Hvor gamle var jeres da de kom på weekend hos bedsterne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

Janni.

Silas har ikke overnattet hos sine bedsteforældre endnu, og han er lige fyldt 2 år. Han kommer heller ikke til det før han er meget mere selvstændig og har et bedre sprog.

Grunden dertil vil jeg ikke uddybe her, da jeg ikke ved hvem der kunne læse med. Men uddyber gerne i privat hvis det skulle interessere nogen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Min mor spørger ofte om hun ikke skal have bassen på weekend, men jeg syntes det er AL for tidlig og jeg har aldrig været væk fra ham i mere end én overnatning, hvor han blev afleveret sent eftermiddag og hentet tidlig formiddag hos dem og aldrig passet af andre end mine forældre og selvfølgelig DP og BH....

Han er i øvrigt 3,3 år

Frederic var 3,7 år inden han blev passet første gang og det var hvor morfar og lone kom herop og passede ham, mens vi var på ophold..

Anmeld

24. marts 2013

modesty

Mettefpigen skriver:

Han var mellem 1-2 måneder gammel...

Undskyld, det bliver jeg altså nødt til at spørge ind til. Var der en speciel grund til det? Det lyder helt vildt.

Anmeld

24. marts 2013

morethanperfect

Oscar var 2 år ..

Og han er helt klar til det hvis det skulle ske igen .. Han vil meget gerne være hos hende , så kan jeg ikke se noget problem i det

Til April skal han op til sin faster i århus sammen med sin farmor .. Så skal de til legoland og overnatte ved hans faster .. Er helt sikker på han får meget glæde af det

Anmeld

24. marts 2013

Mettefpigen

modesty skriver:

Undskyld, det bliver jeg altså nødt til at spørge ind til. Var der en speciel grund til det? Det lyder helt vildt.

Jaa det var der... Min Mor blev overfaldet da lukas var 11 dage og overlevede mirakuløst, jeg fik en depression så kan kom på weekend ca 1 gang om måneden så jeg kunne få lidt luft...

Anmeld

24. marts 2013

Benjamins'mor

1 overnatning gjorde han tidligt.

2 - altså en weekend har han kun været 1 gang, og da var han 21 mdr.

Anmeld

24. marts 2013

Mumiemor1

Min sov hos farfar og farmor første gang da hun var omkring 3 år - havde det ikke så godt med at hun sov ude så det først nu.. Og hvis hun sover der så er det kun til næste dag

Anmeld

25. marts 2013

Maja_4000

Caroline er to år og tre måneder og hun er endnu ikke blevet passet med overnatning

Anmeld

25. marts 2013

Morgensol

Begge mine børn har været på overnatning og weekend hos mormor og morfar fra de var 4 mdr.. Og de elsker det! De er i hvert fald på overnatning en gang om måneden nu. De er 3 år og 1 1/2 år..

Anmeld

25. marts 2013

Dorthe1986

Min Emil bliver 2 år d.23. April, og han har endnu ikke haft en overnatning vi har heller ikke fået ham passet bare for nogle timer. Min mor skal dog passe ham for en aften, når jeg skal til Mads Langer koncert i næste måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.