Vores yngste er kun lige 5 uger gammel idag, så hun er endnu for lille til at blive passet af nogen som helst andre.
Vores ældste er 21 måneder. Hun skal netop idag passes af min kærestes lillesøster og hendes kæreste.
Hun er også blevet passet af min kærestes storesøster, som selv har 2 lidt større børn, og af farmor & farfar (mine svigerforældre) og af mormor (min mor). Jeg er tryg ved det alle stederne ....nu.
I starten var jeg mere urolig og havde sværrere ved at undvære hende, osv.
Jeg har det absolut bedst med at det er MIN MOR der passer hende.
Det tror jeg tit man ser, at det er sådan for mødre - fordi vi ofte er tæt på vores egen mor. Men dermed ikke sagt at andre ikke klarer det ligeså fint og passer godt på hende. Min datter er jo glad for dem alle sammen, og hun er en YDERST NEM pige. Men
jeg føler mig bare mest tryg og afslappet ved det, når det er min egen mor der passer hende, fordi jeg ved, at min mor er tæt på hende og kender hende rimelig godt, da hun også er den der har tilbragt flest timer sammen med hende ift. de andre.
Men jo større ens børn er, des nemmere får man ved at slappe af og nyde det, når de er ude, tror jeg. Og ligesådan har børnene nok også mere glæde af at komme ud og få den udelte opmærksomhed som man får, når man er ude og blive passet af andre

Det er dog generelt meget sjældent at vi får passet vores barn/børn !!!
Anmeld