Mødregruppe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2013

lycly

Den første mødregruppe jeg kom i var meget præget af konkurrence så jeg sprang fra efter to gange. Kom så i en ny hvor det var helt anderledes. Vores børn er 1 1/2 og vi holder stadig kontakt, men jeg er ikke veninder med nogen af dem Har svaret ud fra den mødregruppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

CaWi

Jeg er SUPER glad for min mødregruppe
Vi er 6 voksne og 7 børn.
To af dem har børn i forvejen, og fire er først gangs.
Alderen spænder fra midten af tyverne til starten af fyrrene.
Vi bor alle inden for fem minutters kørsel fra hinanden.
Vi har set hinanden en gang om ugen mens vi havde barsel, nu efter vi er startet på job, nøjes vi med 1 gang om måneden.

Vores gruppe har på ingen måde været præget af konkurrence, jaloxi eller noget som helst. Vi passer bare så godt sammen, på troda af at vi er så forskellige.

Jeg ville på ingen måde undvære dem, og jeg håber vi holder sammen mange år endnu

Anmeld

27. marts 2013

FrkZier

LilleLene skriver:

Jeg ELSKER min mg

vi er 5 tilbage, startede 6... 4 af os fungere bare SÅ godt sammen

Hvad så med dan sidste ene?? 

Anmeld

27. marts 2013

LilleLene

FrkZier skriver:

Hvad så med dan sidste ene?? 

vi snakker med hende når hun er der (hvilket hun ikke er så tit) og når hun så er der går hun efter 2-3 timer hvor vi andre ofte bliver 3 timer mere

så hun bliver ikke holdt udenfor når hun er der, men vi laver godt nok nogle gange ting unden hende, så som at tage i svømmehallen og sådan

Anmeld

27. marts 2013

LMX

Jeg er super glad for min MG. Dog er det ret nyt, men nyder at være sammen med dem. Vi er 5 og vi går allesammen også til baby salme sang i kirken. Vi mødes 1 gang om ugen. Vi er alle mellem 30 og 35 år og en blanding af første og flergangs.

Med de 2 store gik jeg også og ses stadig med en af dem. Hun er en meget nær veninde. Både vores drenge og piger går i klasse sammen. Især vores drenge på snart 15 år er meget tætte.

Anmeld

27. marts 2013

hannetheis

Min første mg gik ikke godt. Pga min søns sygdom kom vi først i en da han var 6 mdr og så var det en blandet gruppe af store og små babyer.
Min 2 mg var okay vi ses ca hver 3 uge desværre for lidt. Var dog i gruppe med et hold private venner så hende ses vi med stadig

Anmeld

27. marts 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg er nysgerring efter at høre om jeres oplevelser og erfaringer af mødregrupper. Hvordan I havde det i mødregruppen, om I takkede nej til tilbudet, og i så fald, hvorfor. Var der noget I savnede, eller manglede,  eller var det rigtig godt?

Afgiv gerne flere stemmer, og uddyb gerne.

Tak 

Begge mine mødregrupper er fantastiske og vi ses selvom det er 2 år siden vi var i mg

Anmeld

27. marts 2013

musse1

1 gang mødregruppe, havde jeg desværre ikke noget tilfældes med de andre, jeg var 1 gangs mor, ved ikke om den gang gjorde, at der var der rigtig meget aldres forskel på os ca 15 år. men gik der og snakkede da med dem, da jeg var der, men ja ik det store hit

2 gang  tænkte jeg endelig jeg ville sige nej tak, for havde ikke lyst til det, men bliv så tilbudt en ung mødregruppe, og den syns jeg faktisk var super god, selv om jeg var den enste som havde to børn, men vi brugte hinanden, hyggede os, og ja jeg fik veninder der igennem, kendte dog den ene i forvejen. 

3 gang takkede jeg nej, vi var lige flyttet.  jeg havde alle børnene hjemme, så ja passede endelig bare ikke rigtig ind. 

nr 4 kom i en mødregruppe, men ja de var første gang mødre og jeg 4 gang, kunne alser godt mærkes, så sprang fra, var  fordi vi valgte jeg skulle ha nr 3 hjemme også og ja så var det lidt svært at lige tage sammen med de andre

så ja er endelig kun fra min nr 2 mødreguppe at jeg snakker med, men ses desværre ikke sammen, da vi nu er flyttet i hver sin retning

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Det er virkelig spændende, at høre alle jeres historier. Jeg selv havde også en skøn og afslappet mødregruppe. Og den ene derfra, er i dag min rigtig gode veninde...

Anmeld

27. marts 2013

Mamalou

Hej

Jeg var med i en mødregruppe med 6 mødre og deres børn, og ses stadig med tre mødre og deres børn (søn er knap 2 år). Der var lidt "konkurrence" i vores mødregruppe, specielt i starten. Alligevel har det været skønt, der var en god kemi og man turde at tale lige fra leveren Skulle jeg blive gravid igen, så ville jeg klart vælge at komme i en mødregruppe igen

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.