og at Hjalte er fire uger imorgen!

Dejligt at det bare går rigtig godt

Glæder mig til at gøre pigernes navne, og håber vi får lov at se billederne fra Medine

Anmeld

3. april 2013

Frk-Lotusblomst

Miss Church skriver:

Hej med jer skønne baby.dk-folk 

Her komme lige en lille update fra mig og mine små piger  
Det hele går bare så godt! Pigerne er fantastiske. Tænk at man kan elske nogen så meget 

De har et godt sove-hjerte de små De sover godt om natten og det er mor her glad for  

De er begyndt at være mere vågen i dagtimerne og det er bare så hyggeligt, når de kigger rundt med store øjne. 

I får lige et par billeder af prinsesserne (som vi endnu ikke ved hvad skal hedde  Meeeen mor har snart overtalt far ) Billede 1+2 er baby a og billede 3-4 er baby b (beklager at det vender forkert, som sædvanlig)

OG.... i morgen, skal vi hente billederne fra fotograften! Shit jeg glæder mig til at se dem! 

Dejlig opdate og de er jo såååååååå smukke!!!!
Det er så svært med de navne... Jeg venter i længsel (og spænding) på jeres endelige beslutning..

Pg hold op nogle fine størrelser de har.. Ser det ud til på billederne.

Anmeld

3. april 2013

Miss Church

M (: skriver:

Tiden flyver bare så hurtigt! Det er slet ikke til at forstå, at dine piger er tre uger i dag, og at Hjalte er fire uger imorgen!

Dejligt at det bare går rigtig godt

Glæder mig til at gøre pigernes navne, og håber vi får lov at se billederne fra Medine

Ja det er så vildt det er nogle store børn vi har os  

Det kan du tro at i må!

Anmeld

3. april 2013

Miss Church

Frk-Lotusblomst skriver:

Dejlig opdate og de er jo såååååååå smukke!!!!
Det er så svært med de navne... Jeg venter i længsel (og spænding) på jeres endelige beslutning..

Pg hold op nogle fine størrelser de har.. Ser det ud til på billederne.

Tak skal du have søde  

Ja de har nogle rigtig fine størrelser. De skal vejes i dag - det er lidt spændende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.