Hvem lader i passe jeres børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2009

MetteT

Her er Kathrine indtil videre kun blevet passet af farmor og farfar... Dem er jeg super trygge ved og det er nok også der hun kommer til at blive passet mest, da de bor så tæt på... Min mor og hendes kæreste vil jeg heller ikk ha nogen problemer overhovedet med at sku passe hende, de har selv en dreng på knap 3 år, så de er inde i det hele, må man sige... Men de bor desværre så langt væk, så det blir nok ikke så tit..
Så har vi et hold venner, hvor jeg heller ikke har noget problem med at hun ska være, men det er desværre også langt væk...
Så det blir nok mest farmor og farfar der blir brugt her..

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Vi er heldige, fordi vi har mange 'hænder' der rigtig gerne vil passe  Så vi behøver ikke at slide på de samme og alle bedsterne vil rigtig gerne have hende.

Vi har:

Min mor
MIn far og hans kone
Min svigermor
Svoger
MIn veninde
Min venindes voksne datter
Min surrogatsøster
MIn anden veninde
vores nabo
Min moster.

Såååeee... Der er rigeligt at tage af. Alle sammen, vil rigtig gerne have hende, så det er ikke noget problem. Idun har det super dejligt, hos alle de mennesker nævnt der.

Anmeld

26. juni 2009

xx

Vores børn bliver passet af min mor eller storebror. Det er ikke fordi vi ikke vil have at der er andre der passer dem, men vi har ganske enkelt ikke andre at spørge. Vi har ingen kontakt til min mands familie overhovedet...

Da jeg var alene med min datter så vi mine veninder rigtig meget og derfor kender hun dem rigtig godt så en af mine veninder har tit passet hende, hvis jeg fx gerne ville en tur i biffen eller skulle noget andet. Min datter har også en enkelt gang overnattet hos en anden af mine veninder da jeg skulle male derhjemme. Jeg bruger ikke så meget mine veninder til pasning mere da jeg ikke ser dem så ofte som før så mine 2 små drenge kender dem ikke nok til at de ville føle sig rigtig trygge. Det er jeg lidt ærgelig over for mine veninder betyder utroligt meget for mig og det vil jeg også gerne have at de skal for mine børn... 

Anmeld

26. juni 2009

Guldet

Laura er faktisk kun blevet passet en gang.. og det var af en god veninde.. ! Men det var kort, vi var bare i biffen.. Men følte mig helt tryg ved at hun passede hende!
Men mine forældre skal da også snart passe hende.. præcis den 1. aug. hvor vil skal til et bryllup... ihh det bliver spændende.. men det skal nok gå! Så når hun også at blive lidt ældre inden..

Men ellers er det mine forældre og min kærestes forældre, og søskende der for lov til at passe hende.. ! og nogle tætte veninder..

Anmeld

26. juni 2009

Lusi

Her er det min mor og stedfar, min far, min søster og svoger og så min mands forældre, men de passer hende yderst sjældent.

Hvis ingen af de andre ville kunne, ville jeg spørge min moster, hun elsker Luna som sine egne børnebørn og hende stoler jeg også 100% på.

Anmeld

26. juni 2009

ekzunz

Lukas og Klara bliver passet af farmor og farfar hvis de er syge eller de af en eller anden grund ikke kan komme i inst.
Hvis det er med overnatning er det mine forældre eller min søster.

Nu har vi jo også 3 større drenge på 13, 14 og 16 år, og de kan få lov til at passe hvis vi skal noget hvor vi er væk max 1 time.

Vi prøvede så forrige lørdag at lade dem passe de 2 små da vi skulle til 50 års fødselsdag. Vi kørte først kl. 17 og så lavede de mad sammen. Kl. 20 kørte jeg hjem (var kun 3 km. væk) og puttede de små, så det gik faktisk helt fint. Jeg må indrømme at jeg ikke slappede helt af før efter jeg havde været hjemme og putte, men de kan jo sagtens og det gik strygende!

Anmeld

26. juni 2009

Mette+Mathias

Sweet1978 skriver:

Med Danielle har vi indtil videre kunnet holde os til vores forældre. Men når jeg forhåbentligt får noget kommunalt arbejde igen, kan der blive tale om en kommunom uddannelse og det er aftenskole en gang om ugen. Kenneth har lange dage og kan ikke garantere at være hjemme, så der finder vi nok en ung pige der gide være hos hende/dem. Da Nadia var lille og jeg havde lange torsdage på kommunen, havde jeg også en ung pige til at hente og passe hende og det er altid gået godt.

Bare lige så du ved det, -kommunom er om dagen - i arbejdstiden, merkonom er aftenskole

Anmeld

26. juni 2009

JustAnotherName

Vores yngste er kun lige 5 uger gammel idag, så hun er endnu for lille til at blive passet af nogen som helst andre.

Vores ældste er 21 måneder. Hun skal netop idag passes af min kærestes lillesøster og hendes kæreste.
Hun er også blevet passet af min kærestes storesøster, som selv har 2 lidt større børn, og af farmor & farfar (mine svigerforældre) og af mormor (min mor). Jeg er tryg ved det alle stederne ....nu.
I starten var jeg mere urolig og havde sværrere ved at undvære hende, osv.

Jeg har det absolut bedst med at det er MIN MOR der passer hende.
Det tror jeg tit man ser, at det er sådan for mødre - fordi vi ofte er tæt på vores egen mor. Men dermed ikke sagt at andre ikke klarer det ligeså fint og passer godt på hende. Min datter er jo glad for dem alle sammen, og hun er en YDERST NEM pige. Men jeg føler mig bare mest tryg og afslappet ved det, når det er min egen mor der passer hende, fordi jeg ved, at min mor er tæt på hende og kender hende rimelig godt, da hun også er den der har tilbragt flest timer sammen med hende ift. de andre.

Men jo større ens børn er, des nemmere får man ved at slappe af og nyde det, når de er ude, tror jeg. Og ligesådan har børnene nok også mere glæde af at komme ud og få den udelte opmærksomhed som man får, når man er ude og blive passet af andre 

Det er dog generelt meget sjældent at vi får passet vores barn/børn !!!

Anmeld

26. juni 2009

Mette+Mathias

Hjemme hos passer mormor/morfar (men det er mormor som står for pasningen), og det samme gælder farmor/farfar, som vi dog kun spørger hvis vi ikke har andre muligheder.

Derudover passer storesøster (snart 14 år), og hun er fuldt ud i stand til at passe et par timer ad gangen, hvis det er nødvendigt, - hun har også puttet en enkelt gang eller 2, og de har været alene hjemme et par timer om aftenen, hvor vi var i byen (fra om eftermiddagen), og hvor mormor så har fulgt dem hjem og taget hjem til sig selv bagefter.

Storesøster har faktisk passet siden han var 3 uger gammel, - den første gang var bare 20 min. mens han sov og jeg var Netto,- men hun gjorde det!

Min søster kan også sagtens passe, og Line sover indimellem hos hende, men det er jo ikke pasning, men hygge *S*

Anmeld

26. juni 2009

Disney79

Hos os bliver Trine passet af :
Mormor og Morfar ( Mest)
Onkel steffen og Tanta Heidi ( Når de lige vil låne hende )
Bedstemor Lissi ( Sjællendt )

Trine vil helst være hos mormor men det er jo nok fordi vi boede der meget der hun var helt lille

Farfar ser hende kun meget få gange om året og så kan han ikke lide at tage ansvar for børn *G* Men han har dog sagt når hun blev gammel nok til at smutte i byen måtte hun godt sove hos ham *G*
Bedstemor Lisse er farfars kæreste..

Farmor har hun igen af... Meget laaaang historie... Trine har ikke set hende siden 13/12-2007...

Men jeg er som mor nok mest til at min datter er der hvor hun vil være og det er hos mormor og morfar for det meste men ellers Onkel og tante... Ingen af mine venner må passe hende det er jeg ikke helt tryg ved endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.