1 gang mødregruppe, havde jeg desværre ikke noget tilfældes med de andre, jeg var 1 gangs mor, ved ikke om den gang gjorde, at der var der rigtig meget aldres forskel på os ca 15 år. men gik der og snakkede da med dem, da jeg var der, men ja ik det store hit
2 gang tænkte jeg endelig jeg ville sige nej tak, for havde ikke lyst til det, men bliv så tilbudt en ung mødregruppe, og den syns jeg faktisk var super god, selv om jeg var den enste som havde to børn, men vi brugte hinanden, hyggede os, og ja jeg fik veninder der igennem, kendte dog den ene i forvejen.
3 gang takkede jeg nej, vi var lige flyttet. jeg havde alle børnene hjemme, så ja passede endelig bare ikke rigtig ind.
nr 4 kom i en mødregruppe, men ja de var første gang mødre og jeg 4 gang, kunne alser godt mærkes, så sprang fra, var fordi vi valgte jeg skulle ha nr 3 hjemme også og ja så var det lidt svært at lige tage sammen med de andre
så ja er endelig kun fra min nr 2 mødreguppe at jeg snakker med, men ses desværre ikke sammen, da vi nu er flyttet i hver sin retning
Anmeld