Teenage billeder ( hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

MyLove E

KittyGirl skriver:

Fed tråd!

Hvis denne tråd bliver lavet om ti år er alle billederne unge mennesker med trutmund... hi hi

Ja :-):-):-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

wamse

Munder skriver:

Så er vi nok nogenlunde jævnaldrende

Jeg er så også med i jeres gruppe

Anmeld

19. marts 2013

MorDk

FED tråd! Ej ville gerne være med, men har INGEN billeder liggende på computeren. Må finde nogle i morgen... og se hvad jeg kan grave frem af "minder" hihi

Anmeld

19. marts 2013

Clisolka

Munder skriver:

Hold da op, man kan godt se, at mange har været teenagere i et andet årti end mig

Jeg skal skåne jeg for billeder fra slut 80'erne start 90'erne med permanentet bonghår, BALL sweatshirts og cowboybukser med læderslids Tror faktisk ikke jeg har nogle billeder fra den tid på computeren, de ligger fint gemt væk i et album

Haha dét kender jeg godt!! Jeg har bestemt heller ikke nogle billeder liggende på computeren fra den tid - det var begrænset hvor mange billeder der findes af mig som teenager foruden de daaaajlige skolefotos 

Så piger, mig må i ikke se som teenager 

Anmeld

19. marts 2013

Francisca

haha fed tråd!

Kan kun lige finde billeder fra jeg var 17 18år hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2013

Frk. Himmelblå

KittyGirl skriver:

Fed tråd!

Hvis denne tråd bliver lavet om ti år er alle billederne unge mennesker med trutmund... hi hi

Tænker 
I mine "unge dage" var fotos altid med noget arm-i-arm-veninder-laver-fjogede-kaninører-motiv.

I dag er det åbenbart mere how'r-you-doing-jeg-kan-ligne-russisk-pige-punk-band, der hitter... 

Hvad bliver det næste?!

Fristes til at gnække "unge nu til dags.."

Anmeld

19. marts 2013

Isabella_mor

Det er mig med det underlige udtryk på mc donalds/roskilde festival '04 og den fede rød sort stibede trøje... jeg var vel 18 år på det tidspunkt.. 

TOTAL PÅNKER

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Frk. Himmelblå skriver:

Tænker 
I mine "unge dage" var fotos altid med noget arm-i-arm-veninder-laver-fjogede-kaninører-motiv.

I dag er det åbenbart mere how'r-you-doing-jeg-kan-ligne-russisk-pige-punk-band, der hitter... 

Hvad bliver det næste?!

Fristes til at gnække "unge nu til dags.."

Sad også og så tråden igennem og tænkte virkelig. Hold da op. Skal man virkelig prøve at se sexet ud i den alder. 

Anmeld

19. marts 2013

MyLove E

MorDk skriver:

FED tråd! Ej ville gerne være med, men har INGEN billeder liggende på computeren. Må finde nogle i morgen... og se hvad jeg kan grave frem af "minder" hihi

Jeg har bare taget et billede af billedet..
Tror vi er næsten lige gamle:-):-)

Anmeld

19. marts 2013

MyLove E

mor:) skriver:

Sad også og så tråden igennem og tænkte virkelig. Hold da op. Skal man virkelig prøve at se sexet ud i den alder. 

Enig:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.