Teenage billeder ( hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

o1Mutte

Ved godt jeg ikke er teen på det her billede.. Men det er vist fra 94 ca og jeg er da kær (det er mig den højeste)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

ønskebørn74

Tauf skriver:

Jeg har fundet nogle gamle billeder frem..

Så tænkte om vi ikke skulle lave en lille tråd om hvor søde og skønne vi var som teenager..

Jeg starter med et af mig selv da jeg var 15 og havde bøjle i hele fjæset :-):-) Yes det var tider

Også mig... Hadede den.. 

Anmeld

19. marts 2013

morethanperfect

Oh good old times

Har været 17-19 år på de her billeder

Anmeld

19. marts 2013

La´chrissen

Jeg prøver lige igen

Første billede er fra omkring min konfirmation, andet billede er fra 8. Klasse, meget ømt. Begge fra 1999. Det sidste må være fra 2000. Sommer mellem 8. Og 9. Klasse.
Ja jeg var virkelig en smuksak griner.
Jeg håber jeg bare er vokset mig lidt kønnere. Griner

Rettelse: Første billede er fra min blå mandag, ja så smart var jeg der

Anmeld

19. marts 2013

Mother-love

StineW79 skriver:

her kommer så aftnens grin, uden trutmund og alle andre håbløse forsøg på at se godt ud

billede 1 er et sabotage klassebillede fra 1992, hvor jeg var 13 år gammel.

billede 2 er jeg ca 14 gammel. min søster ca 16.

vh stine

Hahahaha undskyld men hold nu kæft et garn altså. Billedet med din søster er meget sødt. Men det første hold da op hehe

Anmeld

19. marts 2013

Mother-love

Dette er det eneste jeg kan finde. Da det ligger på facebook. Det er self mig i den grønne kjole. Og hold nu kæft jeg hadede det. Jeg er ca en 11-12 år på det billede. Og kan huske det teater stykke sombra det igår. Kjolen var for lille og synes simpelthen det var så flovt hehe

Anmeld

19. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Billedet et er jeg omkring 18 mig med det mørke hår
Billede to er jeg vist 13 og mig med den hvide trøje.

Anmeld

20. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
michelledam skriver:

Hahahaha undskyld men hold nu kæft et garn altså. Billedet med din søster er meget sødt. Men det første hold da op hehe

Jeps perment gon bad!! Men heldigvis er billedet et slags protest billede, mod at få taget klassebillede. Ku jo bare ha taget en elastik i, så var der ingen der ku se det. Problemet var at vi i klassen havde været på hyttetur med natløb og uden mulighed for bad osv, og da vi så kom hjem, sku vi uventet ha taget klassebillede, og det ville vi ik, så vi var en del der lavde " sabotage" Genialt klassebillede lover jeg dig 

Ja det andet billede er ok fint syntes jeg, men det er virkeligt sjovt at se forskellen på os der var teenager i 90'erne og på dem der var i begyndelsen af 2000'erne. De er jo totalt stilet og lækre i forhold til mig! Vh stine

Anmeld

20. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
michelledam skriver:

Dette er det eneste jeg kan finde. Da det ligger på facebook. Det er self mig i den grønne kjole. Og hold nu kæft jeg hadede det. Jeg er ca en 11-12 år på det billede. Og kan huske det teater stykke sombra det igår. Kjolen var for lille og synes simpelthen det var så flovt hehe

Hva var det endelig for et teater stykke? Syntes nu du ser meget fin ud!  Vh stine

Anmeld

20. marts 2013

Swerg

Loa skriver:

*hader folk der er så unfair smukke*

Det må jeg så sige til de to personer som har skabt mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.