Sidste nye

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2013

TNBC

B&J skriver:

jo og med fjer ude til hver side han er super smart vi må til at bruge noget mere wc papir så jeg kan lave sådan en fyr

Han skulle være anderledes end de Andre, så han fik fjer og blåt hår.
Jeg lære at lave mange ting ud af genbrug. Det er utroligt hvad man kan lave. Toiletruller kan også bruges til at lave små gaver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

B&J

Yurie skriver:

Han skulle være anderledes end de Andre, så han fik fjer og blåt hår.
Jeg lære at lave mange ting ud af genbrug. Det er utroligt hvad man kan lave. Toiletruller kan også bruges til at lave små gaver.

ej hvordan laver du dem??? for det lyder super spænde jeg elsker også at lave små ting og især af ting man har i sit hjem

Anmeld

23. marts 2013

TNBC

B&J skriver:

ej hvordan laver du dem??? for det lyder super spænde jeg elsker også at lave små ting og især af ting man har i sit hjem

Det er meget let. Du maser dem flade, og så bøjer du ligesom hovedet på min kylling i begge ender. Og så bånd rundt om og så kan man ellers pynte dem.

Anmeld

23. marts 2013

B&J

Yurie skriver:

Det er meget let. Du maser dem flade, og så bøjer du ligesom hovedet på min kylling i begge ender. Og så bånd rundt om og så kan man ellers pynte dem.

det skal prøves tror daniel syntes det kunne være sjovt

Anmeld

23. marts 2013

TNBC

B&J skriver:

det skal prøves tror daniel syntes det kunne være sjovt

Det tror jeg også. Man kan lave mange sjove ting af genbrug

Anmeld

23. marts 2013

B&J

Yurie skriver:

Det tror jeg også. Man kan lave mange sjove ting af genbrug

jaaaa ville ønske jeg kunne finde en side med gode idder for daniel elsker at være kreativ

Anmeld

23. marts 2013

TNBC

B&J skriver:

jaaaa ville ønske jeg kunne finde en side med gode idder for daniel elsker at være kreativ

Det vi laver det i kirken, har desværre ikke været med så mange gange, men det er så hyggeligt.

Anmeld

23. marts 2013

B&J

Yurie skriver:

Det vi laver det i kirken, har desværre ikke været med så mange gange, men det er så hyggeligt.

det er super hyggeligt, vi var også i søsterne grene idag og der fandt vi kugler og hjerter vi maler på og herre gud 1 krone pr stk det kan jeg lige klare så imorgen skal vi se om vi kan finde tindstikker så vi kan leve edderkoppe spind ud af de kugler lige som man gør med kastanjer

Anmeld

23. marts 2013

TNBC

B&J skriver:

det er super hyggeligt, vi var også i søsterne grene idag og der fandt vi kugler og hjerter vi maler på og herre gud 1 krone pr stk det kan jeg lige klare så imorgen skal vi se om vi kan finde tindstikker så vi kan leve edderkoppe spind ud af de kugler lige som man gør med kastanjer

Ej hvor hyggeligt(billeder) Ville ønske jeg havde lidt ældre børn at lave det med. Mevøen på 1,5 er ikke så intresseret endnu.

Anmeld

23. marts 2013

B&J

Yurie skriver:

Ej hvor hyggeligt(billeder) Ville ønske jeg havde lidt ældre børn at lave det med. Mevøen på 1,5 er ikke så intresseret endnu.

de kommer imorgen skal lige lave den først jamen daniel er så kreativ og elsker alt sådan noget og det gjorde jeg ikke som barn men han syntes det er sååå hyggeligt, også ind i mellem ja så tager vi en lille pom pom og putter lim på også på næsten hihihhihi så totalt fjollet er vi også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.