Teenage billeder ( hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

Moma

Hold da op, man kan godt se, at mange har været teenagere i et andet årti end mig

Jeg skal skåne jeg for billeder fra slut 80'erne start 90'erne med permanentet bonghår, BALL sweatshirts og cowboybukser med læderslids Tror faktisk ikke jeg har nogle billeder fra den tid på computeren, de ligger fint gemt væk i et album

Dobbelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Moma

Munder skriver:

Hold da op, man kan godt se, at mange har været teenagere i et andet årti end mig

Jeg skal skåne jeg for billeder fra slut 80'erne start 90'erne med permanentet bonghår, BALL sweatshirts og cowboybukser med læderslids Tror faktisk ikke jeg har nogle billeder fra den tid på computeren, de ligger fint gemt væk i et album

Ja også mine, da jeg var teenager for ca 20 år siden, var jeg slet ikke online 

Anmeld

19. marts 2013

Munder

Moma skriver:

Ja også mine, da jeg var teenager for ca 20 år siden, var jeg slet ikke online 

Så er vi nok nogenlunde jævnaldrende

Anmeld

19. marts 2013

Billemyre

Super sjov tråd!

Mine billeder:

1 + 2) Før/efter billede.
Jeg var 13 år og havde fået den gode idé at klippe håret af.

3) Min Annie Lennox / Elvis periode med affarvning, bakkenbartere og en nær-ved-og-næsten-anderumpe foran

4) På tur til Sheffield med klassen

5) Optrådte med mit salsaband på Copenhagen Jazz Festival - Håret var på dette tidspunkt fikst auberginefarvet! (Selvom det her på billedet ser lidt rødbrundt ud.)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2013

MyLove E

Munder skriver:

Jeg var teenager i midt slut 90'erne.. Der så man heller ikke for smart ud..
Ville ellers gerne se flere 90er billeder frem:-):-):-)

Anmeld

19. marts 2013

MyLove E

Billemyre skriver:

Super sjov tråd!

Mine billeder:

1 + 2) Før/efter billede.
Jeg var 13 år og havde fået den gode idé at klippe håret af.

3) Min Annie Lennox / Elvis periode med affarvning, bakkenbartere og en nær-ved-og-næsten-anderumpe foran

4) På tur til Sheffield med klassen

5) Optrådte med mit salsaband på Copenhagen Jazz Festival - Håret var på dette tidspunkt fikst auberginefarvet! (Selvom det her på billedet ser lidt rødbrundt ud.)

Lækker:-):-):-)

Anmeld

19. marts 2013

Billemyre

Tauf skriver:

Lækker:-):-):-)

Oh, yes!

Anmeld

19. marts 2013

modesty

Hahah, hele min reol var klistret til med BALL klistermærker hentet i Deres. Jeg havde også en vendebluse med logo. 

Og en Claudio bluse. Og Palladium sko!

Anmeld

19. marts 2013

Ryberg

Fed tråd!

Hvis denne tråd bliver lavet om ti år er alle billederne unge mennesker med trutmund... hi hi

Anmeld

19. marts 2013

2721

bøllen skriver:

Ha ha niks har traumer over dem

dig - tror jeg ikke på

Velkommen i klubben, mine er pakket laaaaangt væk og forbudt at kigge på, togskinner, dårlig Fritz osv puha, det var en grum tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.