Sidste nye

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2013

TNBC

B&J skriver:

de kommer imorgen skal lige lave den først jamen daniel er så kreativ og elsker alt sådan noget og det gjorde jeg ikke som barn men han syntes det er sååå hyggeligt, også ind i mellem ja så tager vi en lille pom pom og putter lim på også på næsten hihihhihi så totalt fjollet er vi også

Man skal være lidt fjollet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

B&J

Yurie skriver:

Man skal være lidt fjollet...

hihihihi ja det skal man selv om jeg tror vi er det meget men vi elsker det

Anmeld

23. marts 2013

TNBC

B&J skriver:

hihihihi ja det skal man selv om jeg tror vi er det meget men vi elsker det

Det gør jeg også.
Folk tror jeg er lidt skør, men de må tro hvad de vil.

Anmeld

23. marts 2013

B&J

Yurie skriver:

Det gør jeg også.
Folk tror jeg er lidt skør, men de må tro hvad de vil.

jamen det er dejligt at være lidt skør, bare det er på den super gode måde, vi pjatter fjoller meget og det er så sjovt

Anmeld

23. marts 2013

TNBC

B&J skriver:

jamen det er dejligt at være lidt skør, bare det er på den super gode måde, vi pjatter fjoller meget og det er så sjovt

Nemlig..

Anmeld

23. marts 2013

Phoenix

Mom In The Making skriver:

Lidt af det jeg har lavet. Påske pynt, påskekringler med marcipan og appelsin og lidt gækkebreve sammen med min datter

Den der kringle ser vildt lækker ud. Og kombien marcipan/appelsin lyder heller ikke værst 

Er opskriften en du vil dele ? 

Anmeld

23. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
B&J skriver:

jaaaa ville ønske jeg kunne finde en side med gode idder for daniel elsker at være kreativ

Du ska da ind og oprette dig på Pinterest!! Total inspirerede app!! Vh stine

Anmeld

24. marts 2013

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Ej hvordan har du lavet dem på billede 1?? 

Andet havde jeg godt set på fb. Du er bare så dygtig! 

jeg klipper figuren ud af postkort (har en pokkers masse af de der gratis postkort) limer papir på begge sider, lægger det i pres så det ikke buler, laver huller hele vejen rundt med hulmaskinen og hækler kant. men ja, de kom vidst aldrig på FB, men de ligger på instagram.

Anmeld

24. marts 2013

MomInTheMaking

Phoenix skriver:

Den der kringle ser vildt lækker ud. Og kombien marcipan/appelsin lyder heller ikke værst 

Er opskriften en du vil dele ? 

Den var/er faktisk også rigtig god, lidt mere frisk end kringler plejer at være og så har jeg lavet en hvor jeg tilføjede en lille skule mørk chokolade også, det er bare yummy. 

kan ikke lige linke fra telefonen men opskriften er inde fra Odense marcipans hjemmeside, så du kan bare søge appelsin kringle derinde, eller hvis du søger det på Google så er det vidst nok første link der dukker op. god fornøjelse . den er god.

Anmeld

24. marts 2013

B&J

StineW79 skriver:

Du ska da ind og oprette dig på Pinterest!! Total inspirerede app!! Vh stine

Taaak den skal jeg da bare ind og se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.