Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lidt af det jeg har lavet. Påske pynt, påskekringler med marcipan og appelsin og lidt gækkebreve sammen med min datter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AlberteSophie skriver: Tænkte lige jeg ville lave een hygge/ide tråd (: vis jers sidste nye kreative projekter frem her er mine en hue til min datter og en ærte pose
Tænkte lige jeg ville lave een hygge/ide tråd (:
vis jers sidste nye kreative projekter frem
her er mine
en hue til min datter og en ærte pose
B&J skriver: det er en pom pom, jeg viste ikke de hed det jeg har altid kaldt dem nuller og man kan lave kæmpe store med flere farver små også lave dem til kyllinger
det er en pom pom, jeg viste ikke de hed det jeg har altid kaldt dem nuller
og man kan lave kæmpe store med flere farver små også lave dem til kyllinger
Yurie skriver: Hvordan laver du den til kyllinger? Vi brugte dem som vinger til fugle.
Hvordan laver du den til kyllinger? Vi brugte dem som vinger til fugle.
laver 2 små limer dem sammen med en limpistol, også sætter næb og øjne og fødder på
B&J skriver: laver 2 små limer dem sammen med en limpistol, også sætter næb og øjne og fødder på
Yurie skriver: Min lille påskekylling.. (bare rolig, han står ikke der til daglig)
Min lille påskekylling.. (bare rolig, han står ikke der til daglig)
hold da op du har sådan en fin lille fyr til at stå oven på alle jeres radiator
super ide til nye kyllinger
B&J skriver: hold da op du har sådan en fin lille fyr til at stå oven på alle jeres radiator super ide til nye kyllinger
Yurie skriver: Ja han er fin ik?
Ja han er fin ik?
jo og med fjer ude til hver side han er super smart vi må til at bruge noget mere wc papir så jeg kan lave sådan en fyr
Mom In The Making skriver: Lidt af det jeg har lavet. Påske pynt, påskekringler med marcipan og appelsin og lidt gækkebreve sammen med min datter
Ej hvordan har du lavet dem på billede 1??
Andet havde jeg godt set på fb. Du er bare så dygtig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128