Trusse og bh i hver sin farve.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2009

Miss.Sunshine

Hej.

Nu har jeg vist undret mig længe nok.
Hvad gør I andre med jeres undertøj???

Forklarer lige: Når jeg køber et sæt undertøj, bliver trusserne jo vasket en hel det mere end bh'en og derved falmer/skifter trusserne farve. Til sidst er det slet ikke et sæt mere

Hvad gør I andre? Er bare så træt af, at jeg aldrig har et flot sæt undertøj.

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Mor.sander

Til hverdag er jeg fløjtende lige glad om farven på bhen og trusserne passer sammen.... Men hvis jeg skal ud, i byen eller til andre større begivenheder, så skal det være i orden... Og hvis jeg ikke har noget der passer sammen, så køber jeg et nyt sæt, som også er til stor glæde for min mand

Anmeld

26. juni 2009

Miss.Sunshine

Miss.Sunshine skriver:

Det kunne være man skulle huske teksten

Jeg er lige så irriteret over det som du er, derfor bruger jeg mest sort. Det syntes jeg ikke skifter farver, når det kun vaskes sammen med andet sort.
Ellers er min mand flink til at købe nyt. Om det så er for hans skyld eller min, det vides ikke

Anmeld

26. juni 2009

Tro på dig selv.

Hej.

Nu har jeg vist undret mig længe nok.
Hvad gør I andre med jeres undertøj???

Forklarer lige: Når jeg køber et sæt undertøj, bliver trusserne jo vasket en hel det mere end bh'en og derved falmer/skifter trusserne farve. Til sidst er det slet ikke et sæt mere

Hvad gør I andre? Er bare så træt af, at jeg aldrig har et flot sæt undertøj.

Kloster

Det med farve forskel, kan du gør noget ved. Læg dine nye trusser i edike inden du tager dem i brug første gang i et døgn i en pose lukket. og det samme med bhen. Derved bevare du overskudsfarven i trussen, og bhen, og farven i trusserne ogbhen kan ikke løbe ud eller vaskes ud. Når du så vasker deti maskinen, så kommer, du en spiseske i edike i den rum, du putter vaske pulver i og så holder du farven ens og holdbar meget meget meget meget længere tid.

PRØV DET DET KNALD GODT...BRUGER DET SELV...

Held og lykke med det... EN HUSK DET INDEN DET VASKES første gang.

Når det du så har er ødelagt, så vil jeg finde en helt ny farve til det undertøj der, og det kan købes ved matas. Det du så skal gøre er, at give trusserne lidt mere farve end bhen, og derved får du det næsten til og matche igen. Så ligger du det i blød i edike, som jeg har beskrevet ovenfor, som det var nyt, og så køre showet igen.....

Susanne......

Anmeld

27. juni 2009

Nanna1985

Jeg har så mange forskellige trusser og mine bhér er kun enten hvide eller sorte  Ville ønske jeg kunne få min gamle størrelse tilbage, så jeg ville kunne gå ned i H&M og købe undertøj igen.. Men de er dælme blevet så KÆMPE, efter jeg fik mit første barn

Rigtig træls..

Anmeld

27. juni 2009

malou

Jeg har til mine flotte sæt som regel altid 2 eller 3 par trusser til 1 bh. Altså både string, tai trussen og muligvis også den brede skov trusse i samme serie. Derved sparer jeg på truserne. Dertil skal siges at jeg KUN vasker mit dyre linjeri i håndvask og IKKE i maskinen. Så holder det MEGET længere og bliver ikke grimt og nusset. En bh kan jeg godt have på 2 gange og så ryger den til vask.

Mvh Malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.