Gør jeres mænd også det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.265 visninger
43 svar
30 synes godt om
1. april 2013

Anonym trådstarter

Min mand har en idé om, at når han skal noget så skal han noget, jeg har i aften stået med 2 unger der ikke ville sove og jeg har det selv af helvedes til, han gik op til naboen for at få en øl, da han li menste han skulle det

I eftermiddags skulle han åbenbart levere en bil, så der var han heller ikke hjemme

Altså tingene kører kun efter hans hoved og hans plan, han regner med jeg har ungerne og "vil" jeg gerne noget, jamen så må jeg jo få dem passet.....

Min mand er enebarn og nok lidt "skadet" fra hans mor, ALT (og jeg mener virkelig ALT) har drejet sog om ham fra han var nyfødt og ja indtil idag hvor han altså er 32!!!

Men hvis jeres mænd mener de skal noget, gør de det så bare, altså tænker, bare siger farvel også går/kører?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nope sådan er min kærste slet ik!! Vh stine

Anmeld

1. april 2013

Clisolka

Nej, sådan er min kæreste ikke 

Anmeld

1. april 2013

Anonym trådstarter

Det må være dejligt

Ved bare ikke hvordan jeg skal forklare ham det, når han er vant til at hele verden fungere udfra ham

Anmeld

1. april 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Min mand har en idé om, at når han skal noget så skal han noget, jeg har i aften stået med 2 unger der ikke ville sove og jeg har det selv af helvedes til, han gik op til naboen for at få en øl, da han li menste han skulle det

I eftermiddags skulle han åbenbart levere en bil, så der var han heller ikke hjemme

Altså tingene kører kun efter hans hoved og hans plan, han regner med jeg har ungerne og "vil" jeg gerne noget, jamen så må jeg jo få dem passet.....

Min mand er enebarn og nok lidt "skadet" fra hans mor, ALT (og jeg mener virkelig ALT) har drejet sog om ham fra han var nyfødt og ja indtil idag hvor han altså er 32!!!

Men hvis jeres mænd mener de skal noget, gør de det så bare, altså tænker, bare siger farvel også går/kører?

Nej sådan er han heldigvis ikke. Puha det tør han slet ikke, for jeg kan virkelig være en strid kælling.. Ej, han er rigtig god til at spørge inden han bare gør noget

Anmeld

1. april 2013

Troldemommi

nej sådan en mand ville jeg ikke kunne leve med, han lyder som om han slet slet slet ikke er moden til at stifte familie endnu, sådan en egoist

Min mand tænker altid på hans familie først, det er tit mig der må sparke ham afsted for f.eks. at se sine venner eller lignende

Monica

Anmeld

1. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Han skulle da ligge prøve.. 

Anmeld

1. april 2013

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

nej sådan en mand ville jeg ikke kunne leve med, han lyder som om han slet slet slet ikke er moden til at stifte familie endnu, sådan en egoist

Min mand tænker altid på hans familie først, det er tit mig der må sparke ham afsted for f.eks. at se sine venner eller lignende

Monica

Det er lidt for sent, når han har 3 børn

men jeg HADER at skændes og jeg magter det ærlig talt ikke,

jeg elsker mine ungerne og vil 10 gange hellere være sammen med dem end alle mulige andre, MEN det ville være rart med lidt hjælp en gang imellem

Anmeld

1. april 2013

Sujan

Min kan godt være lidt sådan... Altså han laver rigtig meget her hjemme og tager vores datter rigtig meget..
Men han laver aftaler o.s.v uden at tænke på om jeg tager vores datter. Det går han bare udfra.. Hvorimod hvis jeg skal noget så skal jeg sikre mig at han er hjemme og ingen aftaler har...

Men han er dog blevet mere opmærksom på det og nu gør vi bare lidt grin med det, når det sker:-)

Anmeld

1. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Næste gang du ska noget så siger du bare til ham, jeg går lige op til naboen og drikke en øl, fordi det har du lyst til! Har han ik lyst til at være sammen med jeres barn, må han selv finde en babysitter. Han ka jo starte med at be sin mor om hjælp  Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.