Galdestensanfald ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

morethanperfect

TbCp skriver:

Hvor var det godt du kom afsted! 

Var lige ved lægen med Noel i dag , og lægen sagde der intet var i mit blod 

Er virkelig forvirret nu .. 
Han sagde at jeg skulle komme med det samme næste gang jeg fik et anfald , så de kunne tage en blod prøve igen .. 
Han nævnte også at det kunne være irriteret tyktarm .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

TbCp

morethanperfect skriver:

Var lige ved lægen med Noel i dag , og lægen sagde der intet var i mit blod 

Er virkelig forvirret nu .. 
Han sagde at jeg skulle komme med det samme næste gang jeg fik et anfald , så de kunne tage en blod prøve igen .. 
Han nævnte også at det kunne være irriteret tyktarm .. 

Mystisk!

Det ville selvfølgelig ikke have været fedt med galdesten, på den anden side kunne der jo så være gjort noget ved det!

Anmeld

21. marts 2013

morethanperfect

TbCp skriver:

Mystisk!

Det ville selvfølgelig ikke have været fedt med galdesten, på den anden side kunne der jo så være gjort noget ved det!

Ja .. Jeg blev også meget overrasket ..

Fik du taget blod prøver ??

Anmeld

21. marts 2013

TbCp

morethanperfect skriver:

Ja .. Jeg blev også meget overrasket ..

Fik du taget blod prøver ??

Ja det tror jeg... Men jeg kan faktisk ikke huske det..

jeg var så syg da jeg blev indlagt, smerter og gul i øjnene og huden så de var vist ikke i tvivl om at det var gladesten. Jeg blev scannet så de kunne se hvor mange sten der var og hvor store de var.

jeg havde første anfald da jeg var 14, uden at vi vidste hvad det var og blev opereret da jeg var 25 (mener jeg)

Anmeld

21. marts 2013

morethanperfect

TbCp skriver:

Ja det tror jeg... Men jeg kan faktisk ikke huske det..

jeg var så syg da jeg blev indlagt, smerter og gul i øjnene og huden så de var vist ikke i tvivl om at det var gladesten. Jeg blev scannet så de kunne se hvor mange sten der var og hvor store de var.

jeg havde første anfald da jeg var 14, uden at vi vidste hvad det var og blev opereret da jeg var 25 (mener jeg)

Okay .. 

Jeg var ikke inde ved min egen læge da jeg fik taget prøverne , men var derinde i dag med Noel , og han syns bare det var underligt der blev taget blodprøver , for man kunne ikke se om der var noget i prøverne hvis ikke jeg havde haft et anfald dagen eller to dage før ..

Og det er 2 uger siden sidst .. 

Han sagde jeg skulle komme næste gang jeg fik et anfald så vi kunne få taget noget prøver ... Igen ..

Anmeld

22. marts 2013

TbCp

morethanperfect skriver:

Okay .. 

Jeg var ikke inde ved min egen læge da jeg fik taget prøverne , men var derinde i dag med Noel , og han syns bare det var underligt der blev taget blodprøver , for man kunne ikke se om der var noget i prøverne hvis ikke jeg havde haft et anfald dagen eller to dage før ..

Og det er 2 uger siden sidst .. 

Han sagde jeg skulle komme næste gang jeg fik et anfald så vi kunne få taget noget prøver ... Igen ..

Nej okay.. så har de da godt nok ikke lige tænkt sig om

Håber de finder ud af et eller andet for de smerter er bar så skrækkelige!

Anmeld

22. marts 2013

morethanperfect

TbCp skriver:

Nej okay.. så har de da godt nok ikke lige tænkt sig om

Håber de finder ud af et eller andet for de smerter er bar så skrækkelige!

Ja håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.