Der kan vel være ulemper ved det, uanset hvornår på året man har fødselsdag 
Jeg har ALTID fødselsdag i sommerferien og jeg hadede det som barn. jeg har aldrig prøvet at blvie fejret af klassekammerater og lign. på den rigtige dag, ligesom min familie tit er på ferie da det er i højsæsonen.
Min søns fødselsdag rammer påsken i år, og sikke et show det har været at planlægge så diverse bedsteforældre kan deltage, selvom de skal på ferie.
Opsummering: Jeg ville være fuldstændig ligeglad, der er fordele og ulemper ved alt! 
Helt enig. Jeg har fødselsdag i April, og har også oplevet at påsken faldt på min fødselsdag. Og så har man jo det puslespil at få til at gå op i stedet for. Ville aldrig nogensinde forhindre en evt. graviditet pga. jul, nytår osv. Men kan godt forstå folks tanker omkring det.
TS. Lyder som en god plan, bare at fortsætte. Når man først står med den positive test, er man ligeglad med datoen.
I øvrigt er min søn fra 7 december, og vi beslaglægger bare den dag vi holder hans fødseldag i god tid, så familien ved vi fejrer ham.
Her måtte den en del af familien komme en anden dag, da vi skulle fejre ham i december, pga. snestorm... Og sådan en kan man jo møde langt ind i året
Min pointe er bare, at mange ting kan besværliggøre at få afholdt en fødselsdag. Held og lykke med det! 
Anmeld