Trusse og bh i hver sin farve.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.675 visninger
35 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

Kloster

Hej.

Nu har jeg vist undret mig længe nok.
Hvad gør I andre med jeres undertøj???

Forklarer lige: Når jeg køber et sæt undertøj, bliver trusserne jo vasket en hel det mere end bh'en og derved falmer/skifter trusserne farve. Til sidst er det slet ikke et sæt mere

Hvad gør I andre? Er bare så træt af, at jeg aldrig har et flot sæt undertøj.

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Janep

Jeg går kun op i hvordan mit undertøj ser ud når jeg ska i byen

i hverdagen kan jeg sagtens gå med en pink trus og en blå bh

Anmeld

24. juni 2009

Cris

Det er lææænge siden jeg ikke køber sæt, netop fordi det er ikke altid, jeg kan bruge dem sammen. Trusserne bliver skiftet hver dag, men ikke BH, jeg har den samme på to dage (hvis jeg ikke sveder, om vinteren plejer jeg næsten altid, at bruge den i to dage, om sommeren, hvis jeg sveder, så bliver den også skiftet) Så jeg køber bare hver for sig, noget som jeg godt kan lide og det er det. Man kan altid prøve at bruge sort med sort, hvid med hvid og så noget, men helt ærligt, meget tit har jeg bare forskellige kombinationer af farver og jeg meget ligeglad med

Anmeld

24. juni 2009

missKat

Havde samme problem engang...
jeg løste det ved at begynde at gå i bjørn borg tights.
Min kæreste synes de sidder pænt og synes jeg er sexet ligemeget hvad, og så er de bare Så skønne at have på

jeg synes ikke selv de er sexede, men "voksenhyggen" har slet ikke ændret sig!! hihi

derud over slap jeg af med at andet problem og det er alt de syntetiske der er i div "pæne" trusser. Min hud havde de bare svært med det!

guuuud hvor jeg egentlig lydder kedelig med mine bomulds trusser - hahahaha
men de virker og kan jo fåes i både hvide, sorte, pangfarver og sjove mønstre, så det er løsningen for mig

Anmeld

24. juni 2009

Englebisse

Jeg er faktisk begyndt at købe 1 bh og så 2 g-string til samme sæt. Så kan jeg have bh på i 2 dage og så skifter jeg g-string hver dag. Så kan sættet blive vasket sammen. Uden at bh´en eller trusserne bliver forvasket hver for sig...

Anmeld

24. juni 2009

MaleneGærup

Kloster skriver:

Hej.

Nu har jeg vist undret mig længe nok.
Hvad gør I andre med jeres undertøj???

Forklarer lige: Når jeg køber et sæt undertøj, bliver trusserne jo vasket en hel det mere end bh'en og derved falmer/skifter trusserne farve. Til sidst er det slet ikke et sæt mere

Hvad gør I andre? Er bare så træt af, at jeg aldrig har et flot sæt undertøj.

Kloster

Jeg plejer at købe to par trusser og en bh, så kan jeg som regel vaske det hele sammen. Synes hvertfald ikke det er et problem

Anmeld

24. juni 2009

haps

missKat skriver:

Havde samme problem engang...
jeg løste det ved at begynde at gå i bjørn borg tights.
Min kæreste synes de sidder pænt og synes jeg er sexet ligemeget hvad, og så er de bare Så skønne at have på

jeg synes ikke selv de er sexede, men "voksenhyggen" har slet ikke ændret sig!! hihi

derud over slap jeg af med at andet problem og det er alt de syntetiske der er i div "pæne" trusser. Min hud havde de bare svært med det!

guuuud hvor jeg egentlig lydder kedelig med mine bomulds trusser - hahahaha
men de virker og kan jo fåes i både hvide, sorte, pangfarver og sjove mønstre, så det er løsningen for mig

Har brugt samme løsning - gemmer mit "gamle" undertøj til jeg får min krop igen - Diesel laver også nogen - fantastiske farver og ser smarte ud når "man" nu har fået en væsentligt større bag

Anmeld

24. juni 2009

Mira0911

Jeg tager ikke lige højde for hvad for noget undertøj jeg har på, om det passer sammen eller ej, er jeg ligeglad med...

Anmeld

24. juni 2009

Kloster

Må vist hellere lige sige, at jeg til dagligt, er ret ligeglad med om det passer sammen. Det skal bare være behageligt.

Men nu skal jeg snart til bryllup og ellers bare pænt i byen - det er der, jeg bliver så irriteret over farveforskellen

Kloster
- Der er glad for alles svar

Anmeld

24. juni 2009

haps

Kloster skriver:

Må vist hellere lige sige, at jeg til dagligt, er ret ligeglad med om det passer sammen. Det skal bare være behageligt.

Men nu skal jeg snart til bryllup og ellers bare pænt i byen - det er der, jeg bliver så irriteret over farveforskellen

Kloster
- Der er glad for alles svar

Køber oftest sæt i de samme farver - så passer de sammen lidt på kryds og tværs - men ja det er pænt irriterende at det falmer... Bruger det som den bedste undskyldning for at købe noget mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.