Hvem lader i passe jeres børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2009

Lullaby

Hmm.. Min svigerinder, svoger, søstre, brødre, svigerforældre, egne forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Sweet1978

Mette+Mathias skriver:

Bare lige så du ved det, -kommunom er om dagen - i arbejdstiden, merkonom er aftenskole

Okay tak, så har de lavet det om det er også et par år siden jeg har været på kommunen, har været ved amtet i et stykke tid, men dem jeg arbejde sammen med dengang der gik, det var om aftenen.

Anmeld

26. juni 2009

KarinaIda

Her er det mine svigerforældre eller min stedmor(men kun når min far er hjemme), mine søskende eller min kærestes tvillingesøster eller hans svigerinde...

Har det ikke godt med hun skal ud til alle mulige og passes.. Til og starte med, brugte vi KUN svigerinden, men hun gad jo heller ikke altid, så vi var nød til og udvide barnepige-området lidt, og det blev så til de andre...

Anmeld

26. juni 2009

BellaT

Phillip er indtil videre blevet passet af sin mormor og morfar og sin faster og sin master (selvopfundet titel til nært familiemedlem der ikke er noget biologisk til ham). Og en gang i gæstedagpleje i et par timer.
Det er ikke så mange, men han har aldrig været typen man kan overlade til en masse forskellige.

Anmeld

26. juni 2009

LotteGabriella

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa

Jeg er, for en gangs skyld lige lidt nysgerrig!!

Hvem lader i passe jeres børn??

Jeg er meget forsigtig med hvem jeg lader passe mit barn. Men nu begynder det at presse da jeg har fået en del weekend vagter her i sommeren, så nu må jeg udvide mit "barnepige netværk" en smule. Men det stikker bare i hjertet!! Det er bestemt ikke fordi folk ikke ville kunne passe rigtigt godt på min datter.... meeeeen, det er ikke alle jeg vil lade hende blive passet ved!! Og der er ikke personlig ment... jeg bryder mig bare ikke om det, og heller ikke hvis hun skal passes af mange forskellige!! 

Det er hovedsagligt vores dagplejemor der for tiden har tilbudt at tage hende   men ellers min far/søster eller en veninde som også er enlig mor!!

Hvem bruger i??

Knus  Pernille

Mine forældre, Brians forældre, Brians ene bror og svigerinde som selv har 3 børn og vores ene vennepar (hun er dagplejemor) og det var det

Hun har prøvet at overnatte 1 enkelt nat hos dem alle sammen, UDEN problemer

Anmeld

27. juni 2009

Nanna1985

Fia bliver 3 år sidst på året og det er kun hendes farfar&farmor, mormor, og faster&onkel som har passet hende eller haft hende sovende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.