Anonym skriver:
Jeg er nysgerring efter at høre om jeres oplevelser og erfaringer af mødregrupper. Hvordan I havde det i mødregruppen, om I takkede nej til tilbudet, og i så fald, hvorfor. Var der noget I savnede, eller manglede, eller var det rigtig godt?
Afgiv gerne flere stemmer, og uddyb gerne.
Tak 
Jeg havde faktisk taget imod tilbuddet om mødregruppe, men det blev aldrig til noget. Min datter skreg de første måneder af sit liv og blev hjerteopereret da hun var 3 måneder gammel. Vi fandt ud af hendes midlyd på hjertet da hun var 2 måneder og derefter måtte hun ikke få "forkølelses-bakterier" på sig og ej heller blive syg.
Efter operationen skulle hun også beskyttes ekstra meget, så jeg droppede det - føler ikke jeg har manglet det. Synes der har været mere end rigeligt at se til det første lange stykke tid, så det ville nok egentlig bare være blevet en "byrde" fordi jeg var så træt og uoplagt. Havde kun overskud til min datter.
Men synes selvfølgelig at det er en rigtig god idé og har mange veninder som har haft rigtig god brug af det og har fået veninder ud af det.
/Fenja 
Anmeld