Galdestensanfald ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.534 visninger
66 svar
3 synes godt om
19. marts 2013

morethanperfect

Er der nogle der har haft det før ??

Jeg får sommetider nogle anfald hvor jeg har RIGTIG ondt i underlivet og det gør for det meste ondt i næsten 2 timer .. Jeg får kvalme og svedeture ..
Jeg var ved lægen med ondt i maven da det startede for 2 år siden ca. hvor jeg fik noget smertestillende for mavesmerter ..
Men nu hvor jeg har haft det i 2 år , tænker jeg bare om det mon er galdestensanfald ??

Er det alvorligt ??

Så vidt jeg kan læse mig frem til på nettet , vil lægen ikke gøre noget , andet end og give mig smertestillende .. Kan det virkelig være rigtigt ??? 

Håber der er en derude der kan gi mig svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

ønskebørn74

morethanperfect skriver:

Er der nogle der har haft det før ??

Jeg får sommetider nogle anfald hvor jeg har RIGTIG ondt i underlivet og det gør for det meste ondt i næsten 2 timer .. Jeg får kvalme og svedeture ..
Jeg var ved lægen med ondt i maven da det startede for 2 år siden ca. hvor jeg fik noget smertestillende for mavesmerter ..
Men nu hvor jeg har haft det i 2 år , tænker jeg bare om det mon er galdestensanfald ??

Er det alvorligt ??

Så vidt jeg kan læse mig frem til på nettet , vil lægen ikke gøre noget , andet end og give mig smertestillende .. Kan det virkelig være rigtigt ??? 

Håber der er en derude der kan gi mig svar 

Galdesten gør ondt øverst i Maven. fik fjernet galden sidste år.. 

Anmeld

19. marts 2013

TbCp

Jeg har haft det og fik fjernet galdeblæren.

havde det flere år uden jeg vidste at det var det. Det var først da jeg en dag blev gul i øjnene at vi fandt ud af det. 

Smerterne var så voldsomme at jeg intet kunne og det sidste anfald jeg havde inden operationen var jeg ved at besvime flere gange.

Når du har haft det over flere år ville jeg lige give lægen et kald.

Anmeld

19. marts 2013

maryjane

Jeg havde høj grad, mine smerter sad hele vejen rundt lige under ribbene... Så ved ikke om det er noget andet. I hvert fald er det så smertefuldt man ikke kan andet end at vride sig og be om nåde.. Go bedring 

Anmeld

19. marts 2013

morethanperfect

ønskebarn74 skriver:

Galdesten gør ondt øverst i Maven. fik fjernet galden sidste år.. 

Okay .. Lægger lige mærke til det næste gang hvor det er jeg har ondt .. Mener det er i underlivet .. Men lidt svært og huske for syns virkelig det gør ondt .. 

Var der betændelse i ??

Anmeld

19. marts 2013

morethanperfect

TbCp skriver:

Jeg har haft det og fik fjernet galdeblæren.

havde det flere år uden jeg vidste at det var det. Det var først da jeg en dag blev gul i øjnene at vi fandt ud af det. 

Smerterne var så voldsomme at jeg intet kunne og det sidste anfald jeg havde inden operationen var jeg ved at besvime flere gange.

Når du har haft det over flere år ville jeg lige give lægen et kald.

Puha .. Lyder ikke rart !!

Nej det gør skide ondt
Og det kommer i forbindelse med jeg spiser .. 

Anmeld

19. marts 2013

morethanperfect

maryjane skriver:

Jeg havde høj grad, mine smerter sad hele vejen rundt lige under ribbene... Så ved ikke om det er noget andet. I hvert fald er det så smertefuldt man ikke kan andet end at vride sig og be om nåde.. Go bedring 

Okay .. 

Ja .. Jeg krymper mig helt sammen , for syns bare det gør så ondt
Har flere gange været tæt på at ringe til vagtlægen fordi jeg bare har følt jeg har været ved at dø

Ringer lige til lægen i morgen .. Tak

Anmeld

19. marts 2013

TbCp

morethanperfect skriver:

Puha .. Lyder ikke rart !!

Nej det gør skide ondt
Og det kommer i forbindelse med jeg spiser .. 

Krydret mad og fed mad kan gøre det værre.. så kan det have været i forbindelse med sådan et måltid måske?

Anmeld

19. marts 2013

morethanperfect

TbCp skriver:

Krydret mad og fed mad kan gøre det værre.. så kan det have været i forbindelse med sådan et måltid måske?

Åh ja .. Fik det juleaften !  

Så er det nok det ..

Må hellere ringe til lægen i morgen .. 

Anmeld

19. marts 2013

TbCp

morethanperfect skriver:

Åh ja .. Fik det juleaften !  

Så er det nok det ..

Må hellere ringe til lægen i morgen .. 

God ide! håber du giver en Update.

Ved du forøvrigt om andre i din famile har haft det? Mener at have hørt det kan være arveligt og måde min mor og morfar har haft det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.