Teenage billeder ( hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

Isabella_mor

mor:) skriver:

Sad også og så tråden igennem og tænkte virkelig. Hold da op. Skal man virkelig prøve at se sexet ud i den alder. 

JA DA... kan du ikke se mit IVRIGE forsøg  

tror det hænger sammen med at der findes socialemedier man vil fremstille sig selv på, hvor man tager sig bedst ud.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

MIWULA

1 billed omkring 13 år

2-3 billed omkring 16 år

4-5 billed omkring 18-19 år. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2013

bøllen

Bøllemyr skriver:

Velkommen i klubben, mine er pakket laaaaangt væk og forbudt at kigge på, togskinner, dårlig Fritz osv puha, det var en grum tid

Så må de heller blive der :-)

Anmeld

19. marts 2013

emsaroto

Argh. det er jo ikke lang tid siden jeg var teenager
Ligner meget mig selv, bare med lidt mere "dulle"-smart look ...

Jeg er 16-17 på de her billede, de er fra efterskole tiden Sikke smuk jeg er.

Anmeld

19. marts 2013

Ryberg

Nå, nu kom jeg til en computer.. så jeg vil da også være med

hi hi

Oh yeaaaah det var tider

Anmeld

19. marts 2013

Dinna88

Tauf skriver:

Thi hi ARTO :-):-):-)

Du var sød og ser så uskyldig ud når ud sidder med en slots og sugerør:-):-)

haha, det var en nytårsaften  Jeg synes jeg var nuttet. Og på ingen måder "se på mig"-agtig, som nogle skriver

Anmeld

19. marts 2013

Clisolka

Babymor2010 skriver:

Haha dét kender jeg godt!! Jeg har bestemt heller ikke nogle billeder liggende på computeren fra den tid - det var begrænset hvor mange billeder der findes af mig som teenager foruden de daaaajlige skolefotos 

Så piger, mig må i ikke se som teenager 

Okay, jeg ændrer lige mit svar efter at have været en tur i gamle billeder på harddisken!! Skal i have aftenens griner, så kig lige her....

Billedet er taget til min kusines konfirmation i 92!!!!!!!!! Hun blev konfirmeret et par uger efter mig, deraf det krøllede hår 

Jeg har været 13½ og er nu 34, så det er godt et 20 år gammelt billede  Shit, nu føler jeg mig for alvor gammel....

Anmeld

19. marts 2013

MyLove E

Babymor2010 skriver:

Okay, jeg ændrer lige mit svar efter at have været en tur i gamle billeder på harddisken!! Skal i have aftenens griner, så kig lige her....

Billedet er taget til min kusines konfirmation i 92!!!!!!!!! Hun blev konfirmeret et par uger efter mig, deraf det krøllede hår 

Jeg har været 13½ og er nu 34, så det er godt et 20 år gammelt billede  Shit, nu føler jeg mig for alvor gammel....

Tak det var skønt at se andre billeder en trut munds taget igennem et spejl:-):-)

Man var så lækker den gang.. Du kan se mit hår på det første billede det sidder bare til alle sidder:-):-):-)

Anmeld

19. marts 2013

MyLove E

Dinna88 skriver:

haha, det var en nytårsaften  Jeg synes jeg var nuttet. Og på ingen måder "se på mig"-agtig, som nogle skriver

Jeg syntes eller ikke dine er slemme men du er jo på ingen måde trut munds pigen:-)

Anmeld

19. marts 2013

Dinna88

Tauf skriver:

Jeg syntes eller ikke dine er slemme men du er jo på ingen måde trut munds pigen:-)

Bestemt ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.