Hvor gamle var jeres da de kom på weekend hos bedsterne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.203 visninger
36 svar
4 synes godt om
24. marts 2013

Anonym trådstarter

Min mor spørger ofte om hun ikke skal have bassen på weekend, men jeg syntes det er AL for tidlig og jeg har aldrig været væk fra ham i mere end én overnatning, hvor han blev afleveret sent eftermiddag og hentet tidlig formiddag hos dem og aldrig passet af andre end mine forældre og selvfølgelig DP og BH....

Han er i øvrigt 3,3 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Mother-love

Isabella er 22 mdr. Og har sovet ude flere gange fra hun var 1 år. Første gang en weekend for ca en mdr siden. Og det gik bare så godt. Men det gør det altidnår hun bliver passet

Anmeld

24. marts 2013

AnneBJ

Hvis man er til Lola Jensens "metode" så siger man 1 overnatning pr. fyldte år. Altså er en weekend jo svarende til en 2 årig.

Min søn bliver to i næste uge. Han har stadig kun været væk hjemmefra en overnatning af gangen, men af og til har det været fra lørdag formiddag til søndag eftermiddag. Altså mere end ét døgn.

Du skal gøre hvad du føler er godt og rigtigt for Jer!

Anmeld

24. marts 2013

MorDk

Knapt 1 år men det var kun 1 enkelt overnatning...

Anmeld

24. marts 2013

TNBC

Anonym skriver:

Min mor spørger ofte om hun ikke skal have bassen på weekend, men jeg syntes det er AL for tidlig og jeg har aldrig været væk fra ham i mere end én overnatning, hvor han blev afleveret sent eftermiddag og hentet tidlig formiddag hos dem og aldrig passet af andre end mine forældre og selvfølgelig DP og BH....

Han er i øvrigt 3,3 år

Det skal jo ikke komme an på hvornår andre børn er blevet passet, men hvornår du synes det er. Men jeg synes ikke det er tidligt når han er mere.end 3år..
Jeg har passet børn i op til 6dage fra de var et år.
Men igen, børn er jo forskellige. Men hvis han er tryg ved din mor, tror jeg sagtens at du kan og jeg er sikker på at han vil elske det. Jeg tror altid at det er sværst for forældrene.

Anmeld

24. marts 2013

miig1989

Anonym skriver:

Han er i øvrigt 3,3 år

Jeg kan se du har sskrevet, at han kun er været væk fra sen eftermiddag til tidlig formiddag .. Så inden dit barb skal være der en hel weekend, kunne du jo udvide den ene overnatning lidt, så han bliver afleveret om formiddagen, sover der og hentet sen eftermiddag, og se hvordan du har det med det

Anmeld

24. marts 2013

twinny

Her drengene kun haft en enkelt overnatning. Med aflevering sen eftermiddag og hente formiddag.
De er 1,5 år.

Anmeld

24. marts 2013

B&J

daniel var ca 1½ år da han overnattede hjemme ved bedste, men det var fordi jeg skulle have den operation , og det klarede han super flot så nu er det mellem 2-4mdr imellem hvor han kommer der hjem fordi hun vil så gerne og de hygger sig selt vildt

Anmeld

24. marts 2013

Mettefpigen

Han var mellem 1-2 måneder gammel...

Anmeld

24. marts 2013

ano14316

Magnus har ikke været på overnatning endnu, men det skyldes mest at hans bedsteforældre ikke rigtig er klar til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.