Sidste nye

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

AlberteSophie

Mom In The Making skriver:

Den var/er faktisk også rigtig god, lidt mere frisk end kringler plejer at være og så har jeg lavet en hvor jeg tilføjede en lille skule mørk chokolade også, det er bare yummy. 

kan ikke lige linke fra telefonen men opskriften er inde fra Odense marcipans hjemmeside, så du kan bare søge appelsin kringle derinde, eller hvis du søger det på Google så er det vidst nok første link der dukker op. god fornøjelse . den er god.

Det skal jeg også lave (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
B&J skriver:

Taaak den skal jeg da bare ind og se

Det var så lidt! Der buger jeg LANG tid inde, når jeg sidder og ammer.

Og det fede er at man ka oprette forskellig tavler/ katagorier, hvor man ka gemme de spændene billeder/ opskrifter osv, så man altid ka finde dem igen. 

Og man ka finde hinanden derinde, så man ka se hinandens tavler. Det vil sige at opretter du dig derinde, ka du gå ind og finde mig feks.

Det er så smart!! Og helt gratis!!  Vh stine

Anmeld

24. marts 2013

B&J

StineW79 skriver:

Det var så lidt! Der buger jeg LANG tid inde, når jeg sidder og ammer.

Og det fede er at man ka oprette forskellig tavler/ katagorier, hvor man ka gemme de spændene billeder/ opskrifter osv, så man altid ka finde dem igen. 

Og man ka finde hinanden derinde, så man ka se hinandens tavler. Det vil sige at opretter du dig derinde, ka du gå ind og finde mig feks.

Det er så smart!! Og helt gratis!!  Vh stine

Ej hvor er det bare super super smart det skal jeg ind og kigge på senere når jeg lige får tiden... for hold op det lyder noget for mig

Anmeld

24. marts 2013

StineW79

B&J skriver:

Ej hvor er det bare super super smart det skal jeg ind og kigge på senere når jeg lige får tiden... for hold op det lyder noget for mig

Jeg ELSKER den side, der er bare milioner af fede ting, i al verdens katagorier. Så FEDT!!!!!!!! Vh stine

Anmeld

24. marts 2013

B&J

StineW79 skriver:

Jeg ELSKER den side, der er bare milioner af fede ting, i al verdens katagorier. Så FEDT!!!!!!!! Vh stine

ihh det lyder så spænde men jeg skal lige blive lidt mere frisk daniel syntes vi skulle tidlig op idag for engang skyld og når man ikke plejer det så er man lidt ør i hovede

Anmeld

24. marts 2013

StineW79

B&J skriver:

ihh det lyder så spænde men jeg skal lige blive lidt mere frisk daniel syntes vi skulle tidlig op idag for engang skyld og når man ikke plejer det så er man lidt ør i hovede

Uha kender det godt! I går vågnede alberte kl 5.50 også holdte hun fest 

Skriv lige når du er blevet oprettet derinde, så ka det være vi ka følge hinanden. Altså hvis du gider Vh stine

Anmeld

24. marts 2013

StudPsyk

En hæklet djævlehue og hæklet suttesnor
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2013

B&J

StineW79 skriver:

Uha kender det godt! I går vågnede alberte kl 5.50 også holdte hun fest 

Skriv lige når du er blevet oprettet derinde, så ka det være vi ka følge hinanden. Altså hvis du gider Vh stine

det lover jeg, jamen daniel vågnede dog kl 5.50 også var han bare klar hihihihhihi og jeg er stadig ikke helt klar men tæt på godt et bad kan hjælpe...

og jeg skriver lige så snart jeg er der inde

Anmeld

24. marts 2013

StineW79

B&J skriver:

det lover jeg, jamen daniel vågnede dog kl 5.50 også var han bare klar hihihihhihi og jeg er stadig ikke helt klar men tæt på godt et bad kan hjælpe...

og jeg skriver lige så snart jeg er der inde

Ja jeg er godt nok heller ik rigtig vågen før end jeg har været i bad! 

Ja gør det! Vh stine

Anmeld

24. marts 2013

AlberteSophie

Janne T. skriver:

En hæklet djævlehue og hæklet suttesnor

Jeg SKAL! lærer at hækle (:

hvor er det fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.