Mødregruppe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2013

Muhmi

Alle tøserne fra mødregruppen kendte hinaden i forvejen og jeg følte mig virkelig ikke særlig velkommen... Jeg var the odd man out så at sige... Røg som den eneste, var den eneste der lagde mit barn til at sove for sig selv (de andre sad med deres børn på armen hele tiden), jeg kommer fra sjælland (flyttet til jylland for 5 år siden) og jeg gad simpelthen ikke mødes hver eneste uge og det ville de...

Det føltes bare HELT forkert, så jeg droppede det ret hurtigt og har takket nej til mødregruppe den her gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Aagaard

Jeg har haft to mg, en som blev sat sammen fra SP's side med damer i nærheden og en sammensat af piger fra århus og omegn her inde fra.
Den sidste har været fantastisk og vi har brugt hinanden vildt meget. Vi ses stadig engang i mellem, selv om det har været svært at finde tider alle har kunnet mødes her over vinteren. Jeg håber dog meget på at vi kan blive ved at ses som en gruppe lidt endnu.

Min SP mødregruppe var ok, det var vældig hyggeligt og der var lidt eller ingen konkurence på mad og kunnen og sådan. Jeg syntes det bar lidt præg af at alle med undtagelse af een var ca. 10 år ældre en mig og slet ikke samme sted i livet som mig. Jeg er studerende og boede på det tidspunkt i en lille 45 kvm kollegielejlighed, hvor de for længst var færdige, havde store huse og dyre designermøbler (opdagede jeg på et tidspunkt da vi kom til at snakke om møbler). De var alle søde og hyggelige men ikke venindemateriale for mig

Anmeld

27. marts 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg er nysgerring efter at høre om jeres oplevelser og erfaringer af mødregrupper. Hvordan I havde det i mødregruppen, om I takkede nej til tilbudet, og i så fald, hvorfor. Var der noget I savnede, eller manglede,  eller var det rigtig godt?

Afgiv gerne flere stemmer, og uddyb gerne.

Tak 

Jeg takkede nej til tilbuddet om en mødregruppe  Det er ikke lige mig og vil også takke nej næste gang. Jeg mødtes til gengæld med en masse veninder som også var på barsel 

Anmeld

27. marts 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Jeg er nysgerring efter at høre om jeres oplevelser og erfaringer af mødregrupper. Hvordan I havde det i mødregruppen, om I takkede nej til tilbudet, og i så fald, hvorfor. Var der noget I savnede, eller manglede,  eller var det rigtig godt?

Tak 

Vi mødes stadig gerne en gang om måneden, her 3 år senere - elsker mødregruppen

Anmeld

27. marts 2013

Miss Kat

FrkZier skriver:

Hvad så med dan sidste ene?? 

Haha det tænkte jeg også. 

Anmeld

27. marts 2013

Frk.S

Jeg har en rigtig god mødregruppe.

Da vi stadig var på barsel mødtes vi ca. en gang om ugen, som det lige passede og vi lavede alt muligt: enten mødtes vi ved én af os, tog på café, gik tur, babybio, osv.

Vi ses stadig efter vi er begyndt at arbejde igen - dog ikke så ofte længere.
Vi har også mødtes uden børn og været i byen sammen.

Det er nogle dejlige piger, og jeg betragter dem nu som veninder, og ikke bare en mødregruppe.

Vi har bare klikket så godt sammen fra første gang vi mødtes og hygger bare så meget når vi ses. Jeg synes ikke der har været konkurrence.

Jeg er så glad for at jeg valgte at komme i mødregruppe - synes det har givet mig så meget. Jeg vil helt klart vælge mødregruppe til igen næste gang. Selvom jeg tror jeg skal være heldig hvis jeg skal komme i så god en gruppe igen, men folk jeg klikker SÅ godt med.

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg takkede nej til tilbuddet om en mødregruppe  Det er ikke lige mig og vil også takke nej næste gang. Jeg mødtes til gengæld med en masse veninder som også var på barsel 

Af ren nysgerrighed, hvad er det ved en mødregruppe, der ikke er dig? Fordi det er mærkeligt, at blive sat sammen med fremmede, fordi du har de veninder, du har brug for, eller hvordan? Det er naturligvis helt ok, hvis du ikke har lyst til at svare.

Anmeld

27. marts 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Tak 

Vores børn blev 5 år i januar og vi ses stadig en gang om måneden ca

Anmeld

28. marts 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed, hvad er det ved en mødregruppe, der ikke er dig? Fordi det er mærkeligt, at blive sat sammen med fremmede, fordi du har de veninder, du har brug for, eller hvordan? Det er naturligvis helt ok, hvis du ikke har lyst til at svare.

Fordi jeg ikke er typen der vil mødes i grupper, det siger mig ikke noget  Jeg er meget introvert hvad det angår 

Anmeld

28. marts 2013

HopinWishin

Jeg er med i to mødregrupper... De er vidt forskellige, men super gode begge to... Får helt sug i maven over at vi allesammen snart skal på arbejde, og derfor ikke ses hver uge!!

- håber virkelig vi kommer til at ses selvom vi alle arbejder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.