Trusse og bh i hver sin farve.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2009

Dansker i England

Alt mit undertøj er hvidt eller sort, da det er svært at få bh´er i andre farver, når man er oppe i en G skål, så derfor har jeg ingen problemer med at få det til at passe sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

JJ74

Jeg er faktisk ikke særlig god til bh-sæt... Jeg kan bedst li at have noget på der ikke matcher, så helst en turkis bh og et par pink trusser el.lign :-)
Og så undgår man falme problemet ;-)

Anmeld

24. juni 2009

Sweet1978

Hmm. det problem har jeg ikke vasker altid min undertøj sammen, men har nogle trusser jeg ikke har bh til og der bruger jeg bare en sort.

Anmeld

24. juni 2009

Muffinmus

Ha ha, tænkte lidt det samme her forleden dag..om jeg var den enste der næsten aldrig havde matchende sæt på....
Orker sgu ikke at gå op i om det høere sammen og farverne..tja, det er hip som hap da ingen ser det alligevel
Men er vist mest til sort, evt hvid, men som du skriver får det tit en øv farve.

Anmeld

24. juni 2009

Ni-ko-li-ne

Tanja.. skriver:

Hjælp ,,,,

Så skal du købe dyrt hver gang ???

Min datter bruger d skål .. hun kan heller ikke få¨noget ordentligt i H og M

ja rimeligt dyrt.... lige nu har CHANGE halv ppris hvis man er medlem... det er OK billigt

Anmeld

24. juni 2009

Vinker

Jeg har et par totalt yndlings bh'er fra Femilet, men har ikke trusserne der passer til. Det er dog også bare helt sorte bh'er, men de sidder fantastisk og det er dét der betyder noget for mig. Min kæreste siger bare at han hellere vil se mig uden noget

Så trusserne er fra h&m, men gerne i sort ligesom bh'en.

Anmeld

25. juni 2009

patella

Nu al den her snak om undertøj og vask osv. så vil jeg bare spørge, hvordan I så vasker jeres bh´er? Gør I det i hånden, eller i vaskemaskinen? Jeg plejer at putte dem i en vaskepose og så vaske dem på et skåneprogram i maskinen - men passer jeg for meget eller for lidt på mine bh´er??? 

Anmeld

25. juni 2009

ønskebørn74

Kloster skriver:

Hej.

Nu har jeg vist undret mig længe nok.
Hvad gør I andre med jeres undertøj???

Forklarer lige: Når jeg køber et sæt undertøj, bliver trusserne jo vasket en hel det mere end bh'en og derved falmer/skifter trusserne farve. Til sidst er det slet ikke et sæt mere

Hvad gør I andre? Er bare så træt af, at jeg aldrig har et flot sæt undertøj.

Kloster

Jeg går med en bh i 2 dage...simpel løsning...jeg køber altid 2 par strusser til og er der to typer...har jeg jo 2 look...
Og jeg vasker altid delene sammen i en vaskepose....
så jeg matcher altid.........

Anmeld

25. juni 2009

Betina88

Jeg går bare i den farve jeg har lyst til .. Gider ikk' gå i sæt sådan rigtigt ..

Anmeld

25. juni 2009

Ni-ko-li-ne

patella skriver:

Nu al den her snak om undertøj og vask osv. så vil jeg bare spørge, hvordan I så vasker jeres bh´er? Gør I det i hånden, eller i vaskemaskinen? Jeg plejer at putte dem i en vaskepose og så vaske dem på et skåneprogram i maskinen - men passer jeg for meget eller for lidt på mine bh´er??? 

hvis den BHén koster mere end 300kr vasker jeg i hånden... ellers på skåneprogram i vaskepose med finvask...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.