Hvor gamle var jeres da de kom på weekend hos bedsterne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

lycly

Min datter har været på weekend hos mine forældre et par gange og hun er 20 mdr. Men mine forældre bor lige ved siden af os, så hun har set dem stort set hver dag siden hun blev født, så hun er ligeså tryg ved dem som hun er ved mig. Men det er også kun derfor, hvis jeg kun så mine forældre et par gange om måneden så havde hun nok ikke overnattet der mere end 1 nat a gangen endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Min mor spørger ofte om hun ikke skal have bassen på weekend, men jeg syntes det er AL for tidlig og jeg har aldrig været væk fra ham i mere end én overnatning, hvor han blev afleveret sent eftermiddag og hentet tidlig formiddag hos dem og aldrig passet af andre end mine forældre og selvfølgelig DP og BH....

Han er i øvrigt 3,3 år

Vores pige har kun haft 1 overnatning indtil videre. Hun blir 3 til oktober. Men i påsken får hun lov at komme ud til bedsterne fra tirsdag eftermiddag til torsdag formiddag.

Kommer til at savne hende forfærdeligt

Anmeld

25. marts 2013

2babygirls

Janni. skriver:

Silas har ikke overnattet hos sine bedsteforældre endnu, og han er lige fyldt 2 år. Han kommer heller ikke til det før han er meget mere selvstændig og har et bedre sprog.

Grunden dertil vil jeg ikke uddybe her, da jeg ikke ved hvem der kunne læse med. Men uddyber gerne i privat hvis det skulle interessere nogen.

Jeg kunne godt tænke mig at høre dine tanker

Anmeld

25. marts 2013

modesty

Mettefpigen skriver:

Jaa det var der... Min Mor blev overfaldet da lukas var 11 dage og overlevede mirakuløst, jeg fik en depression så kan kom på weekend ca 1 gang om måneden så jeg kunne få lidt luft...

OK. 

Håber at I begge har det bedre nu.

Anmeld

25. marts 2013

PernilleogLouis

Da han var ca 4.5 år men det var ikke hos bedsterne - det var da hans far og jeg gik fra hinanden og han skulle begynde at være hos far hveranden weekend.

Farmor har han sovet hos 1 eller 2 gange men kun en enkelt overnatning

Anmeld

25. marts 2013

Maja88

Ca fra hun var 20måneder..

Hun havde vist en enkelt veninde som bor 10min herfra da hun var et år.. er du syyyg det vsr hårdt

Anmeld

25. marts 2013

modesty

Min søn er 17 mdr. og har ikke overnattet ude endnu.

Men han skal snart, hos mormor og morfar, som han har et meget tæt forhold til (1 overnatning).

Anmeld

25. marts 2013

Mettefpigen

modesty skriver:

OK. 

Håber at I begge har det bedre nu.

Tak, det går okay....

Anmeld

25. marts 2013

MorTil4<3

Anonym skriver:

Min mor spørger ofte om hun ikke skal have bassen på weekend, men jeg syntes det er AL for tidlig og jeg har aldrig været væk fra ham i mere end én overnatning, hvor han blev afleveret sent eftermiddag og hentet tidlig formiddag hos dem og aldrig passet af andre end mine forældre og selvfølgelig DP og BH....

Han er i øvrigt 3,3 år

3 år og 3 måneder

lad dog ham komme ud

det vil da kun være sundt for ham, ihvertfald for så stor en dreng

min store er nu 2,9 og han er op til en hel uge hos min mor af gangen , det har han været siden han var et

min mindste er 10 måneder og har kun sovet uden enkelt overnatning en gang imellem

Anmeld

25. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter var 2,5 år gammel, da hun overnattede ved mine forældre første gang til en enkelt overnatning.
Hun er nu 3,5 år og har overnattet to nætter hos en veninde en gang imellem.

Hun var et år, da hun begyndte at være på weekend ved sin far, og han havde hende i en uge, da hun var 1,5 år.
Men det er ikke det samme, da han jo er hendes far og er lige så kompetent en forælder som mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.