Galdestensanfald ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Laulund87

morethanperfect skriver:

Hmm :/

Det bar skide irriterende ..
Har gået gennem 2 graviditeter uden og få strækmærker eller noget som helst , og så skal jeg har sådan en dum operation  
Mega uretfærdigt

Men ja .. Jeg SKAL kunne spise fed mad igen da jeg skal arbejde indenfor madfaget såå ..

Du får 3 helt små ar som man virkelig skal vide er der, for at se dem. Så det er slet ikke så slemt

Hehe ja det kan jeg godt se så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

morethanperfect

Laulund87 skriver:

Du får 3 helt små ar som man virkelig skal vide er der, for at se dem. Så det er slet ikke så slemt

Hehe ja det kan jeg godt se så

Ihh . Men stadigvæk nedern 

Anmeld

20. marts 2013

Laulund87

morethanperfect skriver:

Ihh . Men stadigvæk nedern 

Ja det er det, er operation altid.. Håber du slipper og de måske kan knuse stenene med laser

Anmeld

20. marts 2013

morethanperfect

Laulund87 skriver:

Ja det er det, er operation altid.. Håber du slipper og de måske kan knuse stenene med laser

Tak 

Anmeld

20. marts 2013

Lunae

morethanperfect skriver:

Har været ved lægen i dag , og hun kunne konstaterer at det højest sansynlig er galdesten i galdeblæren .. 
Jeg fik taget blod prøver og skulle derind næste uge ..

Hun sagde også at det kunne sidde forskellige steder , men hun trykkede mig på maven , og når hun trykkede netop i højre side under mine ribben gjorde det rigtig ondt .. Var rigtig øm der , hvilket jeg ikke anede .. 

Men får svar næste uge , så må jeg bare vente .. 

Dejligt med en mulig afklaring. Der kan heldigvis gøres noget, så det er det gode ved det, men smerterne er virkelig ulidelige! Har heldigvis ikke haft nogle anfald siden september og håber at jeg er ovre det!

Anmeld

20. marts 2013

LBK

morethanperfect skriver:

Ja . Er spændt på svarerne .. 

Det kan jeg godt forstå men de er de eneste der kender svaret ;0)

Anmeld

20. marts 2013

Gaia

morethanperfect skriver:

Har været ved lægen i dag , og hun kunne konstaterer at det højest sansynlig er galdesten i galdeblæren .. 
Jeg fik taget blod prøver og skulle derind næste uge ..

Hun sagde også at det kunne sidde forskellige steder , men hun trykkede mig på maven , og når hun trykkede netop i højre side under mine ribben gjorde det rigtig ondt .. Var rigtig øm der , hvilket jeg ikke anede .. 

Men får svar næste uge , så må jeg bare vente .. 

Lyder ikke godt. Se at komme til scanning og videre derfra til operation. Det er guld at gå blæren væk. God bedring herfra

Anmeld

20. marts 2013

Gaia

Gaia skriver:

Lyder ikke godt. Se at komme til scanning og videre derfra til operation. Det er guld at gå blæren væk. God bedring herfra

Nåja mine ar kan næsten ikke ses. Jeg har et forneden i højre side, et i navlen og et foroven midt mave - det største er 2 cm, de andre ca. 1 cm. Efter operationen havde jeg det som om jeg havde et mildt anfald af galdesten i en tre dages tid. Og så gik det fremad .

Anmeld

20. marts 2013

EnGodMor

morethanperfect skriver:

Er der nogle der har haft det før ??

Jeg får sommetider nogle anfald hvor jeg har RIGTIG ondt i underlivet og det gør for det meste ondt i næsten 2 timer .. Jeg får kvalme og svedeture ..
Jeg var ved lægen med ondt i maven da det startede for 2 år siden ca. hvor jeg fik noget smertestillende for mavesmerter ..
Men nu hvor jeg har haft det i 2 år , tænker jeg bare om det mon er galdestensanfald ??

Er det alvorligt ??

Så vidt jeg kan læse mig frem til på nettet , vil lægen ikke gøre noget , andet end og give mig smertestillende .. Kan det virkelig være rigtigt ??? 

Håber der er en derude der kan gi mig svar 

Jeg ved det slet ikke, men ville ikke gå uden og ha lagt et 

Håber du snart finder ud af hvad det er som Gør så ondt

Anmeld

21. marts 2013

Moaaar <3

Jeg havde mine sten i mange år hvor min læge blev ved med at sige at det var stress. Jeg fik mine anfald i søvne , det trykkede så sindsygt ved hjertet / øverste del af maven at jeg skreg af smerte. Kunne hverken ligge, sidde, stå eller gå. Det gjorde bare mega ondt, så fik jeg overtalt min læge til en ultralyd og de fandt meget store, sten. Så store at de havde gjort skade på min galdeblære at den også blev fjernet. Det var en nem operation. Det værets var det dræn som jeg havde i, da det skulle ud. Men jeg lover dig for at har du haft ondt pga galdesten bliver du nærmest lykkelig når de fjerner dem og smerten ikke dukker op. Jeg havde et par enkelte oplevelser efter jeg havde fået den fjernet hvor jeg havde spist lidt for fed mad, hvor jeg fik et mini anfald men det forsvandt hurtigere end de " rigtig" anfald . Pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.